کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ۲ تن و ۷ کیلو و ۶۶ گرم انواع موادمخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان در شهرستان سراوان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در سراوان

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: با کسب خبری مبنی برجابجایی محموله سنگین موادمخدر توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به شهرستان سراوان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی سراوان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان همراه بود، در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه موفق شدند روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان خودروهای حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران انتظامی بدون توجه به دستور ایست با سرعت متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز توسط ماموران انتظامی متوقف شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات سه قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر دستگیر و در بازرسی از ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو وانت، ۲ تن و ۷ کیلو و ۶۶ گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۳۳۳ کیلو و ۷۰۴ گرم تریاک، ۶۴۸ کیلو و ۲۶۲ گرم حشیش، ۱۰کیلوگرم شیشه، ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مرفین، ۴ کیلوگرم هروئین و ۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شد.

سردار قنبری اظهار داشت: متهمان به مقام قضایی معرفی و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر ادامه دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها