سبک زندگی سالم در شرایط کرونایی چیست؟

موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم گفت: ما باید یک هدف برای زندگی مان تعریف کنیم یعنی هر روز از عادات رفتاری بد زندگی مان کاسته و به عادات خوب و سالم زندگی خود اضافه کنیم.

سبک زندگی سالم در شرایط کرونایی چیست؟

برنامه "صبح و گفتگو" با موضوع سبک جدید زندگی در شرایط شیوع بیماری کرونا و در ارتباط تلفنی با پروفسور علی کرمی موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم و استاد دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله (عج) از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

پروفسور کرمی در مصاحبه با رادیو گفت و گو بیان کرد: واقعیت این است که همه انسانها برای داشتن یک زندگی سالم تلاش می کنند اما متاسفانه خیلی ها اطلاعی از سبک زندگی سالم به ویژه در شرایط کنونی ندارند.

وی افزود: شاید شرایط ایجاد شده تلنگری باشد تا بیشتر به خودمان و اهداف مان در زندگی فکر کنیم چراکه ما امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند مراقبت از سلامت جسمی و روحی خود هستیم.

موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم اظهار داشت: هر یک از ما با حضور در یک جمع می توانیم ناقل بیماری کرونا باشیم و به سلامت خود و دیگران صدمه بزنیم.

پروفسور کرمی در رابطه با چگونگی تغییر سبک زندگی فعلی به سبک زندگی سالم بیان کرد: ما در ابتدا باید برای زندگی مان یک هدف تعریف کنیم یعنی یک کاغذ برداریم سمت راست آن عادت ها و خصوصیات اخلاقی و رفتارهای خوب و در سمت چپ هم عادات و رفتارهای بدمان را یادداشت کنیم و هر روز از عادت بد زندگی مان کاسته و به عادات خوب و سالم زندگی اضافه کنیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله (عج) در پایان گفت: ما هیچ وقت نمی توانیم زندگی مان را به صورت ناگهانی و به یکباره تغییر دهیم بلکه این تغییر به صورت تدریجی است.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها