دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در محمودآباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای ۶۰ میلیاردی در شهرستان محمودآباد خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در محمودآباد

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل و کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان محمودآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد با همکاری پلیس آگاهی استان پس از چند هفته کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سرانجام موفق شدند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی در اظهاراتش به پلیس عنوان داشت با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات سرپرستی بانک‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از ۴۰ تا ۵۰ میلیون ریال از شهروندان می‌کرد.

سردار میرفیضی از کشف کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی متهم از یک فقره پرونده با فروش زمین مالباخته در شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی با اسامی مختلف و همچنین کارت‌های بانکی و فیش‌های پرداختی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ شاکی در این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم دارای سابقه محکومیت در چندین فقره پرونده کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع در شعب قضائی این شهرستان و استان‌های همجوار است که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری میزان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها