سیزده را با تلویزیون به در کنید/ برنامه‌های ویژه سیما در روز سیزدهم فروردین

روز چهارشنبه سیزدهم فروردین، سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی گوناگونی از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شوند.

سیزده را با تلویزیون به در کنید/ برنامه‌های ویژه سیما در روز سیزدهم فروردین

به گزارش خبر فوری، امروز (چهارشنبه سیزدهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون درنظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز چهارشنبه سیزدهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت سیزدهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت سیزدهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت شانزدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز چهارشنبه سیزدهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «توگو» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. «توگو» فیلمی آمریکایی به کارگردانی اریکسون کور بوده که سال ۲۰۱۹ در ژانر حماسی ـ تاریخی ساخته شده است.

ویلم دفو، جولیان نیکلسون، کریستوفر هیردال، مایکل گستن، مایکل مک‌الاتون و توربیورن هار ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان این فیلم درباره دوشخصیت کلیدی در مأموریت حمل سرم به سمت شهر نوم آلاسکا درسال ۱۹۲۵ است. توگو یک سگ و ستاره فیلم است. توگو رهبر سگ‌های سورتمه‌ای بوده که قرار است سرم را انتقال دهند. این سگ باهوش‌ترین سگ در آن زمان بوده که با فداکاری که انجام می‌دهد از همه‌گیر شدن دیفتری جلوگیری می‌کند.

همچنین در این روز فیلم سینمایی «الهیار و مِه‌رو» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این اثر که یک انیمیشن حیات وحش بوده محصول سال ۲۰۱۸ کشور پاکستان است.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی «زمین لرزه» به کارگردانی جان آندریاس آندرسون اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کریستین ایکجور یک زمین شناس خبره و چهره‌ای علمی و معروف است. در پی وقوع چند حادثه در تونل‌های بزرگ نروژ، او با توجه به داده‌های زمین شناختی که بدست آورده و تجزیه و تحلیل آنها، احتمال وقوع یک زلزله بزرگ در شهر اُسلو را می‌دهد. این در حالی است که همسر و دو فرزند او در اُسلو زندگی می‌کنند. او برای حصول اطمینان به مرکز زلزله‌نگاری اسلو رفته و در می یابد دوست و همکار او کنراد که متوجه این تغییرات شده چند روزی است نا پدید شده و...

«زمین لرزه» در ژانر حادثه‌ای ساخته شده و محصول سال ۲۰۱۸ کشور نروژ است.

کریستوفر جونر، آنه دال تورپ و ادیث هاگنرود سندی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» پخش می‌شود. این فیلم که در ژانر اجتماعی ساخته شده، محصول سال ۹۷ سینمای ایران است.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها