دستور مهم کرونایی رئیس جمهور به وزرای بهداشت و کشور

حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت تاکید کرد بر اینکه وزارت بهداشت و کشور باید تا نهایتا یکشنبه آینده پروتکل جدیدی برای پایان محدودیت های سخت‌گیرانه و تعیین زمان بازگشایی ادارات و مراکز آموزشی داشته باشند.

دستور مهم کرونایی رئیس جمهور به وزرای بهداشت و کشور

حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت و کشور باید تا نهایتا یکشنبه آینده پروتکل جدیدی برای پایان محدودیت های سخت‌گیرانه و تعیین زمان بازگشایی ادارات و مراکز آموزشی داشته باشند گفت هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد چون این تصمیم برای همه مردم مهم است.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ع
    0

    اقای رییس جمهور / خودمان را گول نزنیم/ شما میگویید محدودیت های سختگیرانه برداشته شود/ از کدام محدودیت سختگیرانه حرف میزنید. در ایام نوروز جاده ها بصورت نیم بند مسدود شده بود / هم باز بود هم بسته. اینطور جواب نمیدهد. اگر کاملا تمام جاده های کشور بسته شده بود و هیچ شهروندی بعنوان مسافر در شهرش تکان نخورده بود بله شما میتوانستید ادعا کنید که محدودیت های سختگیرانه داشته اید که آنوقت اثارتوقف زنجیره انتقال دیده میشد نه اکنون که چنین چیزی نیست و هر روز به آمار مبتلایان اضافه میشود.

  • علی حسن زاده
    0

    ۱_شبها تردد خودرو و ...مثل روز ازیک‌ساعت مشخص ممنوع گردد ۲_پروتکل رفت وآمد مردم در روز و حتی برای ورود به فروشگاهها و همچنین برای صاحبان فروشگاهها تدوین و ابلاغ واعمال گردد ۳_بعضا گزارش ر شانه ها مثل تلویزیون از باز بودن فروشگاهها گزارش میشود میبایست اعمال جدی قانون گردد ۴_شماره پیشنهادات مردمی‌ اعلام ود ۵ _ درخصوص خروج افراد از تهران شرایط آزمایش و دادن مجوز خروج درنظر گرفته ود ۶_موارد بالا صرفا پیشنهاد است وحسب دیدگاه کارشناسان مربوطه اجرایی شود بخصوص اینکه بعد‌از ۲۰ فروردین امکان ادامه قرنطینه وجود دارد‌و ممکن است افرادی مجبور به‌مسافرت باشند

  • ع
    0

    پایان محدودیت های سختگیرانه؟ کدام محدودیت های سختگیرانه ؟ ما که چیزی ندیدم. تنها چیزی که دیده شد مسافرت مردم به همه شهر ها بود که مشغول ویروس پراکنی بودند.

  • شهروند
    0

    این دستور را از 20 اسفند 98می دادی 3 میلیون نفر به مسافرت نمی رفتند تمام بازار و کسبه در ایام عید باز بود و مردم و جمعیت زیادی در خیابان ها بود

  • ناشناس
    0

    بنده خدا دکتر نمکی و کادر درمانی کشور، تا کجا باید کم کاری و بی تدبیری شما (اقای رییس جمهور) رو به دوش بکشند که الان دستور میفرمایید زودتر همه چیزبه روال عادی برگرده، از فرصت طلایی استفاده نکردید با این قرینطینه کردن نصف و نیمه. الان با این وضع شیوع ویروس کدوم مدرسه و دانشگاه و اداره ای باید باز بشه. فکر کنم تا همه رو توی این دولت نکشید دست بردار نیستید.کاش موقعی که یه جو عقل تقسیم میکردن شما اخر صف نبودید که الان با این تصمیمات نابخردانه جون مردمو به خطر بندازید

  • ل
    0

    اقای رییس جمهور تو را به خدا حالا دیگه از این ژست اونایی که ادعای کنترل اوضاع را دارند بیرون بیا. از خواب بیدار شو . تا کی شل کن سفت کن . تا کی دست دست کردن . با با شما نا سلامتی رییس جمهور هستی . با دشمنی مثل این ویروس باید محکم و برنده عمل کرد. اینجا میدان جنگ است. از شما که خود در کوران دفاع مقدس بوده اید این رفتار کجدار مریض اون هم با این ویروس منحوس چموش موزی بعید است . والله

  • ن
    0

    اقای رییس جمهور/ اگر به تئوری همه گیری و خود ایمنی جامعه اعتقاد دارید و دارید به اون سمت خطرناک میروید باید بگویم این طرح انگلیسی را خود انگلیسی ها خیلی وقته کنار گذاشتند . مملکت را به لب پرتگاه نبرید.

  • د
    0

    اقای رییس جمهور . دندانی که درد میکند را باید کشید/ با قرنطینه کامل 15 روزه زنجیره انتقال را قطع کنید و ریشه این ویروس منحوس را بکنید. دست از قایم موشک بازی با این ویروس بردارید. این شیوه بسیار خطرناکی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها