محسن هاشمی: تهرانی‌ها نیاز به تست فوری کرونا دارند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت دسترسی تهرانی‌ها به تست فوری کرونا، گفت: شناسایی به موقع بیماران بهترین عامل جلوگیری از انتشار ویروس است.

محسن هاشمی: تهرانی‌ها نیاز به تست فوری کرونا دارند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت دسترسی تهرانی‌ها به تست فوری کرونا، گفت: شناسایی به موقع بیماران بهترین عامل جلوگیری از انتشار ویروس است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و ششمین جلسه شورای شهر درباره بیماری کرونا اظهار داشت: بیماری جهانی کرونا نخستین بحرانی است که فراتر از جنگ جهانی و خشکسالی همه کشورها را درگیر کرده البته تعداد محدودی از کشورها به دلایل حاکمیتی شیوع آن را در کشورشان تکذیب می‌کنند.

وی افزود: برخی کشورها به ویژه آمریکا با پافشاری از طریق یک سیاست یک جانبه عمل کرده و شهرداری و شورای شهر تهران طی نامه‌ای به شهرداران پایتخت‌های جهان از پارلمان‌های شهری و محلی درخواست داشته که همکاری‌های لازم و تعاملات در جهت مبارزه با کرونا انجام گیرد که امیدواریم پاسخ مثبت در این زمینه دریافت شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: نقش مدیریت شهری در ستاد ملی و متمرکز مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است و نباید از توان کارشناسی و تخصصی در این زمینه غافل شد. لذا انتظار می‌رود ستاد کرونا قبل از تصمیم گیری در مورد فعالیت‌های شهری مانند حمل و نقل با مدیریت شهری گفت‌وگوی لازم را انجام دهد و اقناع صورت گیرد.

هاشمی ضرورت امکان دسترسی شهروندان به تست آسان و در دسترس کرونا اشاره و بیان داشت:‌ متاسفانه این امکان به ویژه در تهران برای شهروندان فراهم نشده و از پیروز حناچی شهردار پایتخت درخواست داریم این شرایط را فراهم کنند چرا که تشخیص به موقع و شناسایی موارد مبتلا بهترین عامل جلوگیری از ویروس کرونا است.

وی گفت: به دلیل این بیماری تغییرات گسترده در منابع مالی شهرداری ایجاد می‌شود که شورای شهر به این موضوع توجه داشته و باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رضا
    0

    پس بقیه مردم چه؟ آنها نیاز به تست کرونا ندارند و فقط تهران نیاز مبرم دارد؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چون. این. آقا. و خانواده اش. بجای. رفسنجان. در. تهران هستند

  • علی
    0

    طبق معمول باز یه جمله ای گفته شد.شهرستانی ها فکر کنند همه چیز را دادن به تهران.آقا رضا تهران ۱۰ میلیون جمعیت داره .خطر کرونا از همه جا بیشتره.تازه هنوز این کار رو نکردن .فعلا یه نفر نظر داده.

    نظرات شما -
    • زاگرس انارانی
      0

      آقای محترم کسی که قرنطینه را رعایت نکنه ،حرف متخصصین و نادیده بگیره صف ترافیک شمال رفتنشون کیلومترها طولانیه خیابونهاشون از روزهای عادی شلوغتره چرا باید اینهمه هزینه به کشور برای تست اونها متحمل شد خوب اینها اگر تستشون هم مثبت بشه کی می‌تونه اینا رو کنترل کنه همان‌بهتر به‌نظر اینا رابه حال خودشون رها کنند

    • علی
      0

      تهران ۱۰درصدش حرف گوش نده میشه یک میلیون.شهرهای دیگه مثل شیراز.اصفهان تبریز. ۵۰ درصدش حرف گوش نده از نیم میلیون یا ۴تابیشتر یا کمترمیشه.بعد اونا میگن ما حرف گوش میدیم.تهران نه.

  • یا رب
    0

    شمارو ب امام زمان یکماه همه جارو قرنطینه کنید بعد ببینید نتیجش مث چین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها