محسن یگانه خردادماه کنسرت برگزار می‌کند/ کارهای مهم بعد از کرونا

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ پس از مدت‌ها دوری از اجرای برنامه‌های زنده و تولید آلبوم با انتشار قطعه «خودخواه» تصمیم دارد دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کند.

محسن یگانه خردادماه کنسرت برگزار می‌کند/ کارهای مهم بعد از کرونا

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ پس از مدت‌ها دوری از اجرای برنامه‌های زنده و تولید آلبوم با انتشار قطعه «خودخواه» در روزهای اخیر تصمیم دارد دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کند. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته شایعات و اخباری غیررسمی از مهاجرت وی به کانادا در فضای مجازی منتشر شده بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته محسن یگانه تصمیم دارد پس از ماه مبارک رمضان در صورت پایان زنجیره شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ کنسرت‌های خود را در شهرهای مختلف کشور آغاز کند. این در حالی است که وی تصمیم داشت مطابق سنت قدیمی چند سال اخیر خود در روز تولدش کنسرتی را برگزار کند که این کنسرت به دلیل همزمانی با ایام ماه رمضان و ماجرای بیماری کرونا عملا منتفی شده است.

هم اکنون گروه اجرایی برگزارکننده کنسرت این خواننده که به عهده موسسه «آوای فروهر» به مدیریت محمد حاتم پور است درصدد برنامه‌ریزی و رزرو سالن اجرا هستند که بتوانند نسبت به اطلاع‌رسانی کنسرت‌های یگانه اقدامات لازم را انجام دهند.

محسن یگانه تصمیم دارد پس از انتشار قطعه «خودخواه» با تنظیم شهاب اکبری ومیکس آرش پاکزاد تا سه هفته دیگر قطعه «توخوب» را نیز در فضای مجازی منتشر کند.

بهمن‌ماه سال گذشته بود که آرش حسینی مدیر رسانه‌ای محسن یگانه در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران با اشاره به برخی حاشیه‌هایی که پیرامون سفر اخیر این خواننده به خارج از کشور پیش آمده، گفت: «اگر معنی مهاجرت این باشد که برای همیشه محسن یگانه خارج از کشور بماند و دیگر به ایران برنگردد، قطعاً این طور نیست. این رفت بی‌برگشتی نیست و محسن یگانه به زودی به ایران برمی‌گردد.»

«نفس‌های بی‌هدف- ۱۳۸۷»، «رگ خواب - ۱۳۸۹»، «حباب - ۱۳۹۰» و «نگاه - ۱۳۹۴» از جمله آلبوم‌های محسن یگانه است که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. ضمن اینکه «موهات»، «بهت قول میدم»، «دریابم»، «دیوار»، «فکرتو»، «عبور»، «بعدتو» از جمله آثاری است که تاکنون در قالب تک آهنگ از این خواننده منتشر شده است.

قطعه «خودخواه» محسن یگانه را اینجا بشنوید.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمود
    0

    وقت گیر آوردی الان وقت کنسرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها