سهل‌انگاری حین کار، منجر قطع دست یک مرد شد

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد از بروز حادثه در یکی از زمین‌های کشاورزی در حومه مشهد و قطع دست یک مرد، به‌وسیله گاردان تراکتور سمپاش به‌دلیل سهل‌انگاری حین کار خبر داد.

سهل‌انگاری حین کار، منجر قطع دست یک مرد شد

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم احمد حصاریان گفت: با اعلام یک مورد حادثه گیر کردن اعضای بدن فرد در بین گاردان تراکتور سمپاش به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه در منطقه تپه سلام در جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد مردی حدودا ۶۰ ساله حین ریختن سم به داخل مخزن تراکتور سم‌پاش به‌دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، قسمتی از لباسش به میل گاردان تراکتور گیر کرده و شدت حادثه منجر به قطع دست این فرد از ناحیه کتف می‌شود که نجاتگران آتش‌نشانی ضمن ایمن‌سازی محل حادثه نسبت به رهاسازی این فرد تحت نظارت تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل از لابه‌لای گاردان این تراکتور اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: مصدوم حادثه به‌سرعت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و علت دقیق بروز این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها