کاهش ۷۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی فارس

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به کنترل ورودی و خروجی های استان، گفت: رصد دوربین‌های تردد شمار نشان می‌دهد که میزان ترددها در استان فارس، با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.

کاهش ۷۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی فارس

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس چهارشنبه ۱۳ فروردین گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی بعد از اجرایی شدن این طرح، نسبت به کنترل عبور و مرور و ترددها در محورهای ارتباطی استان اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، ملک‌زاده با بیان اینکه امروز ۱۳ فروردین همزمان با روز طبیعت همه مراکز تفریحی، پارک ها و بوستان ها تعطیل هستند، افزود: بر این اساس، عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی در اطراف این مراکز حضور دارند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: بنابراین موضوع تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان ها و پارک ها کاملا منتفی است و مسیرها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود کرده ایم.

ملک زاده در خصوص فعایت اصناف نیز گفت: جز اصنافی که وسایل و مایحتاج ضروری مردم را تأمین می کنند، بقیه اصناف تعطیل هستند و در صورت تخلف به مدت یک ماه پلمب می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم که برای سلامتی خود و دیگران اهمیت قائل هستند، افزود: نیروی انتظامی با تمام سعی و توان خود در راستای حفظ سلامت و امنیت مردم در جامعه تلاش می کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    هموطنان استان فارس مردندوبه قولشان عمل کردنندباسپاس ودرودبرشما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها