نخست وزیر عراق خواستار کمک به ایران و لغو تحریم‌ها برای مقابله با کرونا شد

نخست وزیر مکلف عراق خواستار کمک بین‌المللی به ایران برای مقابله با ویروس کرونا شد.

نخست وزیر عراق خواستار کمک به ایران و لغو تحریم‌ها برای مقابله با کرونا شد

عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف عراق گفت: از جامعه بین المللی می خواهیم که برای مقابله با ویروس کرونا به جمهوری اسلامی ایران کمک کند.

وی افزود: کمک رسانی به ایران در مقابله با ویروس کرونا از بروز فاجعه انسانی بزرگ که ملت ایران از آن رنج می برد، ممانعت خواهد کرد.

نخست وزیر مکلف عراق تاکید کرد: جامعه بین المللی باید در رفع و یا تخفیف تحریم ها علیه ایران و فراهم کردن تجهیزات پزشکی به ملت ایران کمک کند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بخت برگشته
    0

    کاربه جایی رسیده آلان عراق فرداافغانستان ویمن وسوریه دیمن به کمکمان بیان.!؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چه ملت بدبختی هستیم ما

  • ناشناس
    0

    واقعن تواین کشور آدمهای نادان زیادهستن مگر انسانیت ب افقان یمن سوریه دارد ازنزر شماباید اروپا کمک بکنن ک پیرمردهای خودشون راجمنی کنن آلمان جوان هایش باسنگ ب آمبلای هاشان همل کردن ک چرا پیرمردهارامیبرین ب بیمارستان

  • پارسا
    0

    دیدگاه این فرد عراقی که بنا به منابع موثق گروههای عراق،ایشان یکی از مظنون اصلی(در وزارت اطلاعات عراق) در خصوص ترور سردار سلیمانی و همراهان ایشان است.واین اظهار نظر این فردجاسوس و وطن فروش عراقی در مورد ایران ، فقط برای جلب حمایت ایران و گروهای وفادار عراقی از ایشان برای گرفتن پست نخست وزیری عراق میباشد.و گرنه دلش برای ایران نسوخته است.کسی که مظنون اصلی در شهادت سردار بزرگ ایران که مهمان آن کشور بود،است و جای تردید وجود ندارد. والحمدالله وضع بهداشت و درمان کشور ما از بسیاری از کشورهای پیشرفته هم به مراتب بهتر است.و این در شرایطی که چنین سال است که تحریم میباشیم.انشاءالله با همکاری دولت ، ارتش بسیج و سپاه و همه مردم ایران این بیماری کرونا را شکست خواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها