افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اندونزی/ ۲۴ پزشک جان خود را از دست دادند

اندونزی روز دوشنبه شاهد بیشترین نرخ افزایش شمار مبتلایان در یک روز بوده است و ۲۴ پزشک هم بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اندونزی/ ۲۴ پزشک جان خود را از دست دادند

اندونزی شاهد بیشترین افزایش آمار مبتلایان به کرونا در یک روز بوده است و هم‌چنین انجمن پزشکان این کشور اعلام کرده است که ۲۴ پزشک پس از ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

افزایش آمار تلفات کرونا در میان پزشکان که از هفته‌ی گذشته دو برابر شده است، به دلیل عدم وجود تجهیزات محافظتی و پزشکی در اندونزی، انتقادات بسیاری را در پی داشته است.

۲۱۸ مورد ابتلای دیگر در اندونزی گزارش شده است که شمار کل مبتلایان را به ۴هزار و ۹۴۹ تن رساند. ۲۰۹ نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

هفته گذشته آژانس اطلاعاتی اندونزی فاش کرد که پیش‌بینی می‌شود در سه ماه آینده و تا ماه ژوئیه شمار مبتلایان در این کشور از مرز ۱۰۰ هزار نفر تجاوز کند.

کمبود تخت‌های بیمارستانی، پرسنل پزشکی و مراکز مراقبت‌های ویژه در اندونزی باعث بروز نگرانی‌هایی راجع به بحران کرونا شده است که می‌تواند سیستم بهداشتی و درمانی اندونزی را به حاشیه سوق دهد.

در هفته‌های اخیر، اندونزی به دلیل کمبود امکانات، اردوگاه‌های پناهندگان جنگ ویتنام در یک جزیره‌ی غیرمسکونی در سوماترا و یک دهکده‌ی ورزشی قدیمی را به مراکز درمانی کروناویروس تبدیل کرده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها