امکان زیارت مجازی دو امامزاده استان سمنان فراهم‌شده است

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: امکان زیارت مجازی دو امامزاده سطح استان در بستر فضای مجازی فراهم‌شده است.

امکان زیارت مجازی دو امامزاده استان سمنان فراهم‌شده است

بهنام مطلبی اظهار کرد: مردم مؤمن و خدا جوی استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، نسبت به زیارت مجازی امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان و امامزاده محمد(ع) بسطام اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و شیوه‌های نوین در این حوزه، استفاده از این شیوه‌ها در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قرار دارد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: استفاده از بسترهای وب و شبکه‌های اجتماعی داخلی یکی از اولویت‌های اطلاع‌رسانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است.

وی به راه‌اندازی ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در چند سال اخیر در این اداره کل اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین هدف روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی این ستاد، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه از فعالیت‌های ادارات تابعه، بقاع متبرکه و موقوفات در سطح استان است و تلاش داریم تا محورهای مختلف و سوژه‌های مهم کاری را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

مطلبی خاطرنشان کرد: این ستاد به ریاست مدیرکل اوقاف استان و دبیری روابط عمومی اداره کل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و برخی از چهره‌های مؤثر فرهنگی و رسانه‌ای به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در طول دوران فعالیت دستاوردهای خوبی حاصل‌شده است.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    با چه جرئتی مردم را از سمت وجود مطلق فرا گیر به سمت نیستی فرا می خوانید؟؟؟!!! --- مردم از ترس کرونا به مساجد خدا هم نمی روند شما آنان را به زیارت بت خانه دعوت می کنی؟؟؟!!! میان بتهای سنگی که در مقابل آنها تعظیم و کرنش می شود و اساسا نمادهای انسانهای خیر و نیروهای تاثیر گذار در جهان هستند با سنگها و فلزات و تزئینات مراقد امام زادگان و اولیای خدا که هیچ اثر محسوس قابل اثبات از آنان دیده نمی شود چه فرقی وجود دارد؟؟؟!!! تا کی و با چه هدف و چه دلیل بی هیچ گونه بیم و هراس از بازخواست خداوند می خواهید در تضاد آشکار با محکمات مفصل قرآن ، مردم را از سمت خداوند یکتای جهان هستی که آثار با عظمت و نظم و قانون مندی وجود ذات اقدس او در ذره ذره ی این جهان محسوس و آشکار و غیر قابل انکار است به سمت بشر و اشیایی که هیچ اثر محسوسی از آنان در هیچ جا قابل اثبات نیست بکشانید و گمراه کنید؟؟؟!!! این دین فروشی و جهل مرکب بنفع دشمنان قسم خورده ی دین و مذهب که مردم را گم راه می کند و آنان را به سمت پوچ گرایی می کشاند در سایه ی نظامی که بنام دین خدا حکومت می کند تا کی در تضاد با قرآن و عقل باید ادامه یابد؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      یعنی این مملکت دنباله چیه؟ امامزاده،مسجد ....فقط عوام فریبی

  • ناشناس
    0

    با چه جرئتی مردم را از سمت وجود مطلق فرا گیر به سمت نیستی فرا می خوانید؟؟؟!!! --- مردم از ترس کرونا به مساجد خدا هم نمی روند شما آنان را به زیارت بت خانه دعوت می کنید؟؟؟!!! میان بتهای سنگی که در مقابل آنها تعظیم و کرنش می شود و اساسا نمادهای انسانهای خیر و نیروهای تاثیر گذار در جهان هستند با سنگها و فلزات و تزئینات مراقد امام زادگان و اولیای خدا که هیچ اثر محسوس قابل اثبات از آنان دیده نمی شود چه فرقی وجود دارد؟؟؟!!! تا کی و با چه هدف و چه دلیل بی هیچ گونه بیم و هراس از بازخواست خداوند می خواهید در تضاد آشکار با محکمات مفصل قرآن ، مردم را از سمت خداوند یکتای جهان هستی که آثار با عظمت و نظم و قانون مندی وجود ذات اقدس او در ذره ذره ی این جهان محسوس و آشکار و غیر قابل انکار است به سمت بشر و اشیایی که هیچ اثر محسوسی از آنان در هیچ جا قابل اثبات نیست بکشانید و گمراه کنید؟؟؟!!! این دین فروشی و جهل مرکب بنفع دشمنان قسم خورده ی دین و مذهب که مردم را گم راه می کند و آنان را به سمت پوچ گرایی می کشاند در سایه ی نظامی که بنام دین خدا حکومت می کند تا کی در تضاد با قرآن و عقل باید ادامه یابد؟؟؟!!! از قرآن و عقل برای اثبات هستی و حضور همه جایی بندگان در حال حیات و ممات چه دلیل انکار ناپذیر داریم؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها