یک مشاور نظامی عراقی: برخی سیاستمداران عراقی اطلاعات حشد الشعبی را به آمریکا می‌دهند

یک مشاور نظامی عراقی می‌گوید که آمریکا با تکیه بر برخی نمایندگان و سیاستمداران عراقی حامی خود درباره فرماندهان الشحد الشعبی اطلاعات کسب می‌کند.

یک مشاور نظامی عراقی: برخی سیاستمداران عراقی اطلاعات حشد الشعبی را به آمریکا می‌دهند

«صفا‌ء الاعسم» مشاور نظامی عراقی، امروز (سه‌شنبه)، مدعی شد که آمریکا با استفاده از برخی سیاستمداران و نمایندگان پارلمان عراق درباره فرماندهان الحشد الشعبی اطلاعات کسب می‌کند.

این مشاور نظامی گفت: «طرف آمریکایی کسب اطلاعات در خصوص نام رزمندگان از طریق شرکت‌های فعال در زمینه کارت‌های هوشمند یا دیگر شرکت‌های همکار با الحشد الشعبی نیاز ندارد زیرا آنها پایگاه داده‌ای کاملی دارند».

صفا‌‌‌‌‌ء الاعسم ادامه داد: «آمریکایی‌ها در خصوص مدیریت و فرماندهی الحشد الشعبی به برخی از نمایندگان و سیاستمدارن حامی خود تکیه کردند و از اطلاعات آنها بهره‌گرفتند».

الاعسم توضیح داد که ارتش آمریکا دائما در حال انجام عملیات‌های شناسایی بر فراز اردوگاه‌های الحشد الشعبی و ارتش است تا بدین واسطه بتواند اطلاعاتی در خصوص تجهیزات، تعداد رزمندگان، مقدار تجهیزات به دست آورد.

پیشتر،‌ کتائب حزب‌الله از شاخه‌های سازمان الحشد الشعبی از یک نقشه جدید آمریکا برای حمله به مواضع نظامی عراق پرده برداشت و اعلام کرد در صورتی که این نقشه عملی شود با حمله به همه تأسیسات اقتصادی و نظامی آمریکا تلافی خواهد شد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مری
    0

    ابن قوم نمک نشناسه. سردارسلیمانی را همینافروختن به امریکا

  • علی
    0

    الان موقش، که هرچی بلا سرمون آوردن آمریکای ها سرشون بیاریم. تحریم، سردارسلیمانی و....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها