حمایت از تولیدکنندگان در سال «جهش تولید»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: حمایت از تولیدکنندگان در سال جاری کمترین کاری است که می توان برای فعالان در این حوزه انجام داد.

حمایت از تولیدکنندگان در سال «جهش تولید»

علی رسولیان در گفت‌وگو با مشهد فوری درباره شعار سال با عنوان «جهش تولید» اظهار کرد: استان خراسان رضوی سال گذشته در زمینه تولید و اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و صادرات و مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی در کشور منحصر به فرد عمل کرد.

وی افزود: قبل از آغاز سال جدید یک بسته حمایتی به مشاغل متضرر از شیوع بیماری کرونا مانند حوزه‌های گردشگری و خدماتی، رستوران‌ها اختصاص دادیم و در سال جدید نیاز به حمایت ملی داریم تا با تصمیمات کشوری مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بیماری کرونا باعث نمی‌شود تا اوضاع اقتصادی استان را رها کنیم بیان کرد: اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در تعطیلات نوروزی برگزار شد که بر این اساس یک تیم کارشناسی به همراه بخش خصوصی موظف هستند تا یک برنامه برای جهش تولید در استان متناسب با وضع موجود تهیه کنند.

رسولیان ادامه داد: به آقای استاندار قول داده‌ایم که حداکثر تا 25 فروردین بسته جهش تولید و برنامه‌های در راستای افزایش تولید در استان را مطابق با سیاست‌های اعلام شده توسط ایشان و فرمایشات مقام معظم رهبری که مهمترین آن بحث کاهش بروکراسی در استان خواهد بود را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه طی شیوع بیماری کرونا تمرکز معین‌های اقتصاد مقاومتی استان بر مبارزه با کرونا بود گفت: از هفته آینده که شدت بیماری در استان کاهش یابد تمرکز ما در حوزه اقتصادی افزایش می‌یابد و جلسات اقتصادی، توسعه صادرات، رونق تولید و تامین مالی واحدهای اقتصادی جدی‌تر پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی وعده حمایت از تولید کنندگان را در سال جاری داد و این اقدام را کمترین کاری دانست که می‌توان برای فعالان این حوزه انجام داد.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها