۱۰ نفر به جمع مبتلایان به کرونا در منطقه شرق استان سمنان افزوده شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر دیگر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه شرق استان سمنان اضافه شده است گفت: ۷۹ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی بهبود یافته‌اند.

۱۰ نفر به جمع مبتلایان به کرونا در منطقه شرق استان سمنان افزوده شد

رضا چمن در گفت‌وگویی اظهار داشت: در 2 شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا به امروز 350 نفر مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون 276 نفر پس از گذراندن مراحل درمانی در بیمارستان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند که این تعداد به معنای بهبودی 79 درصد از مبتلایان در این شهرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به غربالگری 74 درصد از کل جمعیت زیر پوشش این دانشگاه در قالب طرح بسیج ملی مقابله با کرونا گفت: 195 هزار نفر در 2 شهرستان میامی و شاهرود غربالگری شده‌اند.

چمن اظهار داشت: صداوسیمای مرکز استان، اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی در راستای اطلاع‌رسانی و‌ آگاهی بخشی مردم عملکردشان بسیار مطلوب بوده است.

وی همکاری صداوسیمای مرکز استان و اصحاب رسانه را با دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مثبت ارزیابی کرد و بر تداوم این روند به‌صورت علمی، مسئولانه، هوشمندانه، بی حاشیه و خیرخواهانه تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار داشت: می‌بایست مردم هشدارهای خادمان خود را در حوزه بهداشت و درمان جدی بگیرند و با رعایت تمام نکات بهداشتی خود و دیگر افراد جامعه را از ابتلا به ویروس کرونا مصون بدارند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها