کشف 832 کیلو حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله بزرگ موادمخدر شامل 267 کیلو حشیش و 565 کیلو تریاک در عملیات مشترک با هنگ مرزی سراوان خبر داد.

کشف 832 کیلو حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: در پی اقدام گسترده اطلاعاتی ماموران علمیات ویژه مبارزه با موادمخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، انتقال و جابجایی محموله بزرگ مواد برای پلیس محرز شد.

وی افزود: در ادامه بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، قاچاقچیان قصد دارند این محموله را از مرزهای شرقی وارد کشورکنند.

سردار حسنی به هماهنگی های لازم با رده های متناظر و تشکیل تیم ویژه در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و تعامل بسیار خوب و موثر صورت گرفته منطقه مورد تردد سوداگران مرگ تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس درآمد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: شامگاه گذشته در یک عملیات منسجم و مسلحانه، ماموران هنگ مرزی سراوان موفق به کشف محموله 832 کیلویی موادمخدر شدند.

این مقام انتظامی به صعب العبور بودن منطقه اشاره کرد و با بیان این که قاچاقچیان، مواد را در صحنه درگیری برجای گذاشته و متواری شدند، گفت: این محموله شامل 267 کیلو حشیش و 565 کیلو تریاک بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکیدکرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ هرگز تعطیلی ندارد و در همین راستا تعامل و همکاری های درون سازمانی در اوج خود قراردارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها