«رونالدو» اولین فوتبالیست میلیاردر جهان لقب گرفت

«کریستیانو رونالدو» با کسب درآمد یک میلیارد دلاری در دوران حرفه‌ای خود، به نخستین فوتبالیست و سومین ورزشکار میلیاردر جهان بدل شد.

«رونالدو» اولین فوتبالیست میلیاردر جهان لقب گرفت

ستاره بانوی پیر پس از «تایگر وودز» ستاره گلف و «فلوید مِی‌ودر» بوکسور مطرح جهان به سومین ورزشکاری بدل شد که درآمدهای وی در دوران حرفه‌ایش به یک میلیارد دلار می‌رسد.

رونالدو به تازگی اعلام کرد که به منظور کمک به یوونتوس در دورانی که این باشگاه به واسطه شیوع ویروس کرونا، منابع در آمد خود را از دست داده است، از مبلغ هنگفتی از دستمزد خود صرف نظر خواهد کرد اما این موضوع تاثیر چندانی بر درآمدهای وی نگذاشته است.

رونالدو به لطف برند معروف خود یعنی CR۷ تنها در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰۰ میلیون یورو درآمد داشت اما به طور کلی در دوران حرفه‌ایش و حتی با وجود چشم پوشی از دستمزد خود برای سه ماه در باشگاه یوونتوس، انتظار می‌رود مجموع درآمدهای وی در سال جاری به یک میلیارد دلار برسد.

تنها کسی که فصل گذشته بیشتر از رونالدو درآمد داشت، «لیونل مسی» ستاره بارسلونا و رقیب سنتی مرد پرتغالی بود اما فوق ستاره ۳۵ ساله بیانکونری که تاکنون ۱۸۸ فصل را در سطح اول فوتبال جهان حضور داشته، نخستین فوتبالیستی است که لقب میلیاردر را یدک خواهد کشید.

«راجر فدرر» ستاره پرتغالی تنیس جهان در سال جاری به نخستین تنیسور میلیاردر جهان بدل شد.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها