در حال آماده‌سازی مقدمات اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل هستیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال آماده کردن زیرساخت و مقدمات کار هستیم، جمع‌آوری اطلاعات انجام شده و زمان اجرا بعد از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

در حال آماده‌سازی مقدمات اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل هستیم

احمد یزدان‌پناه، در خصوص اجرای طرح زوج و فرد، اظهار کرد: برای اجرای طرح زوج و فرد هنوز تصمیمی گرفته نشده و در حال آماده کردن زیرساخت و مقدمات کار هستیم تا اگر اجرا شد پلاک‌های افرادی از جمله پزشکان، اصناف، بازاریان و کارکنان که بنا به ضرورت شغلی باید رفت‌وآمد کنند را تعریف کنیم.

وی افزود: برنامه اجرایی و اینکه از چه روزی شروع خواهد شد، مشخص نیست. مصوب کردیم که این کار را انجام دهیم، اما هنوز زمان اجرای آن مشخص نشده است. جمع‌آوری اطلاعات انجام شده، زمان اجرا بعد از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

یزدان‌پناه بیان کرد: سازمان ترافیک با هماهنگی پلیس راهور در حال انجام کاری در این زمینه هستند، بعد از انجام این کارها می‌توان با قاطعیت روی این طرح صحبت کرد، زیرا تاکنون هیچ زمانی در مشهد طرح زوج و فرد از درب منازل نداشتیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی شغل‌هایی برحسب ضرورت مجبور هستند که از منزل خارج شوند، نمی‌توان از پزشک، نانوا و صاحب سوپرمارکت خواست که از خانه خارج نشوند و از طرف دیگر هم گفت که مایحتاج ضروری مردم باید در دسترس آنها باشد، ما در حال آماده‌سازی این مسائل هستیم.

وی با بیان اینکه به ادارات نامه زدیم تا اطلاعات جمع‌آوری کنیم، عنوان کرد: باید بررسی کنیم که در این ادارات چند نفر و چه شغل‌هایی هستند و بعد در شورا برنامه‌ریزی کنیم. به طور مثال شاید در اداره‌ای 50 ماشین را اعلام کنند، اما ما بگوییم باید 10 ماشین تعریف کنید، زیرا باید تفاوتی بین اجرا و عدم اجرای این طرح وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها