شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان به ۶۳۰ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۶۳۰ نفر تا ظهر امروز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه خبر داد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان به ۶۳۰ نفر رسید

فرزین رضاعی ظهر امروز شنبه آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را تا ۱۷ فروردین ماه ۶۳۰ نفر اعلام کرد.

وی گفت: از مجموع یک‌هزار و ۲۵۳ نمونه صورت گرفته در استان کردستان تاکنون ۶۳۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده و نتیجه آزمایش ۵۵۵ نفر نیز منفی بوده است.

وی بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را مربوط به شهرستان سقز عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان سقز با ۱۷۸ بیمار بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی ضمن اشاره به وضعیت شهرستان سنندج، گفت: روند سیر صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سنندج از هفته قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تا ظهر امروز ۱۶ فروردین ماه جاری تعداد ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان بانه ۱۰۰ نفر، قروه ۴۷ نفر، دهگلان ۳۷ نفر، بیجار ۳۳ نفر، دیواندره ۳۰ نفر، مریوان ۲۶ نفر، کامیاران ۱۶ نفر و سروآباد ۱۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا دارند.

وی با اشاره به شمار مرگ و میر ثبت شده بیماران مبتلا به کرونا در استان کردستان، افزود: تا ظهر امروز شنبه ۷۵ نفر به‌دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند.

رضاعی افزود: شهرستان سقز ۲۵ نفر، سنندج هشت نفر، قروه ۱۲ نفر، بانه ۱۲ نفر، مریوان و بیجار هر کدام پنج نفر، کامیاران و دیواندره نیز هر کدام چهار نفر آمار مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در استان کردستان، افزود: در مجموع ۱۸۸ نفر بعد از بستری شدن در بیمارستان‌ها موفق به شکست کرونا شده و به‌صورت کامل بهبود پیدا کرده‌اند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها