فیلم/ پاسخ جالب روحانی به کنایه‌های قالیباف و میرسلیم

رییس جمهور روحانی به کنایه‌های اخیر آقایان قالیباف و میرسلیم پاسخ داد.

فیلم/ پاسخ جالب روحانی به کنایه‌های قالیباف و میرسلیم

روحانی در پاسخ به کنایه‌های قالیباف و میرسلیم گفت:از کسانی که فعلا در صحنه تصمیم گیری نیستند و دو سه ماه دیگر مقام و صندلی پیدا می‌کنند خواهش می‌کنم کمک کنند، شرایط، شرایطِ مرید جمع کردن نیست، شرایطی نیست که بخواهیم جنگ سیاسی کنیم.

38

حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله که دوره شما تمام شود دراین هفت سال کشور به نابودی کشیده شد به دست شما و نماینده گان بی کفایت و اصلاح طلب غربی

  • نادر
    0

    دوره ایشان تمام شود چه خواهد شد همیشه بدبین هستید خدا شفا دهد ضمنا راست گفته هنوز شروع نکرده میخواهند بتازند وامصیبتا

  • کاربر ناشناس
    0

    در این شرایط بهتره از کلید پوسیدت کمک بگیری به جای اینکه دست گدایی به سمت امریکای جنایتکار دراز کردی به اسم کرونا میخواین اموال ایران ازاد بشه ولی به کام خودتون مگه نمیگین شرایط کشور ما از نظر درمان کرونا از همه دنیا بهتره وداءم تلویزیون از مصیبت مردم امریکا وایتالیا ودیگر کشورها میگه پس چرا ابروی کشور رو میبرین ودست به طرف همه کشورها دراز کردین که امریکا تحریماشو برداره نکنه به فکر جارو کردن ته بیت المال تو این وقت کمی که براتون مونده افتادین مصداقش هم اق فریدون لابد تو کلید سازی واون قفل باز کن

  • محمدرضا
    0

    آقای روحانی همه قبول دارند که شرایط کشور خاص است ولی این دلیل نمی شود که به مدیریت شما انتقاد نشود. قطعا اگر شما از ابتداجدی تر عمل می کردید شرایط کشور بهتر بود. یک روز گفتید از روز شنبه اوضاع عادی است. در باره موج اول مسافرت هاهیچ مدیریتی نکردید... تا وقتی که از هر سو به شما انتقاد شد مجبور به قبول بعضی سخت گیری ها شدید و...انشاء الله با یاری خدا و همت همه دلسوزان کشور و در صف مقدم جامعه پزشکی شر این ویروس منحوس از کشور دفع شود ولی کاش ۷ سال وقت کشور را صرف اقداماتی که نتیجه اش برای هر عقل سلیمی روشن بود نمی کردید و باعث تضعیف سرمایه اجتماعی نمی شدید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها