خبرفوری در گفت‌وگو با سه نماینده مجلس خسارت به یارانه‌بگیران را بررسی کرد؛

کلاهبرداری یارانه‌ای؛ قوه قضائیه به ماجرای کذب ثبت‌نام در سایت ورود کند

ثبت نام برای وام یک میلیونی کرونا در 24 ساعت گذشته، زلزله‌ای به جان رسانه‌ها انداخته است، خبری کذب که کسی مسئولیت آن را نمی پذیرد اما باید دید آیا مسئولی پیدا می شود خسارت ناشی از این اشتباه را بپردازد؟

کلاهبرداری یارانه‌ای؛ قوه قضائیه به ماجرای کذب ثبت‌نام در سایت ورود کند

به گزارش خبر فوری ، حواشی کرونا قوزبالاقوز برای مردم شده است، از یک طرف کاسبی مردم برای رعایت فاصله اجتماعی کساد شده است از یک سمت دولت با وعده های راست و دروغش هر روز داستان جدیدی برای زندگی روزمره مردم رقم می زند. آخرین حاشیه ای که به واسطه کرونا برای مردم دست و پا شده است، ثبت نام در سایتی برای دریافت وام یک تا دو میلیونی آن هم با سود 12درصد بود که کمتر از 24ساعت مشخص شد این سایت درواقع برای حذف داوطلبانه یارانه نقدی بود نه اعلام برای دریافت وام.

روز گذشته براساس اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، که گفته بود سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی می توانند برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت ثبت نام کنند تا با یارانه اردیبهشت ماه برایشان واریز شود، یکی از خبرگزاری های کشور آدرس این سایت را منتشر کرد و به دنبال آن سایر رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی این سایت اقدام کردند که با گذشت چند ساعت و مراجعه مردم به این سایت مشخص شد که در این سایت نه تنها درخواست وام دریافت نمی شود بلکه افراد با ثبت نام در آن عملا اعلام می کنند که داوطلب حذف یارانه نقدی‌شان هستند. به دنبال این خطای اطلاع رسانی و پیگیری رسانه ها مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: تاکنون جزئیات این تصمیم و اینکه کدام سایت و چه اطلاعاتی نیاز دارد مشخص نیست و به محض دریافت، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین حسین میرزایی سخنگوی ستاد معیشت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به فارس گفت: زیرساختها در این زمینه وجود دارد اما هنوز سایتی برای ثبت نام متقاضیان اعلام نشده و در روزهای آینده چگونگی و نحوه ثبت نام و آدرس آن مشخص خواهد شد.

بسیاری از مخاطبان سایت خبر فوری نیز اعتراض خود را از این اشتباه که هزینه آن از جیب مردم پرداخت شد اعلام کردند و بیان داشتند این خطا حکم کلاهبرداری را دارد از این رو با چند نماینده مجلس مسئله را پیگیری کردیم تا راه‌حلی برای عدم قطع یارانه نقدی مردم ارائه شود.

حاجی‌دلیگانی: دولت مراقب باشد دست گل به آب ندهد

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبر فوری تاکید کرد که آقای صابری رئیس تازه نفس سازمان هدفمندی یارانه ها باید هر چه زودتر موضوع را بررسی کند تا به هیچ وجه یارانه کسی قطع نشود.

این نماینده مجلس قول داد که این موضوع را در مجلس دنبال می کند تا برخورد متناسبی با هر کسی که دراین موضوع مقصر است انجام شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به دولت توصیه کرد باید با دقت و توجه بیشتری اقدام کند تا اینگونه دست گل به آب ندهد.

جعفرزاده ایمن آبادی: وام یک میلیونی با سود 12 درصد شوخی تلخ بود

از سوی دیگر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به خبر فوری می گوید فلسفه وجودی دولت ها در زمان مشکلات مردم معنا پیدا می کند و تفاوت دولت ها در حل مشکلات مردم خودنمایی می کند. این نماینده مجلس با تاکید براینکه قوای سه گانه با کارکردهای مختلف باید کارنامه ای برای خود داشته باشند، ادامه می دهد: توقع و انتظار مردم این بود که در دوران بحران، حل مشکلات مردم در اولویت دولت باشد، چرا که اگر دولت دچار مشکلات اقتصادی شود و بدهکاری ها گریبانگیرش شود قابل ترمیم است اما فوت مردم و از هم پاشیده شدن خانواد ها خسارت های غیر قابل جبران است.

کام مردم تلخ شد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه وام یک میلیونی با سود 12 درصد شوخی تلخ بود، می گوید: اکنون این شائبه به وجود آمده است که با ثبت نام برای این وام عملا یارانه نقدی افراد قطع می شود، اگر این حقیقت داشته باشد، کام مردم تلخ می شود و خاطره ای فراموش نشدنی در اذهان عمومی ایجاد می شود، زیرا دولت با تمام توان برای حل مشکل مردم پای کار نیامده است و برای حل مشکلات خود راه حل غیرمنصفانه ای را انتخاب کرده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به خبر جعلی سایت ثبت نام وام بیان می کند که امیدوار است این اتفاق و قطع یارانه مردم صحت نداشته باشد چرا که این اتفاق اعتماد بین مردم و دولت را از بین می برد در حالی که مردم از دولت انتظار صداقت و راستگویی دارند. امیدواریم این خبری که در فضای مجازی پخش شده دروغ باشد و دولت هر چه زودترشفاف سازی کند.

دولت یا با مشکلات مردم فاصله دارد یا مشکلات مردم برایش مهم نیست

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه این گفت‌وگو به بهره این وام انتقاد می کند و ادامه می دهد: به دولت پیشنهاد می کنم بهره و سود وام مذکور را از بین ببرد، به هر خانواده یک میلیون تومان کمک کند، چه اشکالی دارد، این کمک راه دوری نمی رود به دنیا نگاه کنیم از آلمان تا ترکیه از یوگسلاوی تا روسیه حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت بینید چطور به مردم کمک می کنند.

وی بااشاره به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری بیان می کند: امروز مقام معظم رهبری نشان دادند که تا چه میزان اطلاعات ریزی دارند، اتفاقات مثبت شهرها را بیان کردند، حالا که مردم پای کار آمده است دولت هم باید با همه امکانات خود پای کار بیاید و دولت نباید به فکر فردای خود باشد، فردای هر دولتی با مردمش سنجیده می شود.

این نماینده مجلس تاکید می کند: از فرصت کرونا برای آشتی ملی بزرگ استفاده کنیم تا مردم دولت را باور کنند و بگویند دولت با ما بود و به ما کمک کرد هنوز این احساس در مردم ایجاد نشده است، مردم حرف های دیگری می زنند که خوب نیست، انگار دولت یا با مشکلات مردم فاصله دارد یا مشکلات مردم برایش مهم نیست.

حاجی دلیگانی: وام کرونا بلاعوض شود

در حالی که سایر کشورهای دنیا به مردم خود وام های بلاعوض برای گذران زندگی در دوران کرونا می دهد و آنها را تشویق به ماندن در خانه ها می کند، دولت ما پس از اذن رهبری برای برداشت از صندوق توسعه ملی، از پرداخت وام یک میلیون تومان با سود 12 درصد می گوید و این شبهه را در افکار عمومی ایجاد می کند که دولت از وام کرونا برای خود کیسه دوخته است تا به واسطه این وام و سود بازپرداخت آن و با ارائه سایتی غلط که باعث شده است بسیاری ناخواسته از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند کسری های خود را جبران کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در بخشی دیگر به خبر فوری می گوید: مردم مطمئن باشند مجلس موضوع را دنبال می کند و با هر کسی که خطا و اشتباه در معرفی سایت داشته برخورد خواهد کرد.

وی همچنین ادامه می دهد: قصد داشتم درآخرین جلسه صحن علنی تذکر درخصوص سود وام کرونا بدهم اما آقای پزشکیان آنقدر جلسه را با عجله و زودتر از وقت قانونی به پایان رساند که امکان طرح تذکر نبود.

این نماینده مجلس با اشاره به تذکری که هرگز در مجلس مطرح نشد بیان می کند: ما از نرخ سودی که برای وام گذشته شده اند گله مند هستیم، این وام باید قرض الحسنه کامل باشد یا حداکثر کارمزد 4 درصد دریافت کند از این رو موضوع را در مجلس دنبال خواهیم کرد.

حاجی دلیگانی با اشاره به واکنش مردم به وام یک میلیونی با کارمزد 12 درصد، می گوید: مردم تصور می کنند دولت به دنبال کسب درآمد از کنار وام کرونا است، اگر سود 12 درصد گرفته شود این فکر درست است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح می کند: با توجه به منابع وام مذکور که از صندوق توسعه ملی و به مبلغ یک میلیارد یورو است، انتظار می رود نفع این وام به طور کامل به جیب مردم برود و این وام یک میلیونی پیش پرداختی یارانه های آینده باشد نه اینکه سودی از مردم گرفته شود.

جعفرزاده ایمن آبادی: مجلس نمی تواند وام را بلاعوض کند

اما از سوی دیگر جعفرزاده ایمن آبادی از واقعیتی تلخ می گوید و اینکه مجلس نمی تواند سود وام کرونا را صفر کند. این نماینده مجلس توضیح می دهد: در واقع مجلس محل صدور مجوزهاست، اگر دولت بخواهد سود وام را صفر کند باید مجوز آن را از مجلس بگیرد، در حالت کلی مجلس به شورای عالی پول این مجوز را داده است که سودهای بانکی را مشخص کند که آن شورا حداکثر سود را 18 درصد لحاظ کرده است.

وی ادامه می دهد: در واقع دولت در چارچوب قانون عمل کرده است و مجلس نمی تواند از ابزارهای خود برای لغو سود بانکی استفاده کند و تنها می تواند در قالب تذکر، توصیه و اخطار به دولت گوشزد کند که بهتر است وام را بلاعوض کند و اعلام آمادگی کند دولت هر مجوزی برای رفاه عمومی بخواهد صادر می کند.

کمالی پور: قوه قضاییه ورود کند

فارغ از سود بانکی و جبران خسارت مردم در سایت کذایی، موضوع اینجا است که آیا خبر معرفی سایت ثبت نام وام یک میلیون تومانی در یکی از خبرگزاری های کشور حکم انتشار خبر جعلی درباره کرونا را ندارد و آیا نباید قوه قضاییه به این موضوع ورود کند؟ یحیی کمالی پور نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس تاکید می کند که اگر خبر معرفی سایت از سوی مسئولان ستاد مبارزه با کرونا یا دولت نباشد قطعا باید قوه قضاییه ورود کند و اگر اشتباه از ناحیه دولت بوده باید این اشتباه با بپذیرد و خسارات مردم جبران شود.

این نماینده جیرفت نیز از سود 12 درصدی وام یک میلیون تومانی انتقاد می کند و ادامه می دهد: دولت باید درباره نحوه پرداخت این وام شفاف سازی کند، قطع یارانه نقدی مردم به واسطه پرداخت این وام و دریافت سود 12 دررصد در واقع هیچ کمکی به مردم نمی کند، چرا که مردم برای گذران زندگی روی یارانه نقدی حساب کرده اند ضمن اینکه نباید این یارانه قطع شود بلکه سود آن نیز باید حذف یا به نحوی دیگر محاسبه شود.

به نظر می رسد مسئولین دولتی از جمله مدیران سازمان برنامه و بودجه با بی توجهی به اعتراضات وانتقادات مردم به فکر حل مشکلات مردم با کمترین هزینه از سوی خود و بیشترین خسارت از سوی مردم هستند باید دید مجلس و قوه قضاییه برای عبور از بحران کرونا دوشا دوش مردم می ایستند یا آنها نیز به دولتی‌ها می پیوندند.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 331
  • ناشناس
    0

    آقای نوبخت یک دروغگوی بزرگ است..این کار را هم از عمد انجام داد..فقط بلده لباشو غنچه کنه ومثل...دروغ بگه.

    نظرات شما -
    • م شریفی
      0

      سلام ماهم اعتمادکردیم واردسایت شدیم برای وام یک میلیون ثبت نام کردیم حالاچه خاکی سرم کنم

    • حسن رضایی
      0

      اقای نوبخت این اشتباه خیلی از مردم ایران کردن اگه بخواهید از همه یارانه کم کنید که نمیشه خیلی از مردم بیکارن این پول مرغ خونش ۴کیلو میوه زن بچه هاش میشه این قطع نشه ممنونم مرسی از مسئولین که کمک کنندیارانه مردم قطع نشه

  • ناشناس
    0

    قوه قضاییه باید ورود کنه و نوبخت را محاکمه نماید..تمام شایعات را همیشه از ابتدای دولت تا الان ایشون درست کردن...فکر کنم ماموریتشون همینه.

  • مهدی
    0

    اگر خدایی نا کرده سرپرست خانواری فوت کرد تکلیف چیست تا وام تصویه نکنن اجازه کفن صادر میشه

  • هادی
    0

    چرا اینقد اذیت و آزار؟ خدا ازتون نگذره... هرچه سریعتر به خاطر استرسی و اشتباهی که صورت دادید برای امثال من، یارانه استرس وارد شده را هم بدهید...‌لعنت

  • مهدی براتی
    0

    بنده به اشتباه در سایت یارانه قسمت اهدا را زدم نگران حذف یارانه خود هستم در کانال خوبتون گذاشته بودید پیگیر این مشکل خواهید بود خواهشا به گوش مسئولین برسانید تا یارانه ما قطع نشود خیلی ممنون

  • حیدر
    0

    hidar khodaparast: سلام خواهش میکنم نسبت به این اشتباه. اطلاع رسانی کنید امروز به مجرد اعلام سایت ثبت نام وام یک میلیون تومانی عده زیادی وارد سایت شدند و بدون توجه به قسمت بالای صفحه که اشاره به اهدای یارانه دارد مشخصات خود و اطلاعات دیگر را وارد کردند. ولی با ورود به صفحه دوم معلوم شد که این صفحه مربوط به وام نبوده و در واقع اهدای یارانه بوده است، والله بنده و جمع کثیر دیگری که مرتکب این اشتباه شده بودند، قصد اهدای یارانه خود را ندارند. لطفا جهت رفع این مشکل هر فردی را که در این روز اشتباه برای اهدا یارانه خود اقدام کرده است، منظور نکنید. واقعا چرا خبرگزاری های معتبر سایت های اشتباه را معرفی می کنند تا مردم اینگونه سرگردان بشوند. آخه این چه کاری است مردمی که در این شرایط سخت درگیر امرار معاش هستند از نگرانی در آیند ممنون از مدیریت محترم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سایتها مقصر نیستند..نوبخت بدبخت در تلویزیون اعلام کرد..باید محاکمه بشه چون عمدی این کار را کرد.

  • سارا
    0

    یعنی چی که سایت اشتباه میزارن من این سایتو برای دوستانم فرستادم اونا هم انجام دادن شب از ناراحتی خوابم نبرد

    نظرات شما -
    • شیرین
      0

      من هم دیشب انجام دادم یعنی توی این وضعیت بحرانی باید یه همچین کلاهی سر مردم بدبخت بزارن، خدا ازتون نگدره

  • عباس مبینی فرد
    0

    من هم به اشتباه در سایت فوق گزینه اهدای یارانه را فعال کردم . حال نمی دانم چه خواهد شد. لطفا پیگیری فرمائید.

  • میلاد بهرامی
    0

    منم اشتباهی اهدا رو زدم خدا کنه قطع نشه با این پول داریم زندگی میکنیم

  • ناشناس
    0

    آقای نوبخت باید پاسخگو مردمی ک مثل من گول این حیله رو خوردن ویارانشون واهدا کردن وبدن. از مسولین خواهشمندم رسیدگی کنن.

  • خسته از دروغ
    0

    کاملا برنامه ریزی شده و هوشمند خود من و خیلی از اطرافیان و همکارام بازم گول خوردیم شیطون باید بیان پیش تون درس پس بده

  • بینام
    0

    سلام منم دیروزواردسایت شدم ومراحل ذکرشده روانجام دادم وگویا ازگرفتن صدقه ی ۴۵هزارتومنی دولت(که خیلی بیشترازاین مقدارپول فیشای انرژی مون میشه) انصراف دادم واقعابراتون متاسفم بجای حمایت ملت مقابل این ویروس که شغل تنها نون اورمونوهم ازش گرفته ودوماهه بیکارتوخونه‌س درامدی نداره باکلک وحقه اون صدقه روهم قطع میکنید اولابایداین کمکابلاعوض باشن بلاعوض که نمیدیدالحمدالله حداقل حق ملتوبادوزوکلک بالانکشید واگذارتون خداباشه که به دادملت نمیرسیدوازپاش میکشیدبخوره زمین

  • حسيني
    0

    چرا با شعور مردم اينقدر بازی ميشه،؟؟؟؟؟؟

  • بیگانه
    0

    من یارانه رو نیاز دارم و قصد اهدا نداشتم این چه کاریه با مردم بدبخت میکنید

  • م
    0

    سلام ماهم تو دام این کلاهبرداری افتادیم. لطفا پیگیر بشید تا یارانمون حذف نشه

  • زهرا
    0

    ما هم به هواي ثبت نام مشخصات رو تو صفحه اول زديم (گزينه اهدا يارانه رو هم زديم، به خيال اينكه منظور دولت از اهدا همون وام يارانه هستش) ولي ديگه صفحه ديگه اي باز نشد ببينيم چه اتفاقي ميفته، نميدونم حالا با همون زدن كد ملي و شماره حساب يعني يارانه ما هم اهدا شد يا نه، اگر اينطور باشه خيلي فاجعه اس كه صداقتي در كار نيست كه حداقل در مرحله تكميلي آدم متوجه بشه

  • صمدی سروکلایی
    0

    سلام من یه بیمار تالاسمی هستم از مازندران جویبار رفتم داخل سایت رفاهی به اشتباه توجه نکردم که اهدا یارانه یعنی فکردم همون وام هست اطلاعات رو پر کردم و دکمه اهدا یارانه رو زدم چرا باید به مردم دروغ بگن الان اگه یارانه من قطع بشه چیکار کنم

  • نوید
    0

    خواهش میکنم پیگیری کنید من ب اشتباه وارد سایت شدم و یارانه‌م رو اهدا کردم

  • عرفان محمدی
    0

    سلام ممنون باتوجه به اینکه دیروز چندین خبرگزاری وکانال های خبری سایت هدفمندی یارانه راجهت ثبت نام کمک هزینه ی یک میلیونی معرفی کردن ما نیز چندین خانواده اقدام به ثبت نام دراین سایت کردیم که امروز همان خبرگزاری ها اعلام کردن هنوزسایتی معرفی نشده وگزینه اهدا یارانه به منزله ی ثبت نام یک میلیون تومان نیست بلکه انصراف ازیارانه است خواهشمندم مسئولین صحت یا کذب بودن این قضیه را روشن کنند

  • امیرشاهمرادی
    0

    سلام.من وارد سایت یارانه رفتم که ثبت نام وام یک ملیونی کنم.نفمیدم هدیه یارانه رازدم. لطف برسی کنین ممنون

  • حمید فاضلی زاده
    0

    سلام من و پدرم و برادرم ب اشتباه وارد این کانال شدیم و درخواست اهدا یارنه دادیم لطفا ب این کلاه برداری رسیدگی کنید

  • ایرج رضایی
    0

    ب نظرمن وام رو برای همه یارنه بگیران ب حساب سرپرست خانواده ها بریزید وبرای برداشتش تاریخی معین کنید اگه برداشت کردن ک قسط بندی کنید اگه برداشت نکردن حتما لازم نداشتن پول وام رو میتونید بردارید و برای اونها قسط بندی نکنید هرچند کسی نیس ک وام لازم نباشه

  • سعید کولیوند
    0

    سلام دیشب اشتباهی وارد این سایت کذایی شدم و اشتباهی و ناخواسته اهدای یارانه رو ثبت کردم نمیخوام اهدا کنم نیاز دارم به این یارانه توروخدا رسیدگی کنید راهنمایی کنید چکار کنم برای انصراف از اهدا

  • سعید شکوهی
    0

    من دوماهه خونه بیکارم با این یارانه خرج خونمونو میدیم اخه چرا انقد بی رحمید شما

  • جوادی
    0

    من هم درسایت رفاهی اشتباها هدیه را انجام دادم. این چه وضعیه که دولت درست کرده.اعتراض دارم

  • محمد فریدونی
    0

    سلام بنده به اشتباه اهدا یارانه زدم خواهشا پیگیری کنید همین مبلغ قطع نشه وام پیش نخاستیم

  • علی کاظمی
    0

    سلام بنده دیروز برای وام ثبت نام کردم امروز همه خبر گذار ی ها میگن این سایت برای اهدا یارانه هست الان باید چیکار کرد یعنی یارانه ما قطع شده خواهشن یکی راهنمای کنه ممنون

  • م، احمدی
    0

    سلام. من برای ثبت درخواست وام یک میلیونی وارد سایت رفاهی شدم و گزینه اهدای یارانه رو پر کردم و ثبت کردم، چند ساعت بعد متوجه شدم که اهدای یارانه یعنی اهدا از طرف ملت به دولت!!!! نه از طرف دولت به ملت. واقعا" شرم آور است تو این شرایطی که مردم تلخ ترین روزها و ماه های زندگیشون رو تجربه میکنند اینجوری برای وام یک میلیونی مورد سوءاستفاده قرار گیرند و از این 45 تومان یارانه هم محروم بشوند. به همدیگر رحم کنیم تا خدا هم رحم کند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      می پسندم

  • علی
    0

    سلام خواهشا پیگیری کنین تا یارانه ما قطع نشود این دیگه چجور کلاه برداریه بخدا ملت از دست اقای نوبخت به ستوه آمده اند.

  • طاهر طاهری
    0

    سلام هم وطنان برای بنده هم بدینگونه شد که بعداز مدت زمان زیادی که طول کشید صفحه مربوطه بار گذاری بشه اشتباها گزینه اهدا یارانه زمان تایید مورد انتخاب ما قرار گرفت

  • امیرعلی
    0

    قشنگ مسئولین کشورماشدن دزدای سرگردنه.متاسفم ازین همه دزدی وحیله وپلیدی وپدرسوختگی.ایشا..مقطوع النسل شیدبه حق علی

  • محمد رضا خدادادی
    0

    با سلام وتبریک عید نیمه شعبان بنده نیز به اشتباه وارد سایت شدم زیرا واقعا به این وام نیاز داشتم ومتوجه اهدا یارانه نبودم واین یک نوع کلاهبرداری هست

  • امیر
    0

    لطفا پیگیری کنید اشخاصی که از یک هفته پیش تا الان عملیاتی داخل سایت انجام دادند بلا اثر بشود . من خودم به اشتباه از اهدا ، گرفتن وام‌تلقی کردم و پر کردم . خواهشا پیگیری کنید . ممنون

  • کاوسی
    0

    بهتره بگید اولین رسانه ای که این سایت رو معرفی کرد ، خود خبر فوری بود و حالا با مظلوم‌نمایی سعی در مقصر کردن دیگران داره و با این کارها داره مظلوم‌نمایی میکنه من عضو کانال خبر فوری هستم در تلگرام نزدیک به سه چهار ساله و تقریبا تمام اخبار و اتفاقات رو از طریق همین رسانه دنبال میکنم . چند باری هم انتقاد و پیشنهادایی برای ادمین ارتباط با مخاطبین شما ارسال کردم و متاسفانه هیچ اتفاقی حاصل نشده .ای کاش ما ادما هر وقت اشتباهی مرتکب میشیم اینقدر شهامت داشتیم گه لااقل یه عذر خواهی کوچولو میکردیم ،البته عذر خواهی در این ملکت یه مقوله گم شده ای هست و هیچ کی شهامت گفتن این جمله رو نداره

  • بهزاد زارع میرزایی
    0

    آقا این چه کار یه عوض این که هوای مردمو داشته باشن به مردم استرس میدن

  • حسین
    0

    لعنت بهشون...

  • سید محمود
    0

    دلم خون است از دست مدیریت اینها این مسخره بازییا چییه شما که ریش و قیچی دستتون هست این ثبت نام ها و مردم ازاری ها چی هست واقعا متاسفم

  • الوندی
    0

    اقایان خبرفوری ماهم رو اعتمادشما وارد شدیم شماهم تبلیغ کردین منم بخشیدم بعدا فهمیدم اشتباه کردم الان چه خاکی توسرم کنم به دولت بگین یک پیامک عدم انصراف بما بده

  • مردم
    0

    با سلام اگر واقعا خدارو میشناسید و مسلمان واقعی هستید پیگیری انجام شود تا درخواست های تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۰(این مبلغ ناچیز یارانه از حساب کسانی ک متاسفانه بازهم به دروغ رسانه و صداوسیما برای درخواست وام امده بودند اما باثبت اهدا یارانه احتمالا یارانه انهاحذف خواهدشد)حذف گردد.

  • رستم
    0

    سلام مگر مجبورید این قدر دروغ بگید خدانشناسان

  • امیرشاهمرادی
    0

    باسلام من برا ثبت نام وام اشتباحی وارد سامانه شدم و هدیه یارانه را زدم خواهشن کمک کنین ممنون

    نظرات شما -
    • کشاورز
      0

      سلام من هم اشتباهی توسایت ثبت نام کردم فکرکردم برای وام هست منم به یارانم احتیاج دارم لطفا رسیدگی کنید

  • فریب خورده
    0

    فقط سریعا جوابگو باشید و این استرس را از مردم دور کنید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      توروخدا دیگه این یارانه رو قط نکنید به خدا شما نمدونید باز به مردم کمک میکنه

  • فرید
    0

    با سلام، لطفا"و خواهشا" پیگیر نحوه انصراف از اهدای یارانه که با آدرس غلط آقای نوبخت که احتمالا" عمدا" ارائه نمودند باشید، وام که بدستمون نرسید، یارانه مون هم میخوان بخشش کنیم .باتشکر

  • احمد محمدی
    0

    گوربابات دولت روحانی دروغگو شیاطین باید بیان پیشتون درس پس بدن

  • سعید
    0

    باسلام والله این از کلاهبرداری هم بدتره اول میگن به همه تعلق میگیره وفرودین واریز میشه بعد میان میگن نه ثبت نام باید بشه بعد یه دفعه یه ادرس سایت میدن مگه مردم مسخره اقای نوبخت ودولته

  • بهزاد
    0

    منم رفتم اما لحظه آخر متوجه شدم خدا لعنت کنه شما هایی که این قدر بی شرف هستید

  • ناصر
    0

    من هم مثل همه مردم فریب این کار کثیف رو خوردم می خوان کاری کنن تا مردم از نظام فاصله بگیرن

  • م
    0

    من هم به اشتباه فرم را پر کردم خدایی کار خوبی نمی کنید من با این بیکاری و اجاره خانه و گم درامدی باز با یارانه ۳ تا مرغ میخریدیم برای یک ماه

  • جواد تاری
    0

    واقعا این یک دزدی دستبرد هست

  • حمید
    0

    معلومه دولت نه تنها دنبال رفا مردم‌نیست بلکه اونا میخواد گرفتار کنه اگه قراره وام بدی دیگه سایت چیه دولت تدبیر و امید در فرصتی که پیدا کنه دنبال منافع خودشه و تنها چیزی که براشون‌مهم‌نیست مردم هستن در ضمن خبر فوری هم این سایت رو تو کانال گذاشته بود

  • ناشناس
    0

    منم به خالم گفتم اونم زده حالا چی میشه خدا لعنتتون کنه با این سیاستتون

  • زارعب
    0

    حالا یکی بگه ما ملتی که اهدا رو زدیم الان باید چیکار کنیم کم استرس داشتیم گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ما هم همینطور به شوهرم هم نگفتم زدم الان موندم چی میشه

  • سعیدنیکویی
    0

    سلام جناب نوبخت. سلام. جناب. روحانی عزیز جان همون. خانواده. محترمتان.یعنی این درست که مردم راسرکاربگذاریدمردمی که درراهپیمایی 22بهمن.درانتخابات. درهمه.جاپشت ولایت فقیه.وشمادولتمردان مابودن الان بایدبه این فلاکت وگرسنگی دچارشونداین. راه ورسمش نیست.به خودتان بیایید... امروزنیمه شعبان است. فقط مگرمهدی موعودفریادمامظلومان رابشنود... جانم فدای رهبر...

    نظرات شما -
    • علی بهاری
      0

      یعنی چی این مسخره بازی ها از رییس جمهور میخواهیم سریع این استرس از سر مردم کم کند این همه مشکلات داریم این همه بدبختی یارانه مون هم با دست خود قطع کردیم

  • حسین
    0

    این چه وضعشه باز پول کم اوردم دست گذاشتن تو جیب مردم وام دادن پیشکششون چرا تله گذاشتن برامون یارانمونو قطع کردیم

  • قلی پوروثوقی
    0

    من هم اشتباهی ثبت نام کردم

  • داود درویشی
    0

    خدا خیرتون بده حرفی دیگه نمیشه زد آخه آدم چی بهشون بگه من هم گزینه اهدا رو زدم فکر کردم منظورشون اهدا وام هستش یکی نیست بهشون بگه آخه وقتی که زیر ساخت کار درست نشده این چه وعده وعیدی هستش به مردم میدید.

  • حسینعلی عباسیانی
    0

    سلام مقصر این کار گروه خبر فوری میباشد چون شما در کانال پخش کردید وماهم وارد این سایت شیطانی شدیم اگر یارنه هر شخصی مثل خود من قطع بشه مقصر اصلی کانال خبرفوری میباشد چرا خبری که از صحت صدق اون اطلاع نداری میزاری حالا بیا جواب مردم بده از جمله خودمن

  • فرامرزی
    0

    سلام خسته نباشید این سایت قلابی چی بود دادید به مردم من شخصا رفتم ثبت نام کنم حالا باید چکار کنیم

  • طحانی
    0

    متاسفانه بنده هم فریب ادرس ارسالی راخوردم و گزینه اهدا رابه اشتباه زدم درصورتی که گفته شده بود برای ثبت نام وام است

  • زارعی
    0

    آقایون مسئول بیاید بگید ماها چیکار کنیم

  • سيدمحسن منتظري
    0

    با سلام ضمن انتقاد از طراحی سایت این روش را به نوعی کلاهبرداری از مردم میدونم والا این پول ها خوردن نداره و جالب اینکه قسمت های دیگه سایت به نفع دولت نیست همیشه ترافیک داره و پاسخگو نیست و قسمت هایی که به ضرر مردم هست در کسری از ثانیه پاسخگو هست دست در دست هم دهیم مملکت خویش آباد کنیم

  • محمد یوسفی
    0

    من هم از کانال شما به سایت وارد شدم و اهدای یارانه رو زدم.لطفا پیگیری کنید.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      من دراهدای یارانه سایت ثبت کردم چیکار کنم اخه خواهش میکنم پیکری کنید

  • حسن سعیدی
    0

    با سلام.اشتباه خودمان را چگونه باید پیگیر بشیم و اصلاح کنیم لطفا جواب بدید .

  • صفر ایمانی فرد
    0

    سلام من هم اشتباهی زدم اهدایارانه را زدم چرا مسئولین بااعصاب مردم بازی می کنند

  • يعقوب کلته
    0

    خواهش ميکنم پيگيري کنين من به اين پول احتياج دارم چرا آخه اينجوري شد؟توروخدايارانهمونو قطع نکنين...

  • صدیق ویسی
    0

    سلام اقا ما هم اشتباهی وارد شدیم و اهدا رو زدیم حتما لازم داشتیم که سریعا این کارو کردیم اخه خدا ازتون قبول نکنه

  • زهرا وطن پرست
    0

    یعنی واقعن این درسته الان با این اوضاع شما هم ایجوربکنید با ما خدارو خوش نمیاد

  • خسته
    0

    ما که در سایه خورشید معذب بودیم چشممان کور سزاوار همین شب بودیم. امام سجاد(ع):از ظلم کردن به کسی که جز خدا یاوری ندارد پرهیز کن.

  • حسن اسفندیاری
    0

    بازم دروغ دروغ.اخه بی انصاف های نامردچراباین حیله ونیرنگ دارین کسری های خودتون روازجیب مردم برطرف میکنین.من وخیلی های دیگه به این یارانه نیازداشتیم خداازتون نگذره این دولت داره تمام تلاشش رومیکنه که مردم عاصی کنه.نوبخت یک کلاهبرداربزرگه.ازاقای رییسی خواهش میکنم ورودکنن به این قضیه

  • مهرداد
    0

    الان وضعیت ما که اهدا یارانه را زدیم چیست و چه کسی پاسخگو هست؟

  • مهسا
    0

    خدالعنتتون کنه این چه وضعیه واسه ملت درست کردید

  • علی
    0

    پرداخت وام یک‌میلیونی همه را نقره داغ کرد مردم در تله افتادند بنده هم به اشتباه یارانه ام را اهدا کردم کباب شدیخواهشا پیگیر این کلاهبرداران باشین .کلاهبردار دولتی

  • موسوی
    0

    سلام دیروز تلاش کردم وارد سایت به اصطلاح وام بشم ولی خوشبختانه وارد سیستم نشد وگرنه اون چندرغاز هم به نفع نوبخت قطع میشد . خیلی کار زشتی بود

  • شایان
    0

    سلام من هم به اشتباه گزینه های صفحه اول اهدای یارانه رو پر کردم گزینه اهدای یارانه رو زدم تو را خدا پیگیری کنید

  • فرشته امام حسینی
    0

    بابا تو رو حدا اینقدر مردمو بازی ندین من هم اشتباه فرم را تکمیل کردم و به خیال هدیه دادن دولت همون ی م وام گزینه اهدا را زدم لطفا درسش کنین

  • امین پلسی باغی
    0

    سلام.به همه کسایی که این پیامو بررسی میکنن..منم عین بیشتر کسا ثبت اشتباهی انجام دادم..خواهشن پیگیری کنید.تا قطع نکنن.یارانه مارو

  • رضا گرجی
    0

    من هم وارد سایت شدم ، و مشخصات خودم رو ثبت کردم . فکر کردم وام یک میلیونی به سرپرست خانوار میدن . نگو داستان کلاه برداریه یارانه ایه . خدا ازتون نگذره . این یارانه هم بخورین یه لیوان آب بالاترش. ولی خدا جای حق نشسته . آه این ملت شما رو میگیره .

  • الیاس
    0

    با سلام.خدا شاهد که این کار درست نیست.من بیکارم.تو یک روستا هستم.چند وقت هم بیکارم.خدا لعنت کن باعث و بانی این کار رو. دزدی چقدر

  • م، احمدی
    0

    اهدا یارانه یعنی اهدا از طرف ملت به دولت!!!! نه بلعکس. اینو دیروز فهمیدیم. زین پس یاد بگیریم واژگان دولتمردان رو استرس مردم فریب خورده نثارتان باد

  • ژنا لشگرنویس
    0

    چرا این کارها رو.میکنید یک خانواده بازنشسته چقدر حقوق داره که حالا با این ترفند شما یارانه اش هم قطع بشه. اینم عیدی نیمه شعبان بود که به ما ساده لوحها که به حرفتون اعتماد کردیم.دادین؟ از اه مردم مظلوم بترسید.یه راه برگشت برامون بگذارید.

  • مسعود محمدیار
    0

    واقعا متاسفم ، من هم به اشتباه از طریق گوگل وارد این سایت شدم و یارانه خودم و پدرمو اهدا کردم ، البته مطمئنم چنین خیانتی نمیتونن بکنن فقط خیلی زود باید بیان و شفاف به مردم بگن که مشکلی براشون بوجود نمیاد

  • علیرضا محمدیها
    0

    من هم اشتباهی اهدای یارانه زدم چه کنم

  • پیام
    0

    باعرض سلام و خسته نباشید من رفتم برای خالم ثبت نام کنم وام ۱ میلیون تومانی به اشتباه گزینه اهدا یارانه زدم الانم از ترسم صداشو درنیاوردم

    نظرات شما -
    • پوریا
      0

      سلام.ظاهرا میشه برش گردوند.پیگیر باش یارانه رو بالا نکشن.پیگیر باش

  • علی امینی راد
    0

    یعنی اینا هیچ کاری رو بلد نیستن انجام بدن،ما بدبخت اومدیم ثبت نام کنیم برا این وام لعنتی حالا یارانمو با دست خودم قطع کردم ،یعنی اگه این کارو خواستن بکنن من یکی ازشون نمیگذرم که اینطور کلاه برداری میخوان بکنن ،بابا یه بار قطع کنید همه چی رو و خیال مردم رو راحت کنید،آخه چقدر بدبختیم ما که باید به خاطر ۴۵ هزار که قطع نشه در حد سکته زدن میریم خدایا کمکمون کن زودتر از این دنیا دل بکنیم بیاییم پیشه خودت.

  • امیر
    0

    توروخدا کمک کنید یارانمون قطع نشه بخدا کارگر بیکار هستم

  • جعفر
    0

    سلام چه اشتباهی کردم ازدیشب تاحالا حالم بده من به این یارانه احتیاج دارم خداوکیلی احساس کسی رودارم که گول خورده ازخودم بدم اومده یه کاری کنید وام ونخواستم یارانه مارو قطع نکنید

  • علیار چگنی
    0

    دولت مفتخورها و دله دزدهای یقه سفید!!!

  • بدبخت7
    0

    شما جیب مارونزنید دولت وام پیش کش

  • علی
    0

    منم فریب این سایت های خبری رو خوردم که خبر فوری هم جزوشون بود، باید پیگیری بشه. میخوان مردم رو بازی بدن در اخر با هزار تا ترفند دوباره یارانه برقرار بشه، مردم رو اینجوری مثلا خوشحال کنن، مثل اینترنتی که بعد یک ماه به زور وصل شد...

  • معصومه
    0

    توروخدا یه کاری کنید چرا به جای اینکه به فکر مردم باشید اونارو نمک داغ میکنید

  • H
    0

    استرس کرونا کم بود استرس این اهدا هم اضافه شد من زدم اهدا حالا چیکارکنم ب مامانم گفتم تو خونه بلواییه ک نگو تازه شب بابام بیاد چه اشوبیه حالا چیکارکنم از صبح کارم شده گریه ماواقعا بهش نیاز داریم

  • بینام
    0

    دقیقا منم به اشتباه گزینه اهدا و زدم.کاملا مشخصه دولت داره دزدی میکنه. گزینه انصراف و اهدا کنار هم چه معنی داره

  • الا
    0

    خبر فوری باید اینو درستش کنه چون ما از طریق خبر تو این کا را کردیمهس

  • محسن
    0

    وام یک میلیون با سود12 درصد، باتوجه به تورم موجود خیلی خوبه، برای همین ملت سریع ثبت‌نام کردم. اونوقت نماینده ها میگن 12 درصد زیاده، البته ایکاش 2میلیون با سود16 و3میلیون باسود20 هم به این طرح اضافه بشه تا بتونه برخی ازمشکلات خانه نشینی مردم رو حل کنه.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مردم از شدت گرفتاری و مشکلات مجبور بوده اند برای وام یک میلیونی با سود ۱۲ درصد ثبت نام کنند. وگرنه این ثروت ها که دولت فریدون از مردم دریغ میکند، حق مردم و برای مردم است دولت منتی بر مردم ندارد، تمام ثروت کشور برای مردم است نه دولت

  • کیوان
    0

    دزدی دولت از مردم به این راحتی

  • محمد موسوی
    0

    سلام خسته نباشید ما به اشتباه تو این سایتی ک برا وام ی ملیونی ثبت نام کردیم حالا بصورت مستقیم دربدر شدیم لطفا پیگیری کنید ممنون تورو قران نزارید بدبخت بشیم

  • محمد
    0

    واقعا این درست نیست اعلام میکنید بعد میگید اشتباهه یکی مثل من که گیر۱۰۰ تومنه چیکار کنه منم مثل خیلیا هول شدم و سری رفتم تو سایت اهدا یارانه رو زدم یکی واقعا پاسخگو باشه

  • داوود
    0

    واییییی من الان چیکارکنم منم اهدا زدم لطفن ی کاری بکنین ما ک کارگریم دستمون بجایی بند نیس لطفن خبر گذاری هایی ک این سایت رو معرفی کردن پیگیری کنید ما از استرس مردیم مردم هزار تا گرفتاری دارن

  • امیر
    0

    منم اشتباه زدم تورا خدا آخر چه میشه به غیر از یارانه هیچ در آمدی ندارم

  • احمد
    0

    من هم فریب دولت کلاهبردار رو خوردم و ثبت نام کردم.

  • حمید صفری
    0

    ذهنیت اهدای یارانه در عوض دریافت وام مذکور باعث شد به اشتباه بیفتم و به حال مسوولانی که با این فریبکاری قصد حذف این یارانه با مبلغ ناچیز دارند به شدت متاسفم. اینکه دو گزینه انصراف از یارانه و اهدای یارانه با هم فعال باشد، فریبکاری آشکار و خطایی نابخشودنی است.

  • زهرا
    0

    تابا دست خودتون باعث نشده اید یک بار دیگه مردم بریزند بشکنند خرد کنند سریع اشتباهاتشان به گردن بگیرند خدا نسلتونا از روی زمین بردارد

  • محمدى
    0

    ما به دنبال كمك بوديم از طلا گشتن پشيمان گشته ايم مرحمت فرموده ما را مس كنيد

  • حسن پورمند
    0

    اگر یارانه افرادی که در آن سایت ثبت نام کردن و گول سیاست کشورشون رو خوردن قطع شودمردم بدجور جواب خواهند داد و به خیابان ها میریزند

  • منصور ملک زاده
    0

    بنده هم با توجه به اعلام سایت از طرف دولت اشتباها یارانه را حذف کردم خواستم بدونم چگونه باید دوباره ثبت کنم.

  • امین آقایی یامچی
    0

    ما به خاطر اینکه این کمک رو از دولت بگیریم سرمون کلاه رفت به همت والای دولت و همکاران محترمشان پس با چه روی به مردم میگید قرنطینه دارید تو روز روشن از مردم مظلوم دزدی میکنید

  • علی پارسه
    0

    سلام منم دراین سایت که معرفی کرده بودید ثبت نام کردم توروخدابه فریادمابرسین

  • منیژه جعفری
    0

    من هم همین مشکل برام پیش آمده خواهش میکنم اصلاح کنید

  • علی
    0

    حالا که اخبار غیر موثق میذارید داخل کانال و مردمو به بی راهه میکشید لطفا حتما پیگیر باشید و راه حل برگشت اهدا ء رایانه را به اطلاع افرادی که عضو کانالتون هستند برسونید چون این اشتباه را گزارش و پیگیری میکنم. تشکر

  • آرزو
    0

    سلام منم اشتباه کردم و باید حق ما بدن وگرنه این کلاهبرداری،،

  • محبوب
    0

    این رسمش نیست مردم اعتماد میکنند به این دولت اما این دولت چطور ما را بازی میدهد ما که غرق گرفتاردربدهی بودییم اینم روش

  • مرتضی نصیر
    0

    الان اگه زدیم چه کنیم کجا شکایت کنیم

  • ناشناس
    0

    روحانی هر چی داغون و اسقاطی بوده گلچین کرده برا کابینه اش..بالاخره باید به خودش بیان.

  • سعید طرفی
    0

    با سلام به نظر من هم باید قوه قضاییه ورود کند. به نظر بنده با معرفی یک سایت جعلی، این شائبه پیش می آید، که عده ای قصد فریبکاری دارند تا با حیله و نیرنگ، یارانه مردم را قطع کنند

  • محمد رضا شفیعی
    0

    این خبر رو ما از خبر فوری گرفتیم چرا چیزی ک مطمعن نیستین اعلام میکنید برای مردم ک ما به این درد سر بندازید تکلیف چیه

  • امید
    0

    نابود بشید انشاالله

  • ناشناس
    0

    اگر یارانه کسی قطع بشه..این مصداق دزدی از مردمه و دولت باید محاکمه شود

  • محمد
    0

    من قسمت اولو زدم ولی قسمت دوم که گزینه‌ی تایید داشت رو نزدم امروزم یارانه فروردین رو گرفتم خداکنه بعدیا حذف نشه

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      منم گزینه اهداروزدم دیگ.صفحه بعدی نیومد یهو برگشت همون صفحه اول یعنی تایید شده

    • رضا
      0

      سلام ینده واسه یکی از اقوام زدم ولی دو قسمت نداشت کلا یکبار پر میکردی و روی اهدا یارانه کلیک میکردی دیگه چیزی نمیاورد میشه بگید از شما بعد از این دوباره وارد بخش جدیدی میشد و باید تایید میکردین؟؟

  • مهین علمداری
    0

    سلام من یک مستمری بگیرم برای دریافت وام یک میلیون لیست رو پر کردم و در دام رایانه افتادم که باعث میشود یارانه ام قطع شود من واقعا به این پول نیاز دارم

  • مهین علمداری
    0

    سلام من یک مستمری بگیرم برای دریافت وام یک میلیون لیست رو پر کردم و در دام رایانه افتادم

  • افشین
    0

    ما هم این کار رو انجام دادیم و افتادیم به دام این چه کلاهبرداریه بخدا همین مقدار پول ماهیانه رو هم که حق خودمون بود رو ازمون به یه کلک گرفتن ما از کجا باید میدونستیم

  • فتح الاه قلیان خورشیدی
    0

    سلام وقت بخیر من برای ثبت نام یک میلیون تومانی به اشتباه روی اهدا یارانه رو زده ام لطفا پیگیری کنید چون من نمیخوام یارانه خود را اهدا کنم خودم خیلی نیاز دارم

  • متحدی
    0

    ما هم برای وام رفتیم و ثبت نام کردیم ولی ظاهرا انگار کلاهبرداری بوده واقعا جای تآسف داره،لطفا رسیدگی کنید.

  • کویری
    0

    سلام که خود کرده را تدبیر نیست کاش از بعضی افریده های خدا درس میگرفتیم پامون یکبار بره توی...

  • سیده لیلا موسوی مطلق
    0

    سلام چرا این کلاه برداری رو برسر ما میارین من شوهرم فوت کرده چشمم به همین یارانه بود دخترم گفت برای یک میلیون تومن باید ثبت نام کنید اگه یارانه من و دخترم قطع بشه چی خدا باعث بانی این همه مشکلات و گرفتاری رو لعنت کنه

  • زهراابراهینی
    0

    اینم کمک دولت یارانه ۴۵ تومنی هم حذف شدش ...واقعا شرم اوره بجای اینکه این همه حرف و جلسه بزارید به یارانه همه افراد یه مبلغی واریز می کردید اونم وعده وعید میدادید ار همین یارانه فروردین اضافه میکردید ...حالا آقازاده ها کمتر بخورن و پودر بگیرن بخدا مشکلی پیش نمیاد

  • عباسعلی نورمحمدی
    0

    باسلام من هم دیشب با اعتماد به ادرس اینترنتی دریافت وام یک میلیونی یارانه اطلاعاتم را وارد کردم اما جوابی برایم نیامد و یا اینکه پیامی دال بر دریافت پیام برایم ارسال شود . شدیدا از دست اندکاران این خبر جعلی شاکی هستم

  • علی نسب
    0

    الان چکار کنیم من وارد سایت شدم گفته شما از یارانه انصراف دادید آن از انصاف نیست

    نظرات شما -
    • شهرام ج
      0

      آقامن رفتم واسه پیرزن همسایمون این فرم رو پرکردم بعدافهمیدم دولت سرمون کلاه گذاشته،من ازترس فک وفامیلش که یهونریزن سرم صداشو درنیاوردم حاضرم از حقوقم کم شه ویاکلا یارانم قطع شه ولی بااینارودررو نشم،آقای خبرفوری شماهم شریک جرمید جون اهل بیتتون یک پیگیری کنید تورو خدا

  • امرالله مرادی
    0

    من رفتم داخل سایت برای ثبت‌نام وام بعد از وارد کردن اطلاعات گفت که یارانه شما اهدا شد شما میخواهید به مردم کمک کنید یا آنها را به خاک سیاه بشونید

  • ابوالفضل کریمی
    0

    سلام ماهم تواین طله دولت بی کفایت گرفتار شدیم بابا اینا خود شمرویزیدن خدا پدر شمرویزید واقعی بیامرزه

  • محمدرضاملاکریمی
    0

    بدون سلام به رییس جمهورواعضادولت ترابخدا اگر فرزندان و برادران خودتون هم کارگربودن همین حقوق شب عید نیمه شعبان عیدی می‌دادیم وتصویب میکردین وار همه بدتریایت دروغ وام مگه میشه مگه داریم خدایا به فریادمون برس

  • محمد
    0

    سلام من دیشب وارد سایت وام یارانه شدم صفحه اهدای یارانه اومد. به هوای وام متاسفانه فرم را پر کردم. منم نمیخوام اهدا کنم. باید چکار کنیم و به کجا اعتراض بزنیم که بتونیم یارانه را بگیریم.

  • محسن
    0

    عجب عیدی ای دادن ..

  • احمدی
    0

    با سلام من کارگرهستم به اشتباه برای ثبت نام وام یارانه اهدا و پس اعلام اینکه ممکن است قطع شودانصراف زدم خواهشمندم در این شرایط دستور بدین درخواستها رو نادیده بگیرند و یارانه قطع نکنند.ممنون

  • هستی امینی
    0

    خدا به زمینِ گرم بزنتتون خب میگین به همه ی یارانه بگیران میخوان وام بدن دیگه ثبت نام برای چیه؟؟؟حالا خوبه وامه بلاعوض نیست ,همه کشورها به مردمش کمک میکنن اونوقت این شیاطین مردم رو اذیت میکنن خدا کنه اون پول رو رهبر اجازشو نده یا اگه اجازه میده بخواد ازشون که چطور هزینه کرده همینطوری گوشتو ندن دستِ گربه

  • سجاد
    0

    من هم انصراف رواشتباها زدم در این شرایط دستور بدین درخواستها رو نادیده بگیرند و یارانه قطع نکنند.ممنون

  • جواد نامی
    0

    منم اشتباهی به هوای سبتنام وام لطفت پیگیری کنید

  • الهیاری
    0

    دولت دزد مردم فریب مثل دولت روحانی تا حالا ندیدم

  • مجید حیدری
    0

    با سلا م من هم ندانسته ب دام این سایت دروع افتلدم کارگر نجار هستم چهارتا بچه مستاحر هستم این واقعن بی رحمانه اس فقط ی بخور نمیر زتدگی بود خواهشن رسیدیگی کنید

  • ahmadi-ali
    0

    سلام آقای نوبخت. چرا اطلاع رسانی درست نمیشه و من هم گول خوردم اول اهدا زدم بعد گفتم حتماً بایستی انصراف بزنم در کل یک اشتباه فاحش فقط بخاطر یک اعتماد که همیشه چوبشو خوردیم. لطفاً اصلاح نمایید از حسن توجه شما سپاسگزارم.

  • حسین
    0

    من و خیلی های دیگه بعد از اهدا یارانه رفتیم تو قسمت انصراف که شاید گزینه ای برای انصراف از اهدا باز بشه ... یعنی با یه دکمه یارانه قطع میشه ولی برای ثبت نامش ۷ خوان رستم باید رد میکردیم . حد اقل یکی بیاد جواب گو باشه . الان نمیدونیم یارانه ای در کار هست یا نه

  • مجتبی کرمی
    0

    سلام منم دیروز گول اقای نوبخت وخبر فوری را خوردم الان باید چیکار کردتا یارانمون قطع نشه چون واقعا ما بهش احتیاج داریم .جمهوری اسلامی چه بلاها که سر مردم در نمیارین یه کم وجدان داشته باشید

  • حسینعلی
    0

    سلام من به اشتباه ثبت وام یارانه گزینه اهدا را زدم خواهشمند است پیگیری نمایید یارانه ما قطع نشود ما به این یارانه نیازمندیم چرا با این سایتها ی نامعلوم مردم را دچار مشکل و سردرگم ورنج میکنید

  • یوسف علیزاده
    0

    تو رو خدا موضوع وام وقطع یارانه رو پیگیری کنید وام رو نخاستیم یارانمون قطع نشه من با پول یارانه ومعیشت کرایه خونمو میدم

  • اشتباه
    0

    ما اهدا و سپس انصراف زدیم...

  • بشیران
    0

    من هم به اشتباه آنهم بخاطر مشکلات ناشی از ویروس کرونا برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی وارد سایت شدم و گزینه اهدا یارانه رو زدم. بی انصافیه تو این اوضاع همین پولی هم که تنها منبع گزران زندگیمون شده با اشتباه یا شیطنت مسئولین دولتی از دست بدهیم. قوه قضائیه خواهانیم که ابعاد این کار را بررسی و از متضرر شدن مردم جلوگیری کند. واگه عمدی در این تله گزاری دیده شد با مسبب اصلی آن بشدت برخورد کند. شایسته مردم نجیب کشور نیست که در دام اشتباه فردی قرار بگیرند

  • علیرضا
    0

    منم ثبت نام کردم حالا باید چیکارکنیم یارانه معیشتی که به من نمیدادید اینم میخایدقطع کنید

  • زهرا
    0

    خیر نبینند که ۴۰ تومنم به مردم نمیبینند

  • فرشادداستانی
    0

    متعسفانه من هم کلمه اهدا زدم الان چی میشه

  • هیلا سادات بدیعی
    0

    سلام واقعا حقه کثیفی بود اینکه سایت اعلام کنن و بگن سایت اعلام نیاز برای دریافت وام یک میلیون تومانی و مردم از همه جا بیخبر برن یارانه شونو به دولت نالایق اهدا کنن واقعا تا کی می خواین خون مردم تو شیشه کنین شرم بر شما که از مبلغ ناچیز یارانه مردم بدبخت نمی گذرین

  • هادی
    0

    کارشون گیر مردم نیست که درد مردم رو بفهمن وایستین نزدیک انتخابات و راهپیمایی شاید فرجی شد

  • مناقهرمان تبریزی
    0

    منم اون سایت اهدایارانا رو اشتباهی پر کردم و گزینه اهدا رو زدم به هوای اینکه منظورشون اهدا وام هست الان باید چکار کنم ؟یعنی الان یارانه ام قطع میشه تورو خدا یک کاری بکنین بگید الان باید چکار کنیم به خاطر اشتباه یک منبع خبری ما باید قربانی باشیم اومدن کمک به ملت بکنن با این کارشون ضرر هم زدن به اسم وام برا مردم کاری کردن که همون یارانه ای هم که کمک خرج یکسری از افراد در زندگیشون بوده ام قطع بشه اونم به خاطر یک اشتباه

  • علی
    0

    سلام و وقت بخیر. دیشب وارد سایت وام شدم آشتیانی فرم اهدای یارانه را پر کردم. من کارگر هستم. واقعا به این پول احتیاج داریم. تو را خدا بگید باید چکار کنیم. خیلی بهمون استرس وارد شد. چکار باید انجام بدیم. من به اشتباه بجای شماره حساب یارانه شماره کارت یارانه را دادم امکان داره بخاطر همین شماره وارد سیستم نشده باشه. تو را خدا بگید چکار انجام بدم. کجا باید برم و درخواست بدم. ممنون

  • جوادحبیبی
    0

    باسلام منهم گول این ثبت نام یارانه راخوردم .خواشمنداست قوه قضائیه ورودکند

  • بهزاد
    0

    سلام من برای ۳ خانوار ثبت و گزینه قطع رو زدم و واقعا همه نیاز دارند و اگر قطع بشه باید خودم ماهی ۵۰۰ بهشون بدم منم کارگر تو رو خدا مدیون هستین پیگیری کنید ....

  • رضا گرجی
    0

    یعنی خدا رو خوش میاد با مردم اینکارو می کنین ؟! من یه کارگرم . خودمم مریضم . خرج خونه خودمو با هزار زحمت دارم در میارم . به پشتیبانی این وام میخاستم بدهی خودمو با بقیه ش رو مواد غذایی بخرم . الان یارانه من حذف شد . چقدر بلا باید سرمون بیاد . خدایا ما رو بکش . به مرگ‌راضیم‌

  • رضا حبیبی
    0

    خدا لعنتتون کنه دزد های بیشرف

  • رقیه آقائی ورزقان
    0

    سلام توروخدا پیگیری کنید منم ثبت نام کردم

  • پوریا
    0

    کلاهبرداری و دزدی شاخ و دم نداره.به ما هم سال 93 گفتن ؛ اگر میخواهید یارانه تان رو از خانواده تان جدا کنید نیاز به ثبت نام با خانواده نیست.هر کس میتونه جدا ثبت نام کنه! و وقتی مهلت ثبت نام با خانواده گذشت و کار از کار گذشت،اعلام کردن نمیشه ثبت نام کرد و می بایست قبلا با خانواده ثبت نام میکردی و بعد از چند ماه اقدام به جدا سازی یارانه میکردی. خیلی ها توی فضای مجازی و از نزدیکانم که میشناختم اینجوری شدن.حالا با یه حساب سر انگشتی ببینید هر نفر چندین میلیون تا حالا باید میگرفت که دزدیدن حق من و خیلی ها رو. دزدی حتما این نیست که از دیوار مردم بالا رفت.

  • عبدا لله عابدی مقدم
    0

    ماهم وارد همین سایت قلابی شدیم وگزینه اهدای یارانه رو زدیم ومجددا گزینه ی انصراف از سایت زدیم حالا تکلیف ماچیست ؟؟

  • مسعود فرازمند
    0

    آخه وقتی گرسنه ای و پول نداری حواست به خودت نیست که من هم اشتباها هدیه را زدم توروخدا پیگیری کنید

  • حسین
    0

    خبر فوری از قول اقای نوبخت تیتر زده بود واری سایت رفاهی دات کام بشید منم شدم گزینه اهدا رو زدم ، بابت وام یک میلیونی ، یارانه قطع نکنید خواهشا خبرگزاریها ورود کنن

  • آ
    0

    لطفا قطع نکنید ما نیاز داریم

  • مجید خ
    0

    اقا ترخدا مااعتماد کردیم وارد سایت شدم وفک میکردم ثبت نام وام خواهد بود نه اهدا یارانه به دولت ..شما رو به خدا قسم میدم از حق ما دفاع کنید .یارانه رو برگردونید

  • محمد
    0

    امیدوارم که صاحب این روزعزیزهرچه زودتربیادوریشه ظلموازاین مملکت برچینه وحق این ملتوازاین ظالمان دزد وپست فطرت روبگیره .خواهشن همه دعاکنید

  • محمد
    0

    توبااین اسمی که واسه خودت گذاشتی یه کاری برای ملت بکن

  • عرب عامری
    0

    با عرض سلام والا دولتمردان اصلا به مردم فکر نمیکنن من مستجرم مغازه هم دارم مغازه هم اجاره ای الان موندم چطور اجازه مغازه و خانه رو بدم خیلی های دیگه هم هستند مثل من

  • هادی.ن
    0

    با سلام.والا واسه بار اول زد کد ملی رو غلط زدی دوباره زدم.ولی جوابی نداد بهم.الان من بیکار همون ۴۵ت خیلیه واسم.بخدا اینا پول بده نیستن

  • محسن ج
    0

    سلام ببخشید چندین خبرگزاری معتبر سایت refahi.ir رو معرفی کردن برا وام یک میلیون تومانی ک قراره دولت از روی یارانه ها بده اشتباها گزینه ی اهدای یارانه را زدیم چکار باید بکنیم؟؟؟؟ توروخدا اگ میشه از ی طریقی پیگیری کنید ما واقعا نیازمتدیم دیگ یارانه هم ندنمون هیچ

  • ایمان جعفری
    0

    من از سایت خبر فوری واسه ثبت نام یک تومن اقدام کردم بعد بگو اهدا یارانه بوده الان هیچ راه واسه لغو اهدا نیست اقا تو رو خدا یک کاری بکنید من واقعا نیاز به یارانه دارم

  • مرتضی ندیمی
    0

    سلام من اخبار و خبرهارا دنبال میکنم و مثل همه مردم که جهت رفع مشکل مالی خود و طرح آقای نوبخت اقدام به ثبت نام کردم ولی بعد از نیم ساعت فهمیدم که این خبر و ثبت نامم اشتباه وغیر واقعی است راستی باید به کی اعتماد کرد بخودت به مردم به نمایندگان مجلست به خبرهای منتشر شده واقعا اگر این حرکت صحت داشته باشد دیگر به هیچکس اعتماد نمیکنم و این کار دولت از ذهنم خارج نخواهد شد باشد که اقدامی سریع جهت رفع این مشکل کلی بوجود آید توکل به خدا

  • جواد یاور تولائی
    0

    من بک بازنشسته هستم وبرای دریافت وام یک میلیون تومانی به اشتباه اهدا وام را زدم لطفا پیگیری این کلاه برداری ها شود.

  • سیدوحید میردلیر
    0

    باسلام منم یکی ازقربانیای این سهل انگاری ی عده بی فکرم لطفا باپیگیری مسئولین مرتبط انشاالله هر چه زودتر شفاف سازی بشه واین استرس از افرادی ک ندانسته تو تله افتادن برطرف بشه...باتشکر

  • محمد
    0

    تنها چیزی که ریس جمهورما خوب میگه دروغ.اینجا کجاس خدا یا.

  • علی مومنی
    0

    با سلام خیلی متاسفم برای این بی در وپیکری ،عده ای از خدا بی خبر بخاطر رسیدن به اغراض (البته اقای نوبخت نیز اعلام کردند که ثبت نام کنید) اعلام کردند در سایت برای اخذ مبلع یک میلیون تومانی ثبت نام کنید که متاسفانه بنده که جانباز بالی ۲۵ درصد جنگ تحمیلی و معلم هستم ودارای ۶ سر عائله هستم متاسفانه وارد سایت شدم و اشتباها گزینه ی اهدا را انتخاب کردم لطفا اطلاع رسانی فرمایید این اقایان ازخدا بی خبر با این مردم میخان چیکار کنن .با تشکر

  • مهدی
    0

    با سلام بنده هم دیروز بنا به اخبار صدا و سیما وارد سایت رفاهی شدم و گزینه اهدا را پر کردم. خواهشمندم رسیدگی کنید. من نمیخوام یارانه 45 تومنی رو اهدا کنم.

  • فرشید خدارحمی
    0

    سلام چرا این همه استرس را به مردم می دی من خودم دیروز دوازده خانواده بی درامد را تو کوچه که سه ماه است هیچ منبع درامدی ندارن را وارد کردم اخر این چه وضعی است دورغ و کلاه برداری از این بیشتر سریع جواب این مردم که مثل بشکه باروت هر لحظه ممکن است روشن شه باشید لعنت خدا به شما فریبکاران

  • خود کرده را تدبیر نیست
    0

    همه این نارضایتی ها درس عبرتی شد برای آنهایی که با وجود چهار سال بی تدبیری و سوء مدیریت دولت روحانی بازم برای بار دوم بهش رأی دادند حتما سری بعد با چشم باز انتخواب کنیم چون دودش تو چشم خودمان خواهد رفت

  • بنده خدا
    0

    میترسم دولت کلیه ملت هم بفروشه مراقب باشید حسن قولتون نزنه

  • هانی
    0

    سلام من هم تو سایت موردنظر اطلاعات خودم رو پر کردم.امیدوارم حمل بر بی نیازی نشه.فقط خاستیم ثبت نام کنیم.بر باعث و بانی ش.....

  • مرتضی ندیمی
    0

    سلام سایت خبر فوری برای نظرات من وبررسی نوشته های من قدری تامل کرد چطور ممکنه یک دولتمند اخباروحرکتی جهت وام وغیره انجام بدهد بررسی نشده استعلام نگرفته اقدام به انتشار کند.

  • محمد
    0

    با سلام واقعاً جاى تأسف داره كه اعلام ميكنيد بعد كه اقدام ميشه با اين سرعت اينترنت تأييد نهايى منحر به اهدا يارانه ميشه اين هم يه نوع دزدى هست به نوبه خود شما يارانه مردم رو حذف نكن جناب رئيس جمعور وام يك ميليونى پيش كش

  • رضاعباسی
    0

    من ماهی 700 درامد دارم و 350 اجاره خانه میدم. بااون یارانه تو ماهم برنامه ریزی میکنم. خدالعنت کنه باعث و بانیشو. دولتی ک به مردم خودش دروغ بگه و از مردم سو استفاده کنه و فقط باید به خداواگذار کنی. من که کلا دیگه تو هیچ فراخوان این دولت ازین به بعد نمیرم.

  • سجاد
    0

    سلام لطفا به جان هرکس که دوست دارید پیگیری کنید چرا دولت سایت درخواست وام یک میلیونی رو اشتباه اعلام کرد و اینجانب اشتباه علی رغم نیاز به یارانه گزینه اهداء یارانه رو زدم ،متشکرم

  • امیر علی
    0

    سلام بنده هم مشخصات رو تو این سایت پر کردم و گزینه اهدا یارانه رو زدم ولی یهو متوجه شدم نباید گزینه اهدا رو میزدم قبل از این که ارسال بشه اینترنت رو قطع کردم نمیدونم برا ما هم حذف شد یا نه؟ از کجا میتونم پیگیری کنم؟

    نظرات شما -
    • هانی
      0

      اینا برا قطع کردن یارانه و.... که به نفع خودشون هست یجور برنامه ریزی کردن شما با اینترنت خاموش هم وارد کنی یارانه ت قطع میشه...علی برکت الله....

  • ایمان امینی
    0

    این دروغ مصداق بارز کلاه برداری و شارلاتانیسم اداری است و قوه قضائیه باید بانیان آن را مجازات کند .

  • قربانی دروغ نوبخت خیر ندیده
    0

    زود باش آقای نوبخت یارانمو برگردون وام نخواستم جیبمو نزن شب عیدی کلاهبرداری کردی خجالت بکش زود باشین روش برگشت رو بگین اگه حذف بشه یارانم به امام زمان واگذار تون میکنم

  • عباسی
    0

    یعنی دست هرچی دزده رو از پشت بستن. محتاج تمرین مردم در این یکی دو روزه اشتباها اومدن یارانه شوند رو هدیه کردن. لطف کنید پیگیری کنید. خدا خیرتون بده

  • حسن قوی هیکل
    0

    سلام.اشتباهی گزینه اهدای یارانه زدم لطفا پگیری نمایید.چکاری انجام دهیم تا برگردد..دارم دق میکنم..متشکرم

  • گلیجان پیرویان مفدم
    0

    باسلام بنده هم فقط ثبت نام کردم ولی گزینه انصراف را نزدم امیدوارم که حمل بر بی نیازی نشه و بر باعث این کار لعنت

  • علی مملی
    0

    من خبر فوری را حذف میکنم چون خبرهای دروغ زیاد میگه

  • عادل بخشی
    0

    این مدلیشو ندیدیم دیگه خداوکیلی خاستین چشمشو درست کنین زدین فکشو اوردین پایین اگ قط بشه چیکار کنیم ناموسن منم ثبت نام کردم چیکار باید کرد من ثبت نام کردم دهبارم ثبت نام کردم اونیکه این کارو کرده خودش باید جواب گو باشه جلوی بسته شدنه یادانه رو بگیره.

  • شهرام کاکاخانپور
    0

    اگر یارانه نقدی اینجانب و خانواده ام به خاطر کلاه گذاری دولت قطع شود جلوی فرمانداری خودکشی می کنم

  • جمشید
    0

    آقا منم اشتباهی وارد کردم شما رو به خاطر پیگیری کنید و اطلاع رسانی کنید

  • ایرج
    0

    باسلام مردم باید اول از خود شما شاکی باشه که فورا آدرس ندهید لطفاً دقت کنید بعضی خبرها که اینگونه به مخاطب می‌رسانید شاید عواقب بدی نیز داشته باشد.سایت های خبری خود خواسته یا ناخواسته در کانون این شیطنت ها هستند.

  • عادلی فر اسماعیل
    0

    متاسفانه بدلیل اینکه در کاناله شما عضو هستم واعتمادی که به سایت شما داشتم من نیز در این سایت ثبت اطلاعات کردم .لطفا پیگیری این کلاه برداری باشید

  • روزبه خداکس
    0

    منم ثبت نام کردم به امیده اینکه یه وامی بدن مشکلمون حل بشه نه اینکه بخوایم اونم به دولت ببخشیم..این واقعا یه کلاهبرداری از طرف دولت حساب میشه البته اگه راست باشه

  • امنه باقى
    0

    من سرپرست خانواده هستم متاسفانه درامد ندارم ادرس سايت توسط دوستان با اشاره به اينكه مربوط به وام يك ميليونى است ثبت نام كردم و گزينه ى اهدا را زدم بعداز ثبت نام متوجه شدم ادرس سايت جعلى است و به منظور بخشيدن يارانه هست از ديروز تا به الان روح و روانم بهم ريخته شده از دولت تقاضا دارم براى اشتباهى كه صورت گرفته يارانه ى افرادى مثال من كه نياز داريم قطع نشود

  • شهروند
    0

    باسلام: بنده هم امروز به دام کلاهبرداری این مسءولان عزیز کشور افتادم و وارد سایت ثبت نام وام یک میلیون تومانی کردم بنده یک کارگر ساده بیشتر نیستم و جزیئ از مایحتاج زندگیم را از همین یارانه تامین میکنم . جناب اقای روحانی :شما یی که از صبح تاشب برای مردم غیور این کشور دروغ بافی میکنید این مردم بودند که شما الان به تاج وتخت رسیدید بنده سهم خودم این وام یک میلیون تومانی را به شما بخشدم نوش جانتون این یارانه چندر غاز مارا وصل کن الااقل چندروز آخر ماه را شرمنده خانوادام نشوم

  • حافظ
    0

    من هم به اشتباه مشخصات رو ثبت کردم وگزینه اهدا یارانه رو پر کردم کجا میشه پیگیری کرد .بابا چقدر دارین مردم رو بازی میدین خدا ازتون نگذره.

  • پروانه
    0

    با سلام این دولت یارانه منو سرقت کرد اشتباهی اهدایی رو زدم الان باید چکار کنم

  • صداقت
    0

    آقای نوبخت بودند که گفتند برای وام یک میلیون تومانی ثبت نام کنند،،اگر این کلاهبرداری ودروغ بزرگ در کشوردیگری رخ می داد،صداوسیمای ما تا یک ماه،بااب وتاب،انرا بیان وبزرگ می نمود حالا چرا صدا وسیما سکوت اختیار کرده،،واقعأ متاسفم برای این مردم شریف،،که گیر دولتی دروغگو وخیانت کار افتاده اند

  • محمود
    0

    یک درصد هم شک نکنید که نوبخت میدونست این اتفاق میفته.وقتی گفت برین سایت معلومه که مردم میرن توی همین سایت دیگه براساس گذشته و عملکرددولت میگم که اینا اولین چیزی که بذهنشون میرسه اینه چه دروغ و حقه ای سوار کنیم.اصلا و ابدا به کارو زحمت بیشتر فکر نمیکنن

  • محمد رضا
    0

    اقا برا چی این سایت و معرفی کردین ک بریم توش و ناخاسته پر کنیم ‌‌ شما جیب ملت و نزنید .. هیچی ازتون نمیخاییم . من اشتباهی پر کردمممم لطفا پیگیری کنیذدددذدد .

  • عباس مسیح پور
    0

    من هم گول دولت رو خوردم و در سایت اعلام شده روی اهدای یارانه کلیک کردم، ،، تو این اوضاع و احوال اگر یارانه ما واریز نشه بیچاره ام چون کارگرم با پنچ سرعائله

  • اسماعیل
    0

    سلام من هم اشتباه گزینه اهدا یارانه رو زدم دولت باید جوابگو باشد در این موقعیت باری از دوش مردم بردارد نه باری اضافه کند

  • حسین شکرالهی
    0

    سلام من اعتراض مو باید به کی بگم من یارانمو میخوام توراخدااینکارابامانکنین از حماقت خودم دارم دق میکنم نه خونه نه ماشین هیچی ندارم یارانمون دولت میخواد ازم بگیره من خودم عوض بهزیستی هستم تاحالا هیچ کمکی به من نشده

  • افشین علیمردانی
    0

    خاهش میکنم پیگیری کنید منم به اشتباه وارد شدم

  • غلامرضا احمدپور
    0

    واقعا من اشتباهی بجای وام که بدجور نیاز دارم دوماه اجازه خانه ام مونده کلی بدهی بالا اوردم ثبت نام کنم اشتباهی توسایت ثبت نام کردم که اهدا یارانه بوده واقعا استرس دارم لطفا پیکری کنین تواین وضع بحرانی ممنون

  • محمدرضاپارياب
    0

    من هم توسايت رفاهي ميخواستم ثبت نام كنم براي دريافت وام ولي متاسفانه انگار اهداي يارانه برامون ثبت شد

  • محمد تاجیک
    0

    من که بیکار بودم سر منم کلاه گذاشتند خدا ازشون نمی‌گذره اینا دزد هستند

  • زهرا ذاکری فر
    0

    من وارد سایت شدم به اشتباه مارو گول زدید. من با دو بچه چه کنم ندارم توروخدا همون یارانه رو از ما نگیرید

  • احمدی
    0

    منم اشتباهی اهدا رو زدم خدا کنه قطع نشه با این پول داریم زندگی میکنیم

  • محمدرضا
    0

    بابا اینا هم مردمو مسخره کردن یک میلیون میخوان بدن با ۱۲ درصد سود پس بگیرن مردم بقران نگیرن سنگین تره

  • فرحی
    0

    امیدوارم هرچه زودتر دولت مورد را اصلاح کند وتمام کسانی که این چند روزه در سایت ثبت نام کردن پاک کند و کمافی سابق یارانه برقرار شود.بعید میدانم دولت مردان قصد قطع یاران قشر ضعیف را به این شکل داشته باشند.

  • محمد
    0

    من واقعا برام سواله چه سرعت هملی دارند فک کنم ۲ روز پیش این اشتباه رو براساس اخبار غلطتشون کردم یارانه فروردین رو برام نریختن و قطع کردن واقعا موندم چیکار کنم

  • اسماعیل
    0

    سلام من هم اشتباه گزینه اهدا یارانه را پر کردم حالا با این درآمد کم وبا این هزینه درمانی چیکار کنم آخه جز بیماران خاص هستم توان کار کردن هم ندارم شمارو به اهلبیت قسم یارانه مارو پیگیری کنید هر چی سنگه زیر پای لنگه به داد مردم برسید تواین شرایط سخت بامردم باشید .شمارو به اهلبیت واگذار میکنم

  • کاوه شهبازی
    0

    با سلام وقتی خودمون به خودمون رحم نمی‌کنیم چطوری خدا بهمون رحم کنه از قدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده خخخخ فقط دوست دارم اونایی که در راسهستن یک روز بیان جای خود را با ما عوص کنن کرونا یادش میره فقط فکر این از گشنگی نمیره

  • سیده شرف القمرهاشمی
    0

    من هم به اشتباه گول خوردم ومشخصاتم رو نوشتم وگزینه اهدایارانه روپرکردم کجاباید پیگیری کنم من نیازبه این یارانه دارم لطفا بررسی کنین

  • لک
    0

    من به روحانی ونوبخت که برای مردم مثل ویروس پولی اند اعتماد ندارم تا همسایه ام نگیره باور ندارم که ثبت نام کنم

  • ح
    0

    خاک برسرتون با این مدیریت کردنتون؛ با این سایت جعلیتون؛ چه مسخره بازیه آخه ملتو بازی میدید؛ به هر ترفندی متوسل میشید واسه حذف چندرغاز یارانمون؛ یارانه خودمونو با سود ۱۲ درصد به خودمون بعنوان لطف درحقمون میدید؛

    نظرات شما -
    • معراج اسدی
      0

      باسمه تعالی من هم عجله کردم گزینه اهدا را زدم الان مطلبی خواندم که سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفته این افراد یارانشان قطع نمی شود توکل به خدا

  • سیفی
    0

    واقعا متاسفم با این کلاه برداری یعنی چی شما رسما اعلام کردید تو تلویزیون و خبرگذاری ها سایت اعلام کردید ما هم فکر کردیم برای اهدا وام یارانه هستش رفتیم ثبت نام کردیم شما رو خدا پیگیر بشید

  • علیرضا خسروی
    0

    سلام من هم ثبت نام کردم برای وام ، بعد که فهمیدم زده بود برای انصراف یارانه، از شما تقاضا میکنم بررسی کنید و این اشتباه رو اصلاح کنید

  • مسعود
    0

    مملکت دزد بازار شده. من هم تو این دام انصراف یارانه افتادم

  • M.r
    0

    سلام.کسانی که گزینه اهدا یارانه رو زدن،مطمئن باشید که یارانه قطع نمیشه،چون این کارچندمرحله ایه،مگراینکه گزینه انصراف زده باشید.

  • فتحی
    0

    سلام جناب نوبخت این دیگه چه کاریه مردم باز دلشون به همین چندغاز خوش بود ، اینم با این کلک ازشون بگیرید واقعا زشته واسه این دولت ،لطفا پیگیری کنید

  • مجید ابراهیمی
    0

    من هم متاسفانه توی این همه بدبختی کرونایی به اشتباه در سایت انصراف زدم خواهشا پیگیری کنید قطع نگردد من هم محتاج هستم

  • هادی‌جهانیان
    0

    منم‌یه‌غلطی‌کردم‌توسایت‌رفتم‌توروخداپیگیری‌کنیدیارانه‌ماقطع‌نشه‌بادوتابچه‌مستاجربیچاره‌میشیم‌خواهش‌میکنم‌پیگیری‌کنید

  • حامد
    0

    خداوکیلی خنده داره عده ای هستن پول نان ندارن شما دارین مردم رو اعدام می کنین این میشه خیانت به مردم از دولت می خوام به خانواده های ضعیف یک ملیون پول بدن به خانواده های متوسط پانصد تومن بلاعوض بدن نه بیان سود 12 درصد بگیرن بخدا مردم مجبورن این یک تومن رو بگیرن بعد پشیمون بشن عده ای هستن با پول یارانه برنامه ریزی زندگی دارن بخدا ولی مجبورن الان چون گرفتارن چطور تو خونه بمونن خرج زندگیشون رو بدن وقتی شرمنده خونواده شون هستن

  • امیر
    0

    سلام من هم مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم متاسفانه من هم وارد سایت شدم و گزینه اهدای یارانه را زدم خواهشمندیم دولت رسیدگی بکنه

  • علي
    0

    من هم اشتباها گزينه اهدا يارانه را زدم براي جلوگيري از قطع يارانه چه کنم؟ واقعا اگه اين کارو در کشور ديگري ميکردن ابروشو صداسيما نميبرد؟

  • مسعود فارسی
    0

    ما خیلی محتاجیم به این یارانه این یعنی چی خدایی وقتی ی خبر درست نیس چرا اطلاع رسانی میکنید لطفا کاری کنید یارانه ما قطع نشه منم رفتم تو سایت و حذف کردم

  • وحید لیریای
    0

    سلام والله منم چون نیاز دارم ثبت نام کردم توردخدا کاری کنید یارانه ام قطع نشه یک ملیونو نخواستیم

  • جبالبارزی
    0

    سلام منم دیشب ثبت نام کردم متاسفانه.اخه اگه نیاز نداشتیم که نمیومدم بخاطر یک میلیون سود آنچنانی رو بپذیریم ک حالا یارانه هم قطع بشه چرا این دولت اینجوری شده

  • میثم حیدری
    0

    سلام . من هم امروز متاسفانه وارد سایت شدم برا دریافت وام ولی اهدا یارانه رو زدم . تو رو خدا مسئولین به دادمون برسید یارانمون رو قطع نکنن. من بیکارم و یه بچه کوچیک دارم . چکار کنم با این وضعیت کرونایی.

  • محمدرضا
    0

    برای وام یک تومانی وارد سایت سدم که متاسفانه پس از وارد کردن مشخصات متوجه شدم گزینه اهدا یارانه هست خیلی ها این اشتباه رو کردن یه فکری بکنید و این ارسال مشخصات ۴۸ ساعت پیش رو نادیده بگیرید و تو این اوضاع این چندرغاز رو قطع نکنید

  • نظری
    0

    نظری.شماره.ملی۳۶۲۰۶۳۷۶۸۷برای.وام یارانه.ثبت.نام.کردم.سوادندارم.اشتباها.اهدای.یارانه.زدم من بیمارم.توان.کارکردن.ندارم.۹فرزندهم.دارم با همین.یارانه.زندگیم.میگذرانم.این سایت واقعا.برمردم.مشکل.سازاست

  • محمود منگلی
    0

    اگر سایت اشتباه بوده پس منم مشخصات وارد کردم، خوب برای مردم راستگویی و صداقت دارند، فقط دنبال خالی کردن جیب مردم هستند، این است عدالت علی که حرف از آن میزنند

  • محمد
    0

    باسلام اینا از ما چیزی نگیرن وام پیشکش

  • ارغوان
    0

    واقعا متاسفم برای این دولت دروغگو که تمام کارهایش بانیرنگ دروغگویی پبش میره اسم خودتونه گذاشتینه مسلمان

  • بهاره مسعودی
    0

    من هم برای خودم هم مادرم تو سایت رفاهی ثبت نام کردم که متوجه شدم این سایت یارانه رو قطع میکنه واقعا امیدوارم که یه فکری به حال این موضوع بشه

  • عطار
    0

    سلام من هم به اشتباه وارداین سایت شدم وگزینه هدایایارانه زدم من هم درآمدی ندارم وباهمین یارانه یک گوشه ازمشکلات زندگی مان راجمع می کنیم ازشما مسعولان می خواهم کاری بکنید

  • سودا
    0

    منم مثل خیلی از مردم گول خوردم و گزینه اهدا رو زدم ، باور کردنی نیست که تو این شرایط مردم رو با این بازی‌ها فریب میدن و به ریش این مردم بدبخت میخندن ،این کلاهبرداری دولتی است خدااااااااااااا به داد این مردم برس

  • علامرصاعباسی نمیدانمچرابه مردم دروع میگیدومردم فریب شدید.دنیادارمکافات هسته بترسید ازروزیکه خداوندمتعال بیخ قرناتتون رابگیردوهرچی عوام فریبی وحق الناس کردید وخوردیدازحلقومتون بیرون بکشد.الهی امین.
    0

    من نطرم راثبت کردم.وانشاالله که خدامکافاتتون بکند.ادمهای عوام فریب

  • مجید شاهسوند
    0

    با سلام منم به خیال وام ثبت نام کردم اگه موضوع این وام نباشه واقعا کار کثیف کردن

  • محمدرضا صالحی به شناره ملی ۶۶۳۹۴۲۹۸۱۰
    0

    سلام من دیشب برام یکی از همسایها که برای خودش زده بود منو دید بهم گفت منم از اهدای یارانه خبر نداشتم دادم برام زد من جانباز ۱۵ درصد هستم از گوش موج انفجار گرفتم وکارگر هستم کرایه نشینم خرجم به دخلم نمی خوره همین یارانه یه کمکی به من هست اگه احتیاج نداشتم که بری وام ثبت نام نمی کردم اصلا وام نخواستم یارانه منو لطفا قطع نکنید

  • نعمت اله
    0

    واقعازشته جای اینکه کمک بشه فقط دارن اشتباعی اطللاع رسانی میکنن منم اشتباهی واردشدم مشخصات زدم خواهشاپیگیرباشید

  • لیلا سماوی اصفهانی
    0

    این یه کلاه بردار کثیف بود ما بخاطر نیاز و اعتماد به سایت رفاه وارد شدیم و فرم رو پر کردیم و فک کردیم اهدا یعنی یک میلیون پولی که میخوان پرداخت کنن این یک بازی کثیف بود و مسولین باید پاسخ گو باشن تو این شرایط حق ملت اونم قشر ضعیف جامعه این نیست دیگه هیچ اعتمادی وجود نداره

  • فرزانه سقنقور کد ملی1755576242
    0

    سلام پسر م دیروزمدارکم ازم گرفت برا وام یه ملییونی ثبت نام کرد کرد که موتوجه اهدای یارانه ندید ما امروز تازه موتوجه شدم من خودم کار می کنم با پسر م تنها زندگی می کنم کرایه نشینم پرستار یه خانم مریضم حقوقم کمه خرجم به دخلم نمی رسه این یارانه کمک خرجم اگه یارانه قط بشه نمی دونم باید چکار کنم صاحب خونه شاید بندازم بیرون تو رو خدا یارانه منو قطع نکنید من وام نخواستم فقط یارانه منو قط نکنید

  • محمدپرورش مریان
    0

    سلام بنده هم بابت وام یک میلیون تومانی در این سایت ثبت نام کردم و به اشتباه گرینه اهدا یارانه را انتخاب کردم لطفا پیگیری بفرمایید و اطلاع رسانی کنید تا از این نگرانی خلاص شویم.با تشکر .اجرکم عندالله.

  • سبزواری
    0

    سلام وام تو سرتان بخوره کشورهای دیگر رو ببینید با این وضع چطور بداد ملتشان میرسندمسئولین ماهم بفکر جیب پر کردن خودشانند

  • منیره السادات اقاسیدحیدر
    0

    باسلام من هم ب اشتباه هم اینکارو برای خودم و هم شوهر خواهرم کردم واقعا خیلی کار کثیفی بوده لطفا مسئولین پیگیری کنند

  • رضاجمشیدعینی
    0

    من ویکی دیگرازهمکاران بازنشسته بخاطرمشکلات فراوان فوری برای وام یک میلیونی ثبت نام کردیم بچه من معلول وتحت پوشش بهزیستی هست به همه جانوشتم خواهش میکنم رسیدگی کنید

  • محمودشریفی
    0

    متاسفم الان متوجه شدم که ثبت نامم اشتباه بوده وامی درکارنبوده ازشمامیخواهم که پیگیری نمودهومانع ازقطع یارانهماشوید

  • عباس
    0

    سر منم کلاه رفت

  • فاضل محمدی
    0

    سلام‌منم وارد سایت شدم مشخصات دادم موقعه تکمیل درخواست و تایید که شد بعد نوشته ای اومد که شما با اهدا یارانه خود موافقت کردید.درصورتی که اصلا ورود به سایت برا ثبت نام وام ۱میلیون تومنی بود.اینم یه نوع کلاهبرداری جدیده.مگه میشه سایت رفاه رو بدن وارد بشی هک کنن.بعد دولت تکذیب کنه.چطورفعالیت میکنن که دولت خبرنداره

  • داوری
    0

    سلام منم به هوای وام رفتم و الان فهمیدم که یارانه من بیچاره اهدا شده آخه من تو این شرایط مالی خیلی بد چیکار کنم خوشحال بودیم که وام میگیریم تازه با ۱۲ درصد اون که نشد هیچی دیگه یاران هم نداریم.

  • سعید طرفی
    0

    با سلام. بنده هم فریب خوردم و گزینه اهداء یارانه را سهوٱ انتخاب کردم. این چه بازی کثیفی است که نوبخت راه انداخته است. چرا مردم را فریب می دهید؟

  • علی
    0

    سلام.یه خبر خوش .توسایت ایسنا نوشته نگران نباشید .اونایی که اشتباه کردن نگران نباشند.یارانه شون قطع نمیشه.

  • محمد
    0

    منم اشتباهی اهدا را زدم لطفا پیگیری کنید برگرده برامون

  • مهری مقصودی
    0

    اقا منم مشخصات شوهرم علی ازادی فرستادم چند ساعت بعداز اعلام سایت بخاطر یک ملیون واقعا پول نان نداریم بیکاری فشار سخت زندگی کم بود این بازی چی بود بخدا زیر خط فقریم بجای کمک نقشه میکشید پول نان خشکمون ببرید ما فقط نفس میکشیم زندگی نمیکنیم پناه میبرم بخدا

  • بهمن سمندر
    0

    سلام منم فریب خوردم ثبت کردم امروز ۵۰تومن از یارانم کم شده ایا بخاطراین هست.؟

  • معصومه محمدپور شهرابی
    0

    منم ب اشتباه تو سایت رفتم آیا یارانه من قطع میشه

  • علی امامدادی
    0

    من از روز اول میدونستم کلاهبرداری چون این نیزی به ثبت‌نام نام نداره

  • حمید
    0

    سلام من اشتباه زدم تورا خدا رسیدگی کنید

  • ایرانی بدبدخت
    0

    دسمریزاد به دولت تدبیر و امید فقط علنی سر مردم کلاه نزاشتی

  • حیدر
    0

    سلام من یک کشاورزم درامد پارسال هنوز رودستمون مونده فقط همین یارانه اب باریکه ی زندگیم بود پدرومادر پیر ومریض دارم بااین کرونام کسی ماروبه کارنمیبره لطفا مسولین رسیدگی کنن از بیسوادی ماسواستفاده نکنن .اگه یارانه قط بشه شرمنده خانواده میشم .

  • علی دشتی
    0

    با سلام منم به خاطر این وام کوفتی ثبت نام را انجام دادم حالا متوجه شدم که سرم کلاه گذاشتن، به خدا این کار درست نیست از سادگی مردم سو استفاده کردن . اتفاقآ هر کس این ثبت نام را انجام داده همه مثل من از قشر ضعیف و نیازمند بودن از قوه قضایه خواهش میکنم نزاره یارانه ما رو قطع کنن ما با این یارانه زندگی میکنیم

  • حسینی
    0

    نه تنها سر من کلاه رفت چند نفر با تلفن مشخصاتشون گرفتم ثبت کردم سر اونا هم کلاه رفت متاسفم با کارهای دولت مردان .واقعامتاسفم

  • نما
    0

    دولت کذاب روحانی به هر دری میزنه یارانه مردم رو قطع کنه

  • ناصرصفری
    0

    واقعا برای این مملکت و این طرز جیب بری افسوس میخورم. همه جور دزدی دیده بودیم الا این یکی

  • اخترشناس
    0

    سلام بنده هم بابت وام یک میلیون تومانی در این سایت ثبت نام کردم و به اشتباه گرینه اهدا یارانه را انتخاب کردم لطفا پیگیری بفرمایید و اطلاع رسانی کنید تا از این نگرانی خلاص شویم.با تشکر

  • رمضان کیانوش
    0

    سلام من از این سایت و این دروغ زشت دولت و کلاهبرداری و بازی گرفتن عواطف مردم شکایت دارم.

  • Shahroz sadeghi
    0

    نمی‌دونم چه گناهی کردیم ما ملت ایران که تو این مملکت دنیا اومدیم همش برجک نداشتمونو میزنن،،این نانجیبا حیا رو خوردن ابرو رو قی کردن آخه یکی نیست بگه این چندرغاز که چندین برابرشو رو فیش ابو برق وغیره میگیرید دیگه چه مرگتونه انشاالله کرونا بگیرید بمیرید راحت شیم

  • Hami
    0

    خوب شیطون بلاها یارانه هاتونم قطع کردیم. فقط یه چند تا سیل و زلزله و بیماری واگیر دار دیگه نیاز داریم تا ریشه هاتون رو هم کامل بزنیم. (بخشی از سخنان مسوولان)

  • سرباز امام زمان
    0

    مملکت سیاست مدار میخواهد دلسوز مردم.نه تشنه جاه و مقام.لعنت خدا بر شما و نسلی که با خون مردم در کشورهای بیگانه پروار کردید.چرا هیچ وقت نظر منو ثبت نمیکنید.

  • شهربانو امرایی
    0

    با سلام متاسفانه با اعتماد به درج خبر از رسانه های معتبر، من هم مثل خیلی از هموطنان هم خودم و هم مادرم (فاطمه صارمی) را در سایت رفاهی جهت اخذ وام یک میلیونی ثبت نام کردم که متوجه شدم اشتباهی رخ داده و در قسمت اهدا ثبت شده لذا خواهشمندم رسیدگی کنید. متشکرم

  • هادی
    0

    دولت سرمایه داران ازابتدا همواره مترصد آن بوده، یارانه راکه یادگار احمدی نژاد عزیز است ودرزمان ایشان بخش قابل توجهی ازدرآمد خانوارراتشکیل میداد واکنون به تدبیر آقای روحانی!ازارزش افتاده به هرحیلتی شده حذف نماید وازهرروشی برای این کاراستفاده کرد ازنظر سنجی ابتدایی گرفته که۹۷٪ مردم بامخالفتشان باحذف یارانه پاسخ دندان شکنی به شیخ حسن دادندتا امروز که باحیله قصد سلب این حق ناچیزشده مردم رادارند.جای بسی تاسف است مردم چه میخواستند وچه شد!!!

  • فیضی پور
    0

    خجالت نمیکشید شرم نمیکنید عوض اینکه تو این گرونی وبدبختی دستمونو بگیرید پامونو میکشید حلمون میدیدته چاه .این دولت و همه ی مسئولای ناکارامدشو میسپارم دست خدای مهربان که یه روزی آه و نالتونو در بیاره انشاالله.

  • محسن مشتعل
    0

    مستاجر هستم ایثارگر بدون حقوق ثابت به خاطر .کرونا بیکار شدم اشتباهی گزینه اهدا را زدم به امید یک تومان وام حالا نگران هستم

  • داریوش شمس
    0

    آدم یاد داروغه تو کارتون رابین هود می افته،،،صحنه ای که داروغه میخواست به گدا سکه بده

  • مجتبی شاهمرادی
    0

    سلام من اشتباهی انصراف از یارانه رو زدم من به این پول نیاز دارم این چند وقته کم استرس کرونا رو کشیدیم کم استرس بیکاری بی پولی حالا نوبت قطع یارانه دوشب از ناراحتی خوابم نمیبره تورو خدا زودتر پیگیری کنید

  • علی کریمیان
    0

    سلام من هم متاسفانه در دام این سایت افتادم و اشتباه یارانه را اهدا کردم به جای اینکه دردی از دل ما برداشته شود درد هم اضافه میشود من یک راننده تاکسی هستم وپنج نفریم با این اوضاع الان باید چی کار کنم راهنمایی کنید

  • شاپوررشیدیان
    0

    ازدولت روحانی کثیف تر وجود نداشته منم اهدا زدم گول خوردم خدا نابودتان کنه روز روشن دزدی از مردم

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      به نظرمن این مردم حقشونه یارانشون هم قطع بشه ملت اینقدرمفلوک شدن تاهرچه بگن مث ل مور وملخ سرازیر میشن تناب مجانی بهشون بدن برای دار زدن خودشون سرنوبت خون همو میرزن پس حقتونه حقتونه حقتونه آخرخجالت نمی کشید به خاطرچی الان هی واگزارکنیدبه خدا وامام وپیروپیغمبرببینم چی عایدتون میشه

  • Google omidi
    0

    سلام مان ام اشتب کردم ما کار گریم به رسیدگی کنی

  • محمدزندی
    0

    ما بهاشتباه انصراف دادیم خدا را خوش نمیاد ماهمین یارانه رو داشتیم

  • نسرین
    0

    سلام و خسته نباشی من هم برای خواهرم اومدم وام ثبت نام کنم دیدم فردا یارانش قطع شده است واقعا دولت حجت رو به مردم تمام کرده و جز خالی کردن جیب مردم کار دیگه ای نمیکنند امیدوارم اشتباه کرده باشم

  • مرضیه از مشهد
    0

    ننگ به دولت روحانی وهر کس که دائم برای بدبختی مردم دسیسه درست میکنند وننگ به این مردم که مثل گوسفند عمل میکنند دولت خودشو به نفهمی زده وفقط میخواد به هر بهانه ایی جیب مردم رو خالی تر کنه که بتونه بدون زحمت جیب ووکمبوداشو جبران کنه آقای روحانی کجای کاری اصلن تو مسلمانی تو انسانی که فقط به فکر خودتی اگر ظالم خودتی که دست مریضا واگر کس دیگری هست اگر مسلمانی دستسو رو کن حتی اگر به قیمت برکناری وجانت باشه مگر تو مسلمان نیستی تو کمتر از قاسم سلیمانی هستی نزار به زیر دستات ظلم بشه واگر ظالم خودتی نکن که خدا از جایی که انتظارشو نداری بهت پس میده گاندی باش نه پهلوی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خداوند عقل داده.به همه .زیاد هم داده چون هیچ کی نمیگه عقل من کمه.خودمون اشتباه میکنیم.چرا تقصیر رو گردن یکی دیگه میندازیم.میگیداینا دارن با مردم بازی میکنن!!!!ماچرا بازی میخوریم.

  • امیرزارع نژاد
    0

    باسلام منم دیدم سایت رسمی هستش ثبت نام کردم بعدش فهمیدم انصراف ازرایانه هستش به هرحال اگه کسی اشتباه کرده سایت رومعرفی کرده پیگیری کنه اشتباه قابل جبرانه نیازی به شکایت نیست ممنون

  • اکبر
    0

    سلام من هم به اشتباه توسايت ثبت نام کردم بخدا من به بارانم خیلی نیاز دارم واسه خواهرم هم ثبت نام کردم من کارگر م کمکم کنيد

  • سهراب شمس
    0

    سلام منم تو دام این سایت افتادم لطفا رسیدگی کنید

  • محمد بابایی
    0

    کلاهبرداری جدید دولت

  • مجتبی ک
    0

    کانال خبر فوری این خبرو خود شما اعلام کردید الان که مردمو بدبخت کردید خبرتون رو انکار میکنید .ما به اعتبار کانال شما وارد سایت شدیم وثبت نام کردیم .الانم ما که دستمون به جای بند نیست خودتون باید پیگیرش باشید تا یارانه کسی قطع نشه .خودمن که اصلا راضی نیستم یارانه ای که خودم خیلی بهش نیاز دارم اهدا بشه .واقعا وقتی فکر میکنی داری برای چی این همه التماس میکنی اونم در این شرایط میخوای سر بکوبی به یه جای ..

  • جلال بهرامی
    0

    سلام علیکم بیشتر از این با مردم بازی نکنید یه کم فکر بکنید بعد کاری انجام بدهید

  • روح الله دالوند
    0

    تو ایران هر کسی هر اشتباهی مرتکب بشه طبق قانون حکم میدن و برخورد میشه ولی متاسفانه چیزایی ک مربوط به کارگران هستن زیر مستقیم دولت و غیر قانونی حقوق میشه

  • علی
    0

    حالا که همه خبر ها. زیر نویس شبکه خبر.بقیه سایتها. همه دارن میگن .یارانه تون قطع نمیشه.بازهم نگرانید.# حالا اگه بهتون میدادن میگفتید دست خبر فوری درد نکنه؟ که گفت.#خودتون اشتباه کردید.باید دقت میکردید.حالا هم که به خیر گذشت خدا رو شکر.بعد از این حواستون جمع باشه .ما که شانس نداریم.تواین هیرو بیری و بیکاری.این همه لطف مسئولییییییییییییییییییین.و افزایش حقوق بیست و یه درصدی ووووووووووووو .......اوه

    نظرات شما -
    • مجتبی ک
      0

      خدای تو از کدوم ور داری درو میکنی .خودت فهمیدی چی گفتی

    • سید
      0

      سلام به نطر بنده می شود با یک صحبت کوتاه از یک مسئول در تلویزیون این استرس بصورت کامل رفع شود ممنون

  • سادات
    0

    بی قانونی بیداد میکنه

  • سعید
    0

    یه سوال داشتم.قانون کار توکشور ماینی چه?چرا فقط اسمش هست ولی اجرا نمیشه?مگه دارن صدقه میدن به من کارگر۳۰۰زیاد کردن پایه رو. واقعا خودشون میتونن با ماهی دومیلیون جای من وخانواده ام زندگی کنن?پس وجدان ها کجارفته

  • مصطفی
    0

    بیشتر مردم تو دام این سایت کلاه برداری افتادن لطفا بررسی کنید

  • اسماعیل آقایی نصرت آباد
    0

    با سلام دولت محترم من تو سایت اینترنت برای 1میلیون تومان ثبت نام کردام بعدا فهمیدم این سایت معتبر نیست از دولت محترم خواهشمندم هرچه سریعتربرای یارانه مردم اقدام نمایید

  • مهرزاد خلیلی
    0

    سلام: من هم به اشتباه در سایت refahi.ir اطلاعات لازمی که خواسته بودند را وارد کردم .لطفا" یارانه کسی را حذف نکنید.ممنون.

  • پوریا طاهری
    0

    حقوق بگیران به جای خود،من که درامدم از کسب و کار خودمه الان هم که هزارماشاالله درامدی نیست .انگار شوخی دارند با مردم.انقدر اذیت نکنید مردم روخواهشن.ما که ته چاه هستیم دیگه سنگ نندازید.مردم بدبخت همه جوره پشت دولتشان بودند.جواب اعتماد اینه واقعا؟؟؟؟

  • بی طرف
    0

    بدرستی که باطل نابود شدنی ست.

  • سید
    0

    سلام چرا ورود نمیکنید واز یک مسئول نمیپرسید که بیاید و پاسخ قاطع بدهد باور بفرمایید با چند دقیقه صحبت در تلویزیون این استرس از مردم دور می شود لطفا پیگیری کنید سپاس

    نظرات شما -
    • سید
      0

      خبر فوری چرا ورود نمی کنی چرا چرا چرا

  • محمد صابری
    0

    سلام خدمت تمام مسولان دلسوز ایران زمین ومردم مهربان واز جان گذشته اش منم ۲روز پیش این اشتباه سایت ثبت نام وام یک میلیونی را کرده ام واشتباه انصراف واهدارازده ام واقعا از بعضی انسانهای ادم نما نفرت صدرصدی دارند ملت شهید پرور ما چرا دربین این همه مشکل به مشکلات این مردم بدبخت میافزایید خدا گریبان تو که به مردم دراین شرایط ظلم میکنی ظلمی صد برابر برایت میکند مطمئن باش باتشکر از انان که دلسوز وهمراه مردم مهربان وهمیشه درصحنه ودوستار ولایت فقیه هستند

  • نعمت الاه کمر
    0

    واقعا که سیاستمدارهای ما گندشو دراوردن منم چندروزپیش توهمین سایت که بعدش اعلام کردن جعلی هستش ثبت نام کردم.ای ملت اگرسایت جعلی بود چرا که سیستم تامراحل اخر ثبت نام روانجام داد این حقه وکلک خودشونه میخوان یارانه بدبختهایی مثل ماروقطع کنن خداباعث وبانی این پدرسوخته بازیها رولعنت کنه انشاالاه که تمامی این مسولین یه روزی مثل طعم نداری رو بچشن بحق همین روزهای عزیز خودشونو وخانوادهاشون همه کرونا بگیرن وبه درگ واصل بشن. الهی امین

  • محمد علاء
    0

    همه چی و به بازی گرفتید،حداقل روحیه مردم و از این خرابتر نکنید

  • Alireza
    0

    مگه شک دارین که اومدن به شایعه انداختن که وام میدن تا ملت رو تلکه کنن خدا میدونه چقد یارانه قطع میشه تو این ایام دولت هم که ته جیبش سوراخه دیگه یارانه بی یارانه نیمی از گله راسگ چوپان خورده به راستی وطمع کرده برانیمه دیگه گله ملت خوش خیال وام ۱۲ درصد کرونایی اییییییی

  • محمد رحیمی
    0

    ما چه گناهی کردیم ایرانی شدیم بلا بلا بلا فقط بلا و بدبختی یارانه اسفند و فروردین منم واریز نشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها