آندرآ بوچلی کنسرت آنلاین رایگان برگزار می‌کند

آندرآ بوچلی خواننده مشهور ایتالیایی روز عید پاک در یک کلیسای خالی می‌خواند تا دل مردم آسیب دیده از کرونا را گرم کند.

آندرآ بوچلی کنسرت آنلاین رایگان برگزار می‌کند

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، روز یکشنبه که عید پاک از راه می‌رسد، بیشتر کلیساروها نمی‌توانند وارد یک مکان مذهبی بشوند، اما استثنایی برای آندرآ بوچلی افسانه موسیقی کلاسیک ایتالیایی قائل شده‌اند تا بتواند در کلیسای جامع تاریخی دوئومو در میلان یک نمایش زنده داشته باشد که به صورت رایگان در سراسر جهان از طریق یوتیوب استریم می‌شود.

بوچلی تنها توسط ارگان‌نواز کلیسا یعنی امائول ویانلی همراهی خواهد شد و مسلماً مخاطب زنده نخواهد داشت. از قطعات شناخته‌شده‌ای که او در این کنسرت اجرا خواهد کرد می‌توان به «آوه ماریا» و «سانکتا ماریا» اشاره کرد.

این نمایش که «بوچلی: موسیقی برای امید» نام گرفته ساعت هفت عصر به وقت ایتالیا (ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران) در زادگاه این خواننده که بیش از تمام کشورهای دیگر تحت تاثیر کروناویروس قرار گرفته، برگزار می‌شود.

شهر میلان، ونراندا فابریکا دل دوئومو، شوگر موزیک، یونیورسال موزیک گروپ و یوتیوب با هم شریک شده‌اند تا این کنسرت آنلاین را روی صحنه ببرند. بوچلی هیچ درآمدی از این کنسرت نخواهد داشت.

جیزپه سالا شهردار میلان در بیانیه‌ای گفت: «بسیار خوشحال هستم که آندرآ دعوت ما را پذیرفت. امسال عید پاک برای همه ما بسیار متفاوت خواهد بود. آرامش لذت‌بخشی که معمولاً با این روز فرا می‌رسد به شدت تحت تاثیر شیوع این بیماری قرار گرفته که همه ما تحت تاثیر آن هستیم».

او اضافه کرد: «شکی ندارم که صدای خارق‌العاده بوچلی همان چیزی خواهد بود که تمام ما این روزها کم داریم. یک آغوش قدرتمند و ویژه که می‌تواند دل‌های میلان، ایتالیا و جهان را گرم کند».

بوچلی در بیانیه‌ای گفت: «من به قدرت دعا کردن جمعی باور دارم. به عید پاک هم باور دارم که نمادی از بازتولدی است که همه در حال حاضر به آن احتیاج دارند. به خاطر موسیقی، که می‌تواند زنده استریم بشود و میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان گرد هم بیاورد، ما قلب تپنده این زمین زخم‌خورده را در آغوش می‌گیریم».

او اضافه کرد: «این میلان بخشنده، شجاع و فعال و کل ایتالیا دوباره از نو آغاز می‌کند و به زودی یک مدل برنده و موتور رنسانسی خواهد بود که همه‌مان امیدش را داریم. مشاهده کردن این اتفاق در دوئومو طی جشن عید پاک که نمایانگر راز تولد و بازتولد است، لذت‌بخش خواهد بود».

جدا از این کنسرت، بنیاد آندرآ بوچلی هم یک صفحه راه‌اندازی کرده تا پول جمع کند و به بیمارستان‌های ایتالیا کمک کند تا بتوانند ابزار لازم برای حفاظت کردن از کارمندان سلامت را خریداری کنند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها