تعویق رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۱

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ - ووشی که قرار بود ماه

تعویق رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۱

دکتر "چو"، رییس فدراسیون جهانی تکواندو در نامه‌ای به اعضای این فدراسیون ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده بزرگ تکواندو تاکید کرد که در حال حاضر باید بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خود باشیم.

در ادامه این نامه آمده است:

در طول دو هفته‌ی اخیر فدراسیون جهانی تکواندو، سه جلسه‌ی مجزا با ریاست کمیته‌ی بین‌المللی المپیک و جلسات بیشماری نیز با اعضای بخش‌های ورزشی این کمیته در خصوص تعویق تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک و تغییرآن به سال ۲۰۲۱ داشته است.

با توجه به این که تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک توکیو به ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ و بازی‌های پارالمپیک به ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۱ تغییر یافته، فدراسیون جهانی تکواندو نیز در تقویم رویدادهای خود تغییراتی خواهد داشت.

برهمین اساس مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که قرار بود ماه "می" به میزبانی "ووشی" چین برگزار شود با تعویق و در ۴ ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ پیگیری خواهد شد که زمان دقیق به زودی اعلام می‌شود.

هم‌چنین هیچ تغییری در سهمیه‌های کسب شده قاره‌های آفریقا، اقیانوسیه و پن آمریکا ایجاد نخواهد شد و مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا و اروپا نیز در سال‌جاری و با در نظر گرفتن شرایط برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

تمامی رویدادهای گرید یک و دو (G۱ و G۲) فدراسیون جهانی تکواندو تا آخر ماه "می" کنسل شده و به به تعویق می‌افتد. رویدادهای دیگر بعد از این تاریخ نیز با در نظر گرفتن شرایط برگزار می‌شود و در صورت نیاز به منظور حفظ سلامت و امنیت همگان تاریخ آنها را نیز تغییر خواهیم داد.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان نیز در در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۳ تا ۲۷ آبان‌ماه) به میزبانی "صوفیه" بلغارستان هم‌زمان با مجمع فدراسیون جهانی تکواندو و در تاریخی که از پیش اعلام شده، برگزار می‌شود اما سمپوزیوم تکواندو به دلیل مشکلات بودجه‌ای و تغییرات به وجود آمده در هزینه‌های بازی‌های المپیک برگزار نخواهد شد.

هم‌چنین مسابقات فینال گرندپری و مراسم گالا نیز در نوامبر ۲۰۲۰ و به میزبانی مکزیک انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پایان تاکید کرد که خانواده تکواندو با قدرت، اتحاد و همبستگی از این بیماری همه‌گیر در سراسر دنیا و چالش‌های پیش رو به سلامت گذر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها