شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ۶۵۹ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان، گفت: تا ظهر امروز سه‌شنبه شمار مبتلایان در این استان به ۶۵۹ نفر رسید.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ۶۵۹ نفر رسید

فرزین رضاعی ظهر امروز آخرین آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان را تا ظهر امروز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه جاری، ۶۵۹ نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: از مجموع یک‌هزار و ۳۲۳ نمونه صورت گرفته در استان کردستان تا ظهر امروز سه‌شنبه ۶۵۹ مورد مثبت و نتیجه ۶۴۱ مورد منفی بوده، بنابراین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان تا ظهر امروز به ۶۵۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به اینکه همچنان شهرستان سقز دارای بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا است، یادآور شد: در حال حاضر شهرستان سقز دارای ۱۸۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به وضعیت شهرستان سنندج اشاره کرد و گفت: در شهر سنندج نیز تا ظهر امروز شمار مبتلایان به ۱۶۰ نفر رسیده است.

وی ضمن اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان، گفت: در شهرستان بانه ۱۰۳ نفر، قروه ۵۰ نفر، دهگلان ۳۸ نفر، بیجار ۳۴ نفر، دیواندره و مریوان هر کدام ۳۰ نفر، کامیاران ۱۷ نفر و سروآباد ۱۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا داشته‌اند.

رضاعی با اشاره به شمار مرگ و میر ثبت شده به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان کردستان، افزود: در مجموع در استان کردستان تا ظهر امروز ۷۸ نفر به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیشترین آمار مرگ و میر ثبت شده را مربوط به شهرستان سقز عنوان کرد و متذکر شد: در شهرستان سقز در مجموع ۲۶ مورد مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌های این استان از لحاظ شمار مرگ و میر ثبت شده، اظهار کرد: شهرستان‌های قروه و بانه هر کدام با ۱۳ نفر، سنندج هشت نفر، شهرستان‌های مریوان و دهگلان پنج نفر و کامیاران و دیواندره با چهار نفر مرگ قطعی مواجه شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به وضعیت بهبودیافتگان و افراد ترخیص شده از مراکز بهداشتی و درمانی در این استان اشاره کرد و گفت: در مجموع از زمان ورود ویروس کرونا به استان تا این لحظه، ۲۱۱ نفر بهبودیافته قطعی به ثبت رسیده است.

رضاعی ضمن درخواست از اقشار مختلف مردم برای رعایت مسائل بهداشتی، افزود: تا این لحظه هیچ‌گونه اتفاقی در خصوص کاهش یا بهبود وضعیت و شرایط گسترش ویروس کرونا صورت نگرفته است و به همین دلیل از اقشار مختلف مردم درخواست می‌شود که همچنان مسائل بهداشتی را اولویت قرار داده و از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها