دلار به سوی کانال پایین تر حرکت کرد

می توان گفت که بازار به تدریج در حال برگشت از افزایشی است که با جوسازی نوسان گیران در روزهای تعطیل نوروز صورت گرفته بود. البته برخی هم باور دارند معامله گران به دنبال خرید دلار در کف کانال هستند.

دلار به سوی کانال پایین تر حرکت کرد

در چهارمین روز هفته، روند کاهشی سکه و دلار ادامه یافت؛ دلار به سوی ابتدای کانال 16 هزار تومانی حرکت کرد و سکه تمام بهار آزادی تا سطح 6 میلیون و 450 هزار تومانی عقب نشست.

روز سه شنبه، سفته بازان در ابتدای روز سعی کردند که قیمت دلار را در مدار صعودی قرار دهند. در معاملات آغازین روز،‌ ‌این ارز در محدوده 16 هزار و 400 تومانی نیز معامله شد که بیش از 20 تومان از روز دوشنبه بیشتر بود.

با این حال، خیلی زود مسیر قیمتی دلار تغییر کرد و حدود ساعت 4 بعدازظهر روی عدد 16 هزار و 180 تومان قرار گرفت که 195 تومان کمتر از روز سوم هفته بود.

شاخص ارزی در سومین روز هفته نیز بیش از 60 تومان از ارزش خود را از دست داده بود. به این ترتیب، می توان گفت که بازار به تدریج در حال برگشت از افزایشی است که با جوسازی نوسان گیران در روزهای تعطیل نوروز صورت گرفته بود. البته برخی هم باور دارند معامله گران به دنبال خرید دلار در کف کانال هستند.

منبع: دنیای اقتصاد

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها