دستگیری سارقان مسافربرنما در البرز و تهران

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان مسافربرنما که اقدام به 22 فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران کرده بودند خبر داد.

دستگیری سارقان مسافربرنما در البرز و تهران

محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت مسلحانه از کلانتری 34 گرمدره به پلیس آگاهی استان البرز توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در محدوده پل فردیس بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی محرز شد که متهم به قصد رفتن به جاده مخصوص کرج در محدوده پل فردیس منتظر خودرو بود که یک دستگاه خودرو پراید با 3 سرنشین آقا که به نظر مسافربر بود جلوی وی توقف کرده و پس از سوار شدن و طی مسافتی سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح سرد و یک اسلحه کلت کمری وی را به یک محل خلوت در منطقه گرمدره انتقال داده و پس از ضرب و شتم وی گوشی تلفن همراه، وجه نقد و کارت بانکی وی را سرقت و با تهدید و ارعاب، رمز کارت بانکی او را نیز گرفته و پس از خالی کردن موجودی حساب نامبرده را در یک منطقه خلوت رها و متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به مشخصات ارائه شده از سرنشینان خودرو و پلاک خودرو، طی استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که خودرو مذکور در دی ماه سال گذشته سابقه سرقت در غرب استان تهران را داشته و تحت تعقیب قضائی است.

وی افزود : اقدامات گسترده پلیسی برای شناسایی خودرو آغاز شد تا این که پس از چندین روز کار اطلاعاتی گسترده در نهایت خودرو سارقان در حوالی جاده مخصوص کرج شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

نادربیگی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجه با مستندات موجود به جرم خود مبنی بر 2 فقره سرقت مسلحانه و 20 فقره سرقت در استان های تهران و البرز در پوشش مسافربر اعتراف کردند.

وی با بیان این که تلاش برای شناسایی سایرمال باختگان ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد: از سوار شدن به خودروهای شخصی خودداری کرده و برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک فورا با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرید.

منبع: خبر گزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها