ممنوعیت تردد خودروها در استان خراسان رضوی در ۱۳ فروردین/جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفان

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: پلیس راهور خراسان رضوی در روز ۱۳ فروردین تمهیدات ویژه‌ای در نظر دارد و تردد خودروها در سراسر استان برای شهروندان از مقابل درب منازل ممنوع می‌شود.

ممنوعیت تردد خودروها در استان خراسان رضوی در ۱۳ فروردین/جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، حمیدرضا دهنوی در خصوص تمهیدات ویژه پلیس خراسان رضوی در روز ۱۳فروردین اظهار کرد: در اجرای این طرح، تردد خودروها از ساعت ۵ بامداد الی ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت‌های جدی اجرا می‌شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها،تفرجگاه‌ها ،بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در محدوده‌های غیر مسکونی، بلوار نماز، بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می‌شود محدودیت کامل تردد اعمال خواهد شد.

دهنوی ضمن درخواست از شهروندان فهیم و قانون‌مدار برای همکاری با پلیس گفت:هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی مردم عزیز است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی‌توجه باشند ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی‌ گفت‌ خودروهای حامل موادغذایی، مواد بهداشتی،‌ اقلام درمانی، سوخت‌رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی شریفی
    0

    سلام به نظر بنده این که از درب خونه نشه ماشین اورد بیرون منطقی نیست چون بعضی ها به هر دلیلی کار فوری براشون پیش میاد مثال باید برن داروخونه یا خرید روز مره زندگی مثل نون و غیره اینا چی میشه ؟فقط اونایی باید جریمه بشن که کنار پارک ها و جاهای تفرج گاهاباشن ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها