بازار مس، فروشگاهی جهت خرید ارزان لوله مسی

مس فلزی نسبتا قرمز رنگ است و قابلیت هدایت الکتریکی و حرارتی بالایی دارد.

بازار مس، فروشگاهی جهت خرید ارزان لوله مسی

مس نام یک عنصر جدول تناوبی با نماد شیمیایی Cu برگرفته از واژه لاتین cuprum است. مس عنصری جامد ، غیر قابل احتراق بوده و به صورت خالص در طبیعت وجود دارد.

یکی از محصولات مهم به دست آمده از مس، لوله مسی می‌باشد که به صورت لوله مسی شاخه، لوله مسی کلاف، لوله مسی کویل و لوله مسی مویی می‌باشد. از لوله مسی کلاف در استانهای نسبتا گرم در صنایع برودتی و کولرهای گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاف مسی در طول‌های معمول 15، 30 و 50 متری تولید می‌شود که 15 و 50 متری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به چه دلیل از فلز مس در صنایع برودتی و حرارتی استفاده می‌شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فلز مس یکی از خالص‌ترین عناصر موجود در جدول تناوبی است که کمترین واکنش را با گاز یا مایع داخل لوله دارد.

به همین دلیل است که از لوله مسی در صنایع حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله مسی دارای خم پذیری مناسب است که باعث تسهیل استفاده از آن در سیستم‌های لوله کشی، خطوط انتقال گاز، سیستم‌های تهویه و لوله‌های برودتی می‌شود.

به همین دلیل این محصول معمولا بصورت آنیل شده عرضه می شود. به طور کلی از لوله‌های مسی سخت در خطوط انتقال آب و از لوله‌های مسی نرم در صنایع تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید لوله مسی حضوری یا آنلاین؟

خرید لوله مسی و مشاهده قیمت آنلاین لوله مسی یکی از مشکلات اساسی خریداران این زمینه است.

مقایسه قیمت برای سایزهای مختلف لوله مسی یکی از مهمترین موارد می‌باشد. سایت اینترنتی بازار مس با هدف شفافیت عرضه و فروش لوله مسی و سایر مصنوعات مسی راه‌اندازی شده‌است. سایت اینترنتی بازار مس با هدف تامین کالای مورد نیاز مشتریان خود اقدام به عرضه لوله مسی با برندهای مختلف در ضخامت و سایزهای کامل به صورت کلاف و شاخه همچنین عرضه سیم و کابل، سیم افشان نموده‌است.

خرید اینترنتی لوله مسی در این شرایط که کرونا در کشور همه‌گیر شده‌است جزو ملزومات است، سایت اینترنتی بازار مس نیز در این شرایط همه کالاهای ارسالی خود را با محلول الکل ضد عفونی می‌نماید تا خریداران بدون دغدغه بتوانند خرید خود را انجام دهند.

قیمت مس جهانی یکی دیگر از عوامل مهم تاثیرگذار روی لوله مسی می‌باشد. قیمت مس به صورت لحظه‌ای توسط وبسایت گروه بازرگانی ثقفی با هدف شفافیت بیشتر و مشاهده کاربران اعلام می‌گردد.

خرید سیم افشان حضوری یا آنلاین؟

سایت بازار مس با توجه به سابقه خوب فروش لوله مسی در ایران، سایت مصنوعات مسی مانند مفتول مسی و سیم افشان را نیز در سایت خود اضافه نموده‌است. نکته مهم در این زمینه قیمت منطقی و کیفیت بالای این محصولات می‌باشد.

خرید اینترنتی مفتول مس

اندازه‌های مفتول مسی یکی از مواد خالص در حوزه مس می‌باشد که در در اندازه‌های 8 میلی‌متر (مفتول 8 میلی‌متر)، 12، 20 و 23 میلی‌متر تولید و بهره‌بردای می‌شود.
روش تولید مفتول مسی نیز به این صورت می‌باشد که كاتد مس توليدی در پالايشگاه به واحد ريخته‫گری ارسال می‌گردد. اين واحد از دو بخش ريخته‫گری پيوسته و نيمه پيوسته تشكيل شده‌است در ريخته‌گری پيوسته، مفتول هشت ميليمتری پس از بسته‌بندی به شكل كويل با وزن تقريبی 5 تن در می‌آيد.‬‬‬‬

سایت بازار مس با توجه به سابقه خوب فروش لوله مسی در ایران، سایت مصنوعات مسی مانند مفتول مسی و سیم افشان را نیز در سایت خود اضافه نموده‌است. نکته مهم در این زمینه قیمت منطقی و کیفیت بالای این محصولات می‌باشد.

مفتول مسی 8 میلی‌متری کارخانه‌های تولیدی مطرح مانند مجتمع مس سرچشمه، دنیای مس و شرکت گیل راد شمال و شرکت صنایع مس کاوه در سایت بازار مس قابل سفارش می‌باشد.

نکته دیگر در مورد سایت بازار مس حس امنیت کاربران هنگام مراجعه به این وبسایت می‌باشد. این وبسایت دارای گواهی اینماد دو ستاره بوده‌است و این مورد موجب افزایش حس اعتماد کاربران به این وبسایت می‌باشد.

سوالات مهمی که کاربران این وبسایت در حین خرید داشته‌اند در زیر آمده‌است:

لوله مسی چیست و چه مشخصاتی دارد؟

o لوله مسی بنا به کاربرد آن، با آلیاژها و ابعاد مختلف تولید می شود. با توجه به هدایت الکتریکی و هدایت حرارتی فوق العاده مس، کاربرد لوله مسی نیز به دو گروه اصلی تقسیم می شود که عبارتند از انتقال جریان الکتریکی و انتقال حرارت.

انواع تیپ لوله مسی به چه معناست؟

o لوله های مسی در سه تیپ k ، m ، L تولید می شوند، تیپ L از نظر ضخامت یا همان گوشتی بیشترین ضخامت را دارد و بیشتر در کارهای بیمارستانی و اکسیژن رسانی به دلیل حساسیت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

شرکتهای تولید کننده لوله مسی چه تفاوتهایی باهم دارند؟

o معمولا تفاوت اصلی بین شرکتهای تولید کننده لوله مسی مانند مهر اصل و باهنر در وزن سایزهای مشابه است و از نظر تکنولوژی تولید و یا کیفیت مس تفاوتی باهم ندارند.

نوع ارسال به شهرستان؟

o شما میتوانید سایز لوله مسی خود را انتخاب نموده و از طریق درگاه سایت اقدام به پرداخت نمائید، در قسمت توضیحات میتوانید نوع ارسال باربری یا اتوبوس رانی و یا هر روش دیگر را ارسال نمائید تا به همان طریق ارسال شود.

یکی از پیشنهادات این وبسایت که باعث جذابیت بیشتر آن شده‌است، ارسال رایگان بار در شهر تهران می‌باشد. بدون حداقل خرید!

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها