موقعیت قرنطینه را به فرصت بدل کنیم/ گفتگویی صمیمانه در باب تئاتر

سارا حدادی درباره پروژه «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» که این روزها در فضای اینستاگرام در حال برگزاری است و به گفتگو با فعالان حوزه تبلیغات درباره وضعیت این روزهای تئاتر می‌پردازد، توضیح داد.

موقعیت قرنطینه را به فرصت بدل کنیم/ گفتگویی صمیمانه در باب تئاتر

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر ، سارا حدادی از فعالان تئاتر در حوزه روابط عمومی و تبلیغات در این روزها که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تماشاخانه‌ها و اجراهای تئاتری تعطیل هستند پروژه‌ای را با عنوان «گفتمان در باب تبلیغات تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» طراحی کرده که بخش ابتدایی آن از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه در فضای لایو - live - اینستاگرام با میزبانی خودش و حضور ۵ نفر از فعالان حوزه تبلیغات برگزار شد.

حدادی در این باره گفت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی سالن‌های تئاتر، هنرمندان تئاتر دست به خلاقیت‌های زیادی برای ترغیب مردم به در خانه ماندن و تلاش برای سرگرم کردن آنها در فضای مجازی می‌زنند. همچنین با گسترش امکانات دنیای دیجیتال و ایجاد فضای لایو- live -در اینستاگرام فرصتی فراهم شده تا بتوانیم در این دوران در مورد موضوعات متفاوتی به گفتگو بنشینیم از همین رو تصمیم گرفتم تا با دعوت از تعدادی از فعالان حوزه روابط عمومی و تبلیغات مباحث مهمی چون تعطیلی سالن ها، تبلیغات و تئاتر آنلاین و... را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این روزها شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌ها از فضای لایو اینستاگرام استفاده زیادی می‌کنند و من چون این لایوها را دنبال می‌کنم متوجه شدم که برخی از این لایوها دستاورد زیادی برای مردم ندارند چون حرف خاصی در آنجا زده نمی‌شود از همین رو به این نتیجه رسیدم که ما می‌توانیم از موقعیتی که در اختیارمان قرار گرفته، استفاده کرده و آن را تبدیل به فرصت کنیم. ما نه کارشناس هستیم و نه متخصص اما شاید در همین گپ و گفت‌هایی که می‌زنیم، بتوانیم به راهکاری برای این دوران و دوران پس از قرنطینه برسیم و و پیشنهاداتی را که مطرح می‌شود، عملی کنیم.

حدادی درباره حضور افرادی که در این پروژه حضور دارند، توضیح داد: در بخش اول این پروژه ایلیا شمس از تهران با موضوع تئاتر مجازی در کرونا و تبلیغات تئاتر در دوران پسا کرونا، مریم رودبارانی از تهران با موضوع وضعیت تماشاخانه‌های خصوصی در قرنطینه و پسا قرنطینه، علیرضا حسینی از ترکیه با موضوع تئاتر در کشور ترکیه در قرنطینه، آوا فیاض از تهران با موضوع برنامه ریزی در تبلیغات تئاتر در دوران پساکرونا در کنار من بودند و امشب ۲۰ فروردین نیز فرید حسینی از لندن با موضوع تئاتر لندن از نگاه یک مهاجر در فضای لایو حضور خواهد داشت.

وی در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: با استقبالی که از این طرح شد و پیشنهاداتی که کاربران در طول گپ و گفت‌ها مطرح کردند، تصمیم دارم هفته آینده در بخش دوم این پروژه بیشتر درباره مدیاهای مختلف و همچنین استفاده از امکاناتی مثل پادکست با حضور مهمانانی متفاوت صحبت کنم. امیدوارم در پایان این گفتگوها، پیشنهادات سازنده‌ای مطرح شود و در نهایت ما بتوانیم این پیشنهادات را برای عملی شدن به صورت یک پروپوزال درآورده و در اختیار مکان‌هایی مثل تماشاخانه‌های خصوصی قرار دهیم.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها