سوانح رانندگی در قزوین ۸۲ درصد کاهش یافت

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا کنون سوانح رانندگی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد کاهش یافته است.

سوانح رانندگی در قزوین ۸۲ درصد کاهش یافت

علی فرخ‌زاد اظهار کرد: تعداد تصادفات جرحی در این باره زمانی سال گذشته ۷۱ فقره و امسال ۴۹ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تعداد تصادفات خسارتی ۸۷ درصد و تصادفات فوتی نیز ۵۶ درصد کاهش یافته است.

فرخ زاد گفت: کل ترددهای استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا شانزدهم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد کاهش داشته است و کل مسافرین جابجا شده در این باره زمانی کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

معاون عمرانی استاندار خبر داد: تعداد کل ترددها در کلیه محورهای استان در تاریخ ۱۶ فروردین امسال ۳۵۱ هزار و ۴۹۵ دستگاه بوده که نسبت به تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش یافته است.

فرخ زاد تعداد کل مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان را ۴۸۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: کل مسافران جابه جا شده در این روز نسبت به سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: متأسفانه در این روز ۷ فقره تصادف جرحی با هشت مجروح و ده فقره تصادف خسارتی گزارش شده، اما خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.

فرخزاد افزود: تعداد کل تصادفات نسبت به تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد کاهش یافته است.

معاون عمرانی استاندار برنامه ریزی بر اساس گزارش‌های دقیق را گامی مهم در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ دانست و تصریح کرد: موضوع ارائه آمار دقیق و مستمر از کارهای انجام شده بسیار مهم است و باید نمایندگان فرمانداری‌ها، همکاری کنند تا تیم‌های عملیاتی سپاه، بسیج و سایر نهادها به صورت دقیق و بر اساس فرم‌های مرکز بهداشت اقدامات خود در این خصوص را تهیه و ارائه کنند.

فرخ زاد خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر کارهای ضد عفونی و گندزدایی معابر باید توسط مرکز بهداشت همه روزه و به صورت دقیق صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلاتی در این خصوص نباشیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها