ادغام بسته معیشتی و یارانه برای همیشه منتفی شد

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: استدلالی از سوی مجلس شورای اسلامی مطرح شد مبنی بر اینکه یارانه و بسته معیشتی ادغام و مبلغ آن ۷۲ هزار تومان شود، اما این کار به ضرر ۶۰ میلیون نیازمند بود.

ادغام بسته معیشتی و یارانه برای همیشه منتفی شد

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره ادغام بسته معیشتی و یارانه در سال ۹۹ توضیحاتی داد.

حسین میرزایی سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره ادغام بسته معیشتی و یارانه در سال ۹۹، اظهار کرد: ادغام یارانه و بسته معیشتی در سال ۹۹ امکان پذیر نیست.

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: استدلالی از سوی مجلس شورای اسلامی مطرح شد مبنی بر اینکه یارانه و بسته معیشتی ادغام و مبلغ آن ۷۲ هزار تومان شود، اما این کار به ضرر ۶۰ میلیون نیازمند بود.

وی با اشاره به اینکه ادغام بسته معیشتی و یارانه و تعلق این مبلغ به تمام افراد نقض هدفمندی بود، گفت: طی جلسات برگزار شده، این موضوع در کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه به طور قطعی لغو شد.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ح
    0

    وای جدی میگی؟!شما چقد بذل بخشش داری بوخودا،فرق ۴۰ با ۷۰ چیه؟!خدا وکیلی یه توضیح مختصر هم راجب این بدید،مردک کجا زندگی میکنی؟!

  • فاطمه صغرا
    0

    یارانه مارو که چند سال قحط کردن بعد اینکه اعلام کردن دوباره ثبت نام کردیم یک بار واریز کردن ولی این ماه رو واریز نکردن نمی دانیم چرا تازه مال پسرم که بعد ازدواج الان نزدیک به ۴ ساله ثبت نام کرد هنوز بهش نه یارانه دادن نه بسته معیشتی ونه سود سهام عدالت اخه چراحقوق پسرم یک وسیصد تو این دوروزمونه با وجود مستجر بودن واقعا چرا نباید به اینا یارانه ندن واقعا بررسی میشه یا برای دل خوشی مردم میگن این حرفارو به پلس ۱۱۰ مراجعه کردیم میگن ما ثبت کردیم به ما مربوط نمیشه دوباره ثبت نام کردیم هنوز خبری نیست چرا؟

  • بدبخت
    0

    من که دارای 3 فرزند هستم کارگر ساختمانی بیش نیستم کلی قسط دارم. ..چیکار باید کنم؟

  • هادی
    0

    اوج هنرتون خوردن از جیب فقراست کثافت کاریتون رو تموم کنید دو ماهه بیکارم نون شب ندارم

  • بازنشسته
    0

    اگر ادغام میشد که درستش هم همینه دیگه توجیهی برای این اقا و ساز و کارشون نبو د که مسءول و کار گزار باشند . این اقا و امثال اینها با تز و بی تجربه گیهایشان مهره هایی هستند برا فردا که بچاپنند و یه عده دیگه هم از قبل اینها مال مردم خور بشند . اصلا مگه نفت ملی نیست و مگه ماه هم ایرانی نیستیم که حق مارا با دلیل واهی و غیر منطقی بردارند بدن به یه عده دیگه من یه بازنشسته ا.پ هستم با ۶سر عایله یه سمند ۹۰با یه کلبه به اسم خونه دارم حق من را نمی دن .انشالله روز قیامت جلوشون را میگیرم با بنزین اخرتی اتیششون می زنم

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا کارتان عادلانه نیست با وجودیکه خودتان اظهار می کنید که زیر ۵ میلیون خط فقر است اما بازهم بما یارانه معیشتی ندادید

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای میر زائی لطفا دوباره بررسی عادلانه کنید حق کشی نکنید شما فقط خودتان یکطرفه قضاوت می کنید لطف کنید کاری کنید تا ما هم بتوانیم با شما مشکلمان در میان بگذاریم عدالت را برقرار کنید ما حقمان را می خواهیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها