واکنش مالک باشگاه نساجی نسبت به سریال پایتخت

یکی از سوژه‌های اصلی سریال پایتخت در قسمت ششم دروازه بانی بهتاش فریبا در تیم نساجی و بازی در لیگ برتر به خصوص بازی در برابر پرسپولیس است.

واکنش مالک باشگاه نساجی نسبت به سریال پایتخت

بدون شک قبول باشگاه نساجی با این سوژه و هم چنین همکاری با عوامل ساخت سریال پایتخت در شکل گیری داستان مورد اشاره دخیل بوده است. حالا واکنش رضا حدادیان - مالک باشگاه نساجی نسبت به پخش سریال پایتخت می تواند در نوع خود جالب باشد.

او در این باره در صفحه ی شخصی اش نوشت:«در این قرنطینگی تنها پنجره‌ای که می‌توانست بار دیگر ما را به زمین فوتبال و هیجان برگرداند همین تلویزیون و سریال پایتخت بود.آن هم با نساجی که عشق مردم مازندران است. نساجی از دل تک‌تک خانواده‌های مازندران بیرون آمده و برای همین به دل تمام مردم ایران می‌نشیند و در این تعطیلی فوتبال تنها تیمی که باز هم به میدان می‌رود تا دل مردم را به‌دست بیاورد، نساجی است.امیدوارم سلامتی از ایران، مردم مازندران و بهتاش‌ها دور نباشد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی فرجزاده
    0

    باسلام خدمت همه بازیکنان وکادر محترم تیم نساجی مازندران وهمه دست اتدر کاران سریال پایتخت ۶ وهمه مردم شریف ایران سربلند عزیز.بنده یک فرهنگی معمولی با ۳۱ سال سابقه خدمت در سنگر آموزش وپرورش فرزندان این مرز وبوم. سخن با همه سازندگان وبازیگران این سریال دوست داشتنی اینست کاش در دیالگ هاوبخش های آن به زحمات معلمان عزیز ودلسوز هم اشاره ای می شد؟ تا افرادی پیدا نشود اشتباه لفظی یک همکار فرهیخته را به اشتباه ایلاند را بجای انلاند بکار برده بود دست مایه طنزدخود قرار ندهند.کاش از بی عدالتی سطح حقوق این قشر دلسوز و افزایش حقوق 50 درصدری کادر آموزشی سخنی به میان می امد.ای کاش همه آیلاند بودند!!!!! باتشکر علی فرجزاده از شهرستان سرخس

    نظرات شما -
    • محمد مهدی نصیری
      0

      اقا جان شا خودت هم دست کمی از اون معلم عزیز و فداکار نداری (با احترام به همه معلمین عزیز از جمله پدر و مادر خودم) برادر عزیز انلاند هم اشتباهی است از همان جنس لفظ درست این واژه انلاین (online) است که فرهنگستان واژه(( برخط)) را برای ان معادل سازی کرده

  • یارب
    0

    کاش هرشب پخش میشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها