استاندار: 2هزار تخت بیمارستانی در خراسان رضوی خالی است/ آمادگی 25 هزار تخت نقاهتگاهی

استاندار خراسان رضوی از خالی بودن ۲ هزار تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی آماده است.

استاندار: 2هزار تخت بیمارستانی در خراسان رضوی خالی است/ آمادگی 25 هزار تخت نقاهتگاهی

علیرضا رزم حسینی امروز در مراسم رزمایش بیولوژیک قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در پادگان عملیاتی پنج نصر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی، اقدامات پیشگیرانه‌ای را آغاز کردیم و همه دستگاه‌های اجرایی استان در کنار هم قرار گرفتند که موفق شدیم در حوزه سلامت اقدامات مثبتی با همکاری مردم انجام دهیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۲۵ هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی آماده است، گفت: ۲۰ هزار تخت آن برای استفاده در مشهد و ۵ هزار مورد دیگر نیز برای مابقی شهرهای استان در نظر گرفته شده است.

وی از خالی بودن ۲ هزار تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های استان خبر داد و برای بی‌استفاده ماندن آنها و عدم ابتلای شهروندان به ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد.

رزم حسینی از کاهش ۸۰ درصدی مسافرت به استان خبر داد و گفت: این مهم به خاطر همکاری مردم است و از همه شهروندانی که با مسوولان استان همکاری کردند و صبورانه در خانه‌های خود ماندند تشکر می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی از کادر درمانی و پزشکان برای حضور در عرصه مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و ادامه داد: از علما و روحانیانی که برای جلوگیری از اجتماعات همکاری کردند تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها