شریعتمداری: خدا کند ترامپ کرونا نگیرد

مدیرمسئول روزنامه کیهان، حمله احتمالی آمریکا به عراق را حماقتی دانست که منجر به پیروزی جبهه مقاومت می‌شود و تصریح کرد: باید دعا کرد و عاجزانه از خدا خواست ترامپ به ویروس کرونا مبتلا نشود و به حماقت‌های خود ادامه دهد.

شریعتمداری: خدا کند ترامپ کرونا نگیرد

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفت و گویی با اشاره به تحرکات روزهای اخیر آمریکایی ها در عراق گفت: این روزها، آمریکا بعد از ناکامی در تحمیل مهره خود به عنوان نخست وزیر عراق، دست به تحرکات نظامی تازه ای زده است که با توجه به شرایط سختی که با آن روبروست، بسیار بعید به نظر می رسد این تحرکات نظامی و جا به جائی نیروها،اهمیتی بیشتر از یک عملیات روانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدان اروپائی و منطقه ای آن طی دو دهه اخیر شکست های سنگینی را در منطقه تجربه کرده اند، تصریح کرد: آن ها به خوبی می دانند که از کمترین توان و آمادگی لازم برای ورود به یک درگیری تازه در منطقه برخوردار نیستند.

شریعتمداری ادامه داد: نمایش نظامی آمریکا در حالی است که امروزه عراق با حضور فعال و آزمون داده نیروهای مقاومت این کشور و برخورداری از حمایت همه جانبه و اعلام شده جبهه سراسری مقاومت، می تواند به جهنمی برای نظامیان تروریست آمریکا تبدیل شود و بدیهی است که در این صورت، متحدان منطقه ای آمریکا نظیر عربستان، امارات، بحرین و… نیز از آتش این جنگ در امان نخواهند بود و نباید هم در امان باشند چرا که آنها از یک سو خاک این کشورها را در اختیار نظامیان تروریست آمریکا قرار داده اند و از سوی دیگر با دلارهای نفتی خود، هزینه نظامی آمریکا را تأمین می کنند. بنابراین بخشی از قوای متخاصم و مهاجم تلقی می شوند.

وی، اخبار رسانه های آمریکا مبنی بر وجود تنش گسترده و اختلافات عمیق مقامات آمریکائی درباره حمله احتمالی به عراق را مورد اشاره قرار داد و گفت: این موضوع اگر بخشی از همان سناریوی عملیات روانی نبوده و در نقش پلیس خوب و پلیس بد ظاهر نشده باشند باید این تنش و اختلافات را نشانه دیگری از سردرگمی آمریکائی ها تلقی کرد که طبیعی نیز به نظر می رسد، چرا که امروزه آمریکا از یک سو با شیوع فراگیر کرونا و ناتوانی آشکار در تأمین تجهیزات پزشکی برای مهار این ویروس روبروست تا آنجا که زمزمه کاهش حضور نیروهای ارتش در یایگاه ها و مراکز نظامی به منظور پیشگیری از ابتلای نظامیان به کرونا در میان است.

شریعتمداری ادامه داد: از سوی دیگر ترامپ با اعتراض گسترده مردم آمریکا دست به گریبان است که چرا به جای تأمین بهداشت مردم آمریکا، توان و ظرفیت های کشور را به درگیری های منطقه ای مشغول کرده است. موضوع دیگری که این روزها اعتراض گسترده مردم آمریکا را درپی داشته و دارد، شکست های پی در پی آمریکا در اقدامات نظامی دو دهه اخیر است که به گفته ترامپ ۷ هزار میلیارد دلار برای آمریکا هزینه داشته و هیچ دستاوردی نداشته است.

وی افزود: با توجه به ناتوانی برملا شده آمریکا برای ورود به یک درگیری نظامی تازه در منطقه و عواقب پشیمان کننده ای که درپی خواهد داشت باید تحرکات نظامی اخیر آمریکا در عراق و جابه جائی نیروها در عین الاسد و اربیل و حتی رزمایش ۲۳ مارس تفنگداران آمریکا با ارتش امارات و ... را در حد و اندازه یک عملیات روانی با دو هدف مرعوب کردن مردم عراق و انحراف افکار عمومی مردم آمریکا از ناتوانی نزدیک به رسوائی دولت این کشور در مقابله با ویروس قتل عام کننده کرونا ارزیابی کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: اگر ترامپ احمق ــ و نه دیوانه ــ دست به حماقت بزند و به عراق حمله کند شکست سخت و تلفات نظامی سنگینی را برای آمریکا و ارتش تروریست آن رقم زده است. حماقتی که هرچه باشد، پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت خواهد بود و از این روی باید دعا کرد و عاجزانه از خدا خواست که ترامپ به ویروس کرونا مبتلا نشود و به حماقت های خود ادامه بدهد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • محمود
    0

    آقای شریعتمداری برفرض مثال که ترامپ کرونابگیرد چه به شما می رسد؟ شماهم جزوافراد کهنسالی هستی که کرونامی تواند برای شما هم مرگبارعمل کندوهمه می دانند که درقرنطینه بالا شهری هابوده ایدوامثال ما پابرهنگان وقشرضعیف رااصلا نمی فهمیدودرک نمی کنید. انشاالله هیچ وقت مریض نشوید که خیلی بداست وبرای دیگران هم هرگزبدی نپسند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مردک بی سواد آقای شریعتمداری اظهارکردن خداکند ترامپ کرونا نگیرد

    • محمود
      0

      درجواب کاربرناشناس مردک خودتی واربابان بیسوادت که روغن بنفشه می زنن

  • کاربر ناشناس
    0

    خدالعنت کندترامپ ملعون وبردهایش سگهای ولگردواق واق نکنید شماها عامل کروناهستید

  • ی الف
    0

    این شریعتمداری ادم کم سوادی است

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      چند کلاس درس خوندی؟

  • جعفر
    0

    حسین شریعتمداری خار چشم اصلاح طلبان. وضدانقلاب است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چرا. نمیگید. حسین. بازجو

  • آپولو
    0

    ما هم از خدا میخواهیم تا انقلاب بعدی تو را نگهدارد!

  • کاربر ناشناس
    0

    جنس خوبی می زنی

  • کاربر ناشناس
    0

    تو اندازه کرونا هم عقل وغیرت نداری کرونا دوست و دشمن را به یک اندازه میکشه کرونا ظاهر و باطنش یکیه بیشتر از حرف مفت شما دشمنان ما را میکشه انشا الله هرکی عاقل باشه با اون کاری نداره

  • بهزاد
    0

    کرونا بیشتر از شما عقل داره با آدم عاقل هم کاری نداره ظاهر و باطنش هم یکیه انشاالله بیشتر از شما آدم بی خاصیت هم از دشمنان انتقام میگیره

  • قاسم حافظی
    0

    دعا میکنم خدا انسانهای ارزشمندی مثل آقای حسین شریعتمداری را برای ملت ایران حفظ کند که با بینش و بصیرت روشن خود خار چشم دشمنان و یاور رهبری و انقلاب هستند،حسین آقا همیشه مستدام و موفق باشی.

  • ..
    0

    سلام همه شما نظرهای خودتونو دادین یکی گفت تا انقلاب بعدی مگه این انقلاب چه مشکلی داره بنده خدا تو اگه به گذشته ایران نگاه کنی هیچ گذشته خوبی نداشته،،اتفاقا ایران الان خیلیم خوبه فقط مردمش مشکل دارن،مردم که با عقل و درایت درست انتخاب نمیکنن مردم خیلی ساده ان تحت تاثیر حرف ها قرار میگیرن متاسفم برا مردم کشور که ایقد ساده و منگلن،،، توی که میگی انقلاب بعدی همین خود شما تو انقلاب بعد آدم میشی،، میتونی واسه ۱ ریال کشورتو مردم کشورتو نفروشی..یکم عقلتونو بکار بندازید واقع بین باشین این همه ضد این نظام گفتین چی شد بکجا رسیدین برین خودتونو اصلاح کنین،طرز فکرتونو عوض کنین..

  • رحمتی
    0

    حق‌داری‌یرای‌اربابت‌دعا‌کنی‌شما‌ها‌بدون‌ترامپ‌هیچ‌هستید‌اگر‌مساعدت‌امریکایی‌ها‌نبود‌چراندن‌سه بز‌هم‌برای‌شما‌زیاد‌بود

  • حسین
    0

    جناب شریعتمداری جبهه مقاومت اگر زور داشت بدون حمله ترامپ هم کار را تمام میکرد،پس الکی حرف نزن

  • شاهرخ
    0

    بابا...تحلیل گر....سیاست مدار.....نویسنده .....راستی روزنامه ات خیلی به درد شیشه پاک کردن خورد . دمت گرم....یه خواهش دارم ...چیزی توش ننویس. موقع شیشه پاک کردن تیتر هاتو که میخوندم .خندم میگرفت.نزدیک بود بیافتم. بیخیال امریکا شو . چیزی ننویس......راستی عصات چینیه داداش؟

  • لاله های سرخ
    0

    حاجی باور کن راه رسیدن به حور و پری و لذت در اون دنیا جنگ و ریختن خون و کشتار در این دنیا نیست میشه راه بهتر و خداپسندانه تری پیدا کرد ترامپ هم دقیقا مرتب ادعای خداپرستی داره ولی کدوم خداپرستی راضی به ظلم و کشتن بندگان همون خدا میشه یه جای کار ایراد داره حضرت حاجی !!!

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام من کسی نیستم اصلا که بخواهم چیزی رو دیکته کنم یا اصلا صحبتی کنم بحث سر اینه که ما مردم عراق رو به خودشون واگذار کردیم امریکا عراق رو تصرف می‌کنه مثل الان ولی کامل تر بعد چه اتفاقی میوفته برای ایرانی که بیشترین مرز رو با عراق داره ما فکر میکنیم جنگ آمریکا برای عراقه ولی اون نیازی به عراق نداره اصل ماجرا ایرانه داداش گلم تو فکر می‌کنی ایران خیلی گردن کلفته که با آمریکا درگیر بشه ولی مجبور میشه این کار رو انجام بده بجز اون بحث اعتقادات مون هم هست بحث ظلم هم هست درسته خدمون هم مشکل داریم اینو درک میکنم کاملا من یه کاسب جزء هستم درک میکنم ولی پای اعتقاداتم می ایستم قسط جسارت نداشتم واقعیت رو گفتم داداشم هیچ چیز بهتر از آرامش و امنیت نیست

    • لاله های سرخ
      0

      برادر همچنین من هم قصد بی احترامی نداشتم و یه جورایی حرفتو میپذیرم فقط بگم دوست عزیز عراق خودش کشور کوچیکی نیست که آمریکا بتونه تصرفش کنه البته حرف زیاده که با چند خط نمیشه بیان کرد بهرحال اگه احساس کردی بی احترامی شده ببخش دوست عزیز هرچی باشه هموطنیم و حرف همو بهتر درک میکنیم

  • ذوالقرنین
    0

    با چهل. تا سلاح سبک نمیشه با امریکا جنگید.دم از خدا زدن با انسانیت شما جور نیست.شما خود دشمن هستید که این وضع ملته.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      از کی تا الان موشک شده سلاح سبک نکنه تولید کننده بمب اتم هستید شما اگه دارید یه چند تا قرض بده داداش. سلام

  • محمد
    0

    سلام چرا همش یه جوری صحبت میکنید که ایران میخواد جنگ رو شروع کنه یا حرف از هور و پری میزنید طرف آمریکای تو عراق نیرو پیاده کرده تو تمام کشورها پایگاه داره اونه که جنگ طلب هست ما مجبور به دفاع هستیم این جمله رو رو تو ذهن خودتون هر شب تکرار کنید مجبور به دفاع هستیم کسی جنگ طلب نیست مجبوریم مجبور

    نظرات شما -
    • لاله های سرخ
      0

      داداش کسی نگفته آمریکا جنگ طلب نیست اتفاقا صددرصد جنگ طلب هست و اتفاقا جنایتکار هم هست ولی بذاریم عراقیا خودشون برا خودشون تصمیم بگیرن اشکالی داره ؟ شما هم نمیتونی به مردم بگی چیو تکرار کنن مردم خودشون عقل دارن دیگه دوره ی باید نبایدها گذشته همینکه یاد بگیری از طرف مردم حرف نزنی و از طرف خودت حرف بزنی خیلی خوب میشه

    • لاله های سرخ
      0

      برادر حرفت رو قبول میکنم داداش عزیز بخدا من خودم هم آدم معتقدی هستم ولی باور کن بخدا قسم و به شیر مادر قسم اگه انتقادی میشه از مردم کاملا عادی هستم و همیشه میدونم این نظام خدمات خیلی زیادی به کشور کرده ولی قبول کن بعضی انتقادات بجا و درسته و نباید اینجور به عقاید مردم بتازن بهرحال قصد بی احترامی نداستم ببخش برادر عزیز هموطن محترم

    • لاله های سرخ
      0

      اخوی فقط این نکته رو هم بگم شاید آقای شریعتمداری انسان خوبی هم باشه من نمیگم بد هستن ولی قبول کن تفکرات بسیار افراطی و تندی داره و من شخصا حقیقتش با تفکراتش کاملا مخالف صددرصدم و نه فقط من بلکه خیلیا اینجورن و تحقیق کن روزی درک میکنی که همین تفکرات افراطی هست که خیلی مردم رو از دین گریزان کرده بهرحال چیزیه که ما مردم بهتر حسش میکنیم کافیه توی بازار و محله و ماشین و ... یه تحقیقی کنی شاید به حرفم برسی بهرحال ممنون از ادب و حسن نیت شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها