صداوسیما تسلیم هشدارها شد؟ | به «نون خ» آنتن ندادند؛ تلویزیون دست به دامن ده‌نمکی شد

شبکه اول سیما شامگاه چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه به دلیل آنچه مناسبت نیمه شعبان عنوان کرد، فیلم تکراری «زندانی‌ها» را جایگزین اولین قسمت از «نون خ» کرد.

صداوسیما تسلیم هشدارها شد؟ | به «نون خ» آنتن ندادند؛ تلویزیون دست به دامن ده‌نمکی شد

به گزارش خبر فوری ، سریال «نون خ» سعید آقاخانی در حالی از سوی مدیران تلویزیون مناسب پخش در مناسبتی شاد شناخته نشد که این مجموعه تلویزیونی کاملا از فضایی کمیک برخوردار است. البته در روزهای گذشته به تناوب درخصوص مشکلات احتمالی از جنس «پایتخت ۶ » به رییس سازمان صداوسیما هشدارهایی داده شده بود. ضمن اینکه تهیه‌کنندگی سریال «نون خ» را فردی عهده‌دار است که نامش در «پایتخت ۶» به عنوان مشاور پروژه آورده شده بود.

انتقادها به سریال «پایتخت ۶ » که با پخش قسمت آخر به اوج خود رسید باعث شد که تلویزیون از پخش پشت صحنه این سریال صرف نظر کند و در ادامه نامه‌ای غیررسمی به رییس صداوسیما نسبت داده شد که از معاونش در امور سیما خواسته بود که ضمن بررسی حواشی این سریال مشخص کند، «این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن»؛ و البته این نامه در ادامه از سوی روابط عمومی کل صداوسیما که معمولا نشان داده‌ به واکنش‌ نسبت خبرهایی از این دست تمایل دارد، تکذیب نشد.

اما در شرایطی که شبکه اول سیما در شب‌های گذشته به دفعات با پخش تیزر سریال «نون خ» از آغاز سریال سعید آقاخانی پیش از موعد مقرر (ماه رمضان) خبر می‌داد، در نهایت در دقایق پایانی باقیمانده به پخش این سریال اعلام شد که فیلم طنز زندانی‌ها امشب ساعت ٢٢:١٥ به‌جای سریال نون خ از شبکه یک پخش می‌شود؛ تصمیمی که گمانه‌زنی‌ها برای تن دادن علی‌عسکری به هشدارها و انتقادها را قوت می‌بخشد. خصوصا که سینمایی «زندانی‌ها» که به بهانه کمدی بودن در مناسبتی شاد روی آنتن می‌رود به تازگی و پنجم فروردین ماه از همین شبکه پخش شده بود.

فیلم مسعود ده نمکی با بازی هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند و ... داستان طاها، دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود را روایت می‌کند که دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می‌کند غافل از آنکه آنها دنبال نقشه‌ای دیگر هستند.

روابط عمومی سیما در توضیح این فیلم آورده است: ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسین
    0

    درب صدا و سیما را باید گل گرفت،

    نظرات شما -
    • ارسلان دولتخواه
      0

      صداو سیما شورای سیاستگذاری دارد رییس کاره ای نیست !!!

  • جمال
    0

    من نگاه کردم فیلم زندانیها ارزش دیدن نداشت مسخره است

  • مدیر
    0

    دلیل این همه سخت گیری چیست؟چرا انقدر افراط یا تفریط وجود دارد؟ آبا با همه سوابق،تعادلی در کارها نمیتوان ایجاد کرد؟

  • بی‌نام‌
    0

    واقعآ‌ ظلم‌در‌حق‌سازندگان‌ فیلم‌و‌‌پول‌بیت‌المال‌ملتی‌است‌ که‌از‌بودجه‌اش‌‌‌میلی‌‌و‌ناعادلانه استفاده‌میشود

  • پسر بابام
    0

    حتی برنامه های صدا سیما تحت سیاست خیلی مسخره و بی ارزشی تهیه میشه که، باید بخشی از آینده نسل بعدمون امروز توی زیر ساخت ها هزینه بشه، تا درآینده ای نزدیک شاهد کشوری مدرن با شهرهایی که توشون انسانیت (بگیم بد نیست)، لذت و قدرت، ثروت و رفاه برای فرزندانم فراهم بشه که 100در1000000 کاری شدنی هست،یادمون نره ک نیویورک و آنجلس روی کانالای فاضلاب بنا شده، ولی کانالای فاضل آب ما توی شهرها نصب شدند. داره با سیاست فروغی که یه ادم دستمالی با فکری کاملا تکفیری و مریض هم درونی هم بیرونی هست، خرج خراب کردن همین صلح و صفای اندکی که از ایرانیا مونده تو دلاشون توی کوچ پس کوچه های قدیمی شیراز و تبریز و تهران و مشهد اصفهان و کرج کرمان میشه، ننگ بر شاه خاءن ننگ بر دودمان په ل وی شرم بر اونا باد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها