پلمب 172 واحد صنفی متخلف در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از پلمب 172 واحد صنفی متخلف در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در همدان خبر داد.

پلمب 172 واحد صنفی متخلف در همدان

سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: از ابتدای اجرای طرح تعطیلی واحد های صنفی غیر ضرور برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با هدف پیشگیری از بیماری، ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان با همکاری اتاق اصناف از 1168 واحد صنفی را در شهر همدان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید ها 172 واحد صنفی که از دستورالعمل های صادره مبنی بر تعطیلی واحد صنفی تخلف کرده بودند پلمب شدند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به انجام بازدید های شبانه روزی از هتل ها و مهمان پذیر ها و خانه مسافر ها بیان داشت: در این رابطه گشت های مشترک با میراث فرهنگی در سطح شهر همدان فعالیت داشتند که 207 خانه مسافر مورد بازرسی قرار گرفت که از 58 واحد تعهد مبنی بر عدم پذیرش مسافر اخذ و 9 خانه مسافر غیر مجاز هم پلمب شد.

این مقام مسئول افزود: 5 واحد آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی که اقدام به گرانفروشی ماسک و مواد ضدعفونی برابر گزارش های شهروندان کرده بودند پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به بازدید ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از کافی نت ها، گیم نت ها، باشگاه های ورزشی و قهوه خانه ها و قلیان سراها گفت: در این بادید ها 5 واحد گیم نت ، 12 باشگاه ورزشی و 9 قهوه خانه و قلیان سرا به علت رعایت نکردن اخطاریه های صادره پلمب شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها