توقیف موتورسیکلت یک میلیاردی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سه سارق و کشف هفت فقره سرقت در ۴۸ ساعت گذشته ‏در این شهرستان خبر داد و به توقیف موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان اشاره کرد.

توقیف موتورسیکلت یک میلیاردی در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی بیان کرد: در پی اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با سارقان در نقاط ‏از پیش تعیین شده، مأموران کلانتری ۱۱ یک سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره را شناسایی ‏و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه نامبرده به پنج فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد، افزود: در ادامه اجرای این طرح مأموران کلانتری ۱۲ نیز یک سارق فیوز تابلوهای برق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: همچنین مأموران کلانتری ۱۳ در اعزام گشت های هدفمند به نقاط از پیش تعیین شده در اجرای این طرح یک سارق موتورسیکلت را حین تردد در یکی از بلوارهای شهرستان دستگیر کردند و هر سه سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به توقیف موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی و توقیف موتورسیکلت های سنگین قاچاق، مأموران یگان امداد در حین گشت زنی در نزدیکی شهر ملایر، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را به همراه راکب آن که در حال متواری شدن بود، شناسایی و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سلگی با بیان اینکه ارزش این موتورسیکلت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان موتورسیکلت های سنگین با جدیت در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها