انهدام باند 7 نفره سارقان و کشف 20 فقره سرقت در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از انهدام باند 7 نفره سارقان و کشف 20 فقره سرقت از اعضای این باند در استان خبر داد.

انهدام باند 7 نفره سارقان و کشف 20 فقره سرقت در هرمزگان

سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت از یک شرکت خصوصي، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه سارقان اموالی بالغ بر 3 ميليارد ريال را مورد دستبرد قرار داده و بدون برجاي گذاشتن آثاري از محل متواري شدند، افزود: اکيپي ازکارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت و بررسي صحنه جرم به محل مورد نظر اعزام که در بررسي هاي تخصصي محرز شد سارقان اطلاع کامل به محدوده مورد نظر داشته اند.

سرهنگ کرمی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 3 نفر از سارقان شناسایی و هنگامی که قصد خروج از شهرستان بندرعباس داشتند توسط مأموران مستقر در ايست و بازرسي دستگیر و اموال سرقتی از آنان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت: متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل و در بازجوئی های اولیه تاکنون به 20 سرقت منزل و موتورسيکلت و کولر پنجره اي از منازل مالباختگان شهروندان بندرعباسی و روستاهاي اطراف اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه کليه محل هاي سرقت شناسايي و با حضور مالباختگان بازسازي شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان 4 نفر از اعضای دیگر این باند نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها