رکود بر بازار موتورسیکلت حاکم است

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت گفت: هم اکنون کمبودی در بازار موتورسیکلت نداریم اما رکود در بازار حاکم است.

رکود بر بازار موتورسیکلت حاکم است

محمد خادم منصوری، رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در گفت وگویی، درباره وضعیت بازار موتورسیکلت اظهار کرد: هم اکنون کمبودی در این بازار نداریم اما خرید و فروشی انجام نمی گیرد و رکود بر بازار حاکم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت با اشاره به اینکه موتورسیکلت از هند وارد کشور می‌شود افزود: در واردات این محصول با مشکل روبه رو هستیم که امیدواریم این موضوع به زودی مرتفع شود.

خادم منصوری در پاسخ به این پرسش که تهیه مواد اولیه در این بخش افزایش قیمت داشته است یا خیر؟ گفت: هم اکنون قیمت کمی افزایش داشته است و نمی‌توان امسال پیش بینی برای آن داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت با بیان اینکه صادرات ما به کشور‌هایی همچون عراق و افغانستان است تصریح کرد: این در حالی است که واروات ما به کشور چین است که هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، این امر کم و بیش صورت می‌گیرد.

خادم منصوری با تاکید بر اینکه هم اکنون ۱۳۲۰ واحد صنفی مجاز مشغول به فعالیت در این حوزه هستند، افزود: ۱۴۰ تا ۱۵۰ واحد غیررسمی در تهران مشغول به فعالیت اند.

منصوری بیان کرد: امیدواریم در سال جدید، صنف موتورسیکلت وضع بهتری به خود گیرد که البته این امر مستلزم بهبود زیرساخت‌های لازم در این امر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها