رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر

ابراهیم حقیقی ـ هنرمند گرافیست ـ مدتی است که به بهانه‌ی شیوع ویروس کرونا در جهان، تاریخ هنر را نیز از این موضوع بی‌نصیب نگذاشته و پای این ویروس را به آثار هنری مشهور جهان باز کرده است.

رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، این هنرمند پیشکسوت با استفاده از نمادهای ویروس جهان‌شمول کرونا از دستمال کاغذی و ژل‌های ضدعفونی کننده گرفته تا ماسک و دستمال کاغذی در آثار مشهور هنری جهان، کورنا را به تاریخ دنیای هنرهای تجسمی برده است.

حقیقی این تصاویر را که به وسیله‌ی فتوشاپ ساخته است، در صفحه شخصی ایسنتاگرامش منتشر می‌کند. آثاری از رنه ماگریت، ونسان ونگوگ، ادوارد مونک و ادوارد مانه هدف این هنرمند قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید برخی از این تصاویر را مشاهده کنید:

رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر

اثر «پسرِ انسان» از رنه ماگریت رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر اثری از ون سان ونگوگ رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر خود نگاره ای از ون سان ونگوگ رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر اثر «جیغ» از ادوارد مونک رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر خودنگاره ای از فریدا کالو رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر اثر «گوتیک آمریکایی» از گرنت وود رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر اثری از رنه ماگریت رد پای کرونا در تابلوهای مشهور جهان! + تصاویر اثری از ادوارد مانه

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها