شرکت توسکا متعلق به چه کسانی است که رئیس صداوسیما از آن حساب می‌برد؟

شرکت توسکا متعلق به چه کسانی است که رئیس صداوسیما به صراحت از منافع آن در مقابِل مصوبه ستاد مبارزه با کرونا دفاع می‌کند؟

شرکت توسکا متعلق به چه کسانی است که رئیس صداوسیما از آن حساب می‌برد؟

در یکی از جلسات ستاد عالی مقابله با کرونا، حسن روحانی ، رئيس‌جمهوری، از علی عسگری، رئيس سازمان صداوسیما می‌خواهد که در طول بحران کرونا، برای شرکت‌هایی که فروش اینترنتی دارند، به صورت مجانی تبلیغ کند تا مردم بیشتر از این طریق خرید کنند و از خانه بیرون نروند.

رئيس صداوسیما در پاسخ به روحانی می‌گوید اگر چنین کاری کنند، «توسکا» از آنها شکایت خواهد کرد. این واکنش بازتاب توأم با پرسش و تعجب بسیار در شبکه‌های اجتماعی داشت.

در این اینفوگرافی ببینید شرکت توسکا متعلق به کدام صاحب قدرت است و مدیران آن چه کسانی هستند که رئیس صدا و سیما اینقدر صریح از منافع آن در مقابِل مصوبه ستاد مبارزه با کرونا دفاع می کند:

منبع: جماران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • توسکا
    0

    مربوط به ازما بهتران ..که هم قدرت دارند وهم سلاح

  • رضا
    0

    زنجیره ارتباطات پیچیده تو در تو ی برای پنهان کردن رانت و فساد. قابل توجه آقای رئیسی که بداند که کار آنها قانونی است برای دور زدن قانون برای پر کردن جیب ژنهای خوب

  • علی
    0

    ستاد اجرایی فرمان امام

  • علی کیان
    0

    در یک نگاه ساده زر زور و تزویر را کنارهم میبینیم

  • ک مخاطب بناچار تلوزیون
    0

    سلام اقایون مسئولین دیگر با اینهمه خودکامگی و پارتی بازی و ملوک الطوایفی از ما بینندگان و مخاطبین تلوزیون نخواهید که سراغ ریسیور و کانالهای غیر نریم ،با این ریاست و مدیران نوپا و تازه بدوران رسیده و عقده ای بما حق بدید که از سیمای میلی و فامیلی و سفارشی دلزده شده و به دیگر کانلهای انور ابی سوق داده شویم ولاه خسته شدیم مجلسی ها بذداد ما مردم برسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها