زوج سارق موتورسیکلت در پایتخت دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: زوج سارق پس از دستگیری به ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت در پایتخت اعتراف کردند.

زوج سارق موتورسیکلت در پایتخت دستگیر شدند

سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در این باره اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری هفت چنار هنگام گشت زنی به یک زوج سوار بر موتورسیکلت آپاچی مظنون شده و مدتی موتورسواران را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی موتورسیکلت را از مرکز سامانه پلیس استعلام کردند، بیان داشت: پس از استعلام شماره پلاک موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است که بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

زمانیان تصریح کرد: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل گریخت و ماموران موفق شدند در تعقیب و گریزی هر دو موتور سوار فراری را دستگیر کنند که پس از انتقال به کلانتری مشخص شد راکب موتورسیکلت ۴۵ روز پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت خودرو و موتورسیکلت است.

به گفته رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، ترک نشین موتورسیکلت نیز ۳ ماه پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت بوده و همچنین به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، تصریح کرد: هر دو موتورسوار معترف شدند پس از سرقت، موتورسیکلت ها را در اطراف شهر تهران می فروختند.

زمانیان با اشاره به اخذ دستور قضائی مبنی بر بازرسی از مخفیگاه متهمان، گفت: از مخفیگاه آنها ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که پس از شناسایی مال باختگان هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها