گنج‌زاده: هرکسی در مورد کرونا با من تماس گرفت با شیطنت سرفه می‌کردم!

بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان گفت: طی این روز‌ها هر کسی با من تماس گرفت با شیطنت درباره تست کرونایم جواب می‌دادم.

گنج‌زاده: هرکسی در مورد کرونا با من تماس گرفت با شیطنت سرفه می‌کردم!

سجاد گنج زاده بازیکن المپیکی تیم ملی کاراته ایران در خصوص جواب تست کرونای چند روز اخیرش بیان کرد: من سرما نخورده ام و امیدوارم کرونا هم نگرفته باشم و گرفتگی صدا هم به دلیل خواب آلودگی است. من از ناحیه قفسه سینه طی روز‌های اخیر احساس درد کردم و هر کسی به خاطر شیوع ویروس کرونا یک ترسی در شخص به وجود می‌آید که شاید به این ویروس آلوده شده باشد.

او ادامه داد: با فدراسیون پزشکی ورزشی هماهنگ کردم تا آزمایش بدهم که هیچ مشکلی در قفسه سینه ام دیده نشد و جواب تست کرونا همین روز‌ها معلوم می‌شود، اما علائمی ندارم. طی این روز‌ها هرکسی با من تماس گرفت با شیطنت درباره تست کرونایم جواب می‌دادم و سرفه می‌کردم، اما علائمی ندارم.

گنج زاده در ادامه در مورد حضور در پویش اخیر کشتی گیران به نفع افراد کم بضاعت عنوان کرد: جدای خدمت به مردم افتخاری است تا در کنار رسول خادم، پرویز پرستویی و سایر پهلوانان خدمت کنیم. من از تک تک لحظه‌هایی که در کنارشان هستم لذت می‌برم. می‌دانم چه نیت خالصانه‌ای دارند و من هم با یک حس خوب در این مسیر همراهشان هستم تا به مردم کم بضاعت کمک کنیم.

وی افزود: امروز هم جواب تست کرونایم می‌آید و امیدوارم چیز خاصی نباشد تا با دوستانم در کمک رسانی به مردم کم بضاعت همراه شوم. جدا از خدمت رسانی هم شخصا از ماسک دستکش و عینک استفاده می‌کنم تا مردم را با ناقل شدن گرفتار بیماری نکنم.

گنج زاده در مورد به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک توکیو اظهار کرد: من کمی از مسابقات خسته شده بودم و از به تعویق افتادن المپیک واقعا استقبال کردم تا کمی استراحت کنم تا تمرینات را با قدرت شروع کنم. برای برخی مانند حمیده عباسعلی بسیار ایده آل شد، چون زانویش را به دلیل آسیب دیدگی عمل جراحی کرد. البته برای من فرق چندانی نداشت چرا که ممکن است به زودی دو مسابقه اخیری که لغو شد توسط فدراسیون جهانی دوباره برگزار شود و وضعیت سهمیه‌ها کمی تغییر کند و ۲ سهمیه ما هم دستخوش تغییر شود. هیچ چیز مشخص نیست. ولی مطمئنا بین من و ذبیح الله پورشیب یک نفر سهمیه المپیک را می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها