دستگیری مخاطب جوگیر سریال پایتخت در اتوبان

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری فردی که با تقلید از یکی رفتارهای بازیگر سریال پایتخت شیشه خودرویش را دودی کرده و کلتی پلاستیکی به همراه داشت خبر داد.

دستگیری مخاطب جوگیر سریال پایتخت در اتوبان

سرهنگ سعید دهقان فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران در حال گشت‌زنی در محدوده بزرگراه بسیج بودند که به یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با پلاک غیربومی و شیشه‌های دودی مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو با شنیدن فرمان ایست پلیس بر سرعت خود اضافه کرد و پا به فرار گذاشت، گفت: در همین راستا عملیات تعقیب و گریز بین خودروی مذکور و تیم گشت پلیسی آغاز شد و پس از گذشتی چند دقیقه تعقیب و گریز سرانجام خودری مذکور متوقف شد.

دهقان با اشاره به انجام بازجویی از داخل خودرو گفت:‌ ماموران پس از توقف خودرو با اظهارات ضد و نقیض راننده روبه‌رو شده و در همین راستا اقدام به جستجو در خودرو کرده و حدود ۲۵۰ عدد ماسک N۹۵ قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با بیان اینکه در ادامه جستجو، یک اسپری اشک‌آور و یک قبضه اسلحه کلت اسباب‌بازی از خودروی متهم کشف شد، افزود: متهم به ناچار لب به اعتراف باز کرد و مدعی شد که شیشه خودرو را تحت تاثیر بازیگر نقش اصلی سریال پایتخت دودی کرده و اسلحه پلاستیک و اسپری را نیز تحت تاثیر همین سریال خریداری کرده و قصد داشته تا به وسیله آن خودنمایی کند.

به گفته وی، برای این فرد به دلیل قاچاق، تمرد از دستور پلیس و ... پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    وسایلی که داخل خودر داشته تقلید از کی بوده ؟

  • مصطفی
    0

    صدا و سیما شده آقا معلم کلاس اولیها. من قبول دارم که سریال درجه ۳بوده ولی به خواسته های مردم توجه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها