محدودیت‌های تردد در ۱۳ فروردین شامل افراد دارای شیفت کاری نمی‌شود/ تمدید محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهرها تا ۲۰ ماه جاری

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: افرادی که در روز ۱۳ فروردین شیفت کاری دارند، محدودیت تردد شامل آن‌ها نمی‌شود و به دلیل ورود میدانی مأموران این افراد قابل شناسایی هستند.

محدودیت‌های تردد در ۱۳ فروردین شامل افراد دارای شیفت کاری نمی‌شود/ تمدید محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهرها تا ۲۰ ماه جاری

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در گفت‌وگو با مشهد فوری درباره محدودیت‌های تردد در روز 13 فروردین توضیح داد: افرادی که در این روز شیفت کاری دارند نگران نباشند زیرا همکاران ما به صورت میدانی وارد عمل می‌شوند و قادر به شناسایی هستند.

وی افزود: موارد از طریق دوربین‌ها رصد می‌شوند سپس همکاران میدانی وارد عمل شده و در صورت تردد غیر ضرور فرد متخلف اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از خروج مردم از منزل برای حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است گفت: در روز 13 فروردین محدودیت تردد خودروها از درب منزل از 5 صبح تا ساعت 24 اعمال می‌شود همچنین مردم باید از ترددهای غیرضرور خودداری کنند که در صورت شناسایی جریمه خواهند شد.

دهنوی از تمدید محدودیت تردد خودروها در ورودی و خروجی شهرها را تا 20 فروردین خبر داد.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ح
    0

    با ماندن در خانه روز سیزده بدر را به روز کرونا بدر تبدیل کنیم

  • ح
    0

    روز سیزده بدر را به روز کرونا بدر تبدیل کنیم

  • ق
    0

    پیشنهاد میشود در تمام شهر های استانها به نوبت توسط وزارت کشور در آنها منع آمد و شد برقرار بشود وبطوریکه داخل هر استان طبق برنامه قرنطینه 15 روزه اعمال بشود. سپس بعد از اتمام این دوره بین استانها نیز منع آمد و شد برقرار بشود از این طریق چرخه انتقال قطع میشود.

  • جناب ح و ق
    0

    اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها