نامه گل‌محمدی به حیدر بهاروند/ دیگر هیأت فوتبال تهران را به رسمت نمی‌شناسیم

گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نامه‌ای به حیدر بهاروند از او درخواست کرده تا برای هیأت فوتبال یک سرپرست بگذارند.

نامه گل‌محمدی به حیدر بهاروند/ دیگر هیأت فوتبال تهران را به رسمت نمی‌شناسیم

رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نامه ای خطاب به حیدر بهاروند از او درخواست کرده تا برای هیات فوتبال استان تهران یک سرپرست انتخاب و معرفی کند.

در این نامه آمده که سه بند دارد آمده است:

1: از آنجایی که اساسنامه هیأت های فوتبال استان ها باید در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به تصویب برسد اما این امر تا کنون محقق نشده،به همین دلیل ادامه کار رییس هیأت فوتبال تهران وجاهت قانونی ندارد.

2:با توجه به عدم انطباق بعضی از مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال با اساسنامه فیفا و همچنین عدم تصویب اساسنامه در هیات وزیران عملا استناد به اسانامه فعلی برای انتخابات هیات فوتبال استان تهران غیر قانونی بوده و تعیین سرپرست برای هیات جهت برگزاری مجمع در فضای سالم و به دور از هرگونه شائبه ای امری منطقی و قانونی است.

3:لذا با در نظر گرفتن موارد فوق و علیرغم گذشت بیش از یکسال از زمان دوره چهارساله ریاست هیات فوتبال تهران و همچنین مکاتبات متعدد با آن فدراسیون محترم خواهشمند است به لحاظ اهمیت موضوع دستور فرمایید تا نسبت به تعیین سرپرست هیأت(حتی با پیشنهاد آن فدراسیون محترم)اقدام لازم انجام پذیرد.یادآور می شود که در صورت تداوم روند موجود این اداره کل هیچ گونه همکاری با هیات فوتبال استان نداشته و آن را به رسمیت نخواهد شناخت و عملا نیز از ابتدای سال 1399 اقدامات لازم را از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی به عمل خواهد آورد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها