الهام پاوه‌نژاد از تجربه ۴ هفته قرنطینه خانگی می‌گوید

الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است درس مهمی که

الهام پاوه‌نژاد از تجربه ۴ هفته قرنطینه خانگی می‌گوید

الهام پاوه‌نژادگفت: امیدوارم تلخی سال سنگینی که همه هموطنان ما را درگیر کرده است از بین برود و از کشور و سرزمینمان دور شود. امیدوارم کل کره زمین به آرامش، سلامت و سبزی برسند و حال همه بهتر باشد در روزهای آینده. امروز هفته چهارم است که در قرنطینه‌ام؛ بدون اغراق سه بار برای خرید و دکتر بیرون رفته‌ام. یعنی همه کارها را در سه روزی که بیرون بوده‌ام انجام داده‌ام. همه کارهای واجب را انجام داده‌ام و بعد درگیر ضدعفونی و اینها بوده‌ام.

این بازیگر در ادامه در پاسخ به این سوال که دوست داشتید در باز شود و چه کسی داخل شود، افزود: تا شب گذشته مادرم منزل من بود. به خاطر قرنطینه پیش خودم آورده بودمش. از دیشب به منزل خواهرم رفته است. بنابراین طبیعتاً یک پله دورتر می روم و از نزدیکان درجه یک کمی دورتر می‌شوم. آرزو می‌کنم درباز شود و دوستانم بریزند در خانه. خصوصا چون روز جهانی تئاتر است خیلی دلتنگ دوستان تئاتری‌ام و دلم می خواهد ببینمشان.

پاوه نژاد تأکید کرد: یکی از مهمترین درس‌هایی که کرونا به ما داد صبوری است. اگر در شرایط عادی به ما می‌گفتند چنین چیزی را شاید این مقدار صبوری را در خودمان نمی‌دیدیم. امروز یک پیامی برای من آمده بود که خیلی جالب بود برای من. می‌دانید که در این روزها پیغام‌های تکراری زیادی می‌آید. این پیغام از منظر جدیدی به این ماجرا نگاه کرده بود. گفته بود ناراحتید از اینکه در خانه نشسته‌اید. فکر کنید شرایط برعکس بود و می‌گفتند شما باید تا مدتی که نمی دانیم خارج از منزلتان زندگی کنید. این واقعاً نکته جالب و ظریفی بود. گفته بود شما الان در خانه امن خودتان در اتاق خودتان در بستر خودتانید. همه چیز در دسترس‌تان قرار دارد. این نیمه پر لیوان است که ما از دیدنش غافل می‌شویم و فکر نمی‌کنیم که شرایط می‌توانست از این هم بدتر باشد.

او در ادامه درباره تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان‌ها در روزهای بحران کرونا گفت: در گزارشی خواندم که پرستاری می‌گفت ۱۵ ساعت است این لباس تن او است و وقتی این را می‌پوشند نه می‌توانند چیزی بخورند نه حتی می‌توانند دستشویی بروند. یعنی اینقدر عجیب و سخت است تحملش. واقعاً این دست مریزاد دارد. امیدوارم همه جوره هزاربرابرش برگردد به آنها که حتماً برمی‌گردد.

منبع: تسنیم

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جک
    0

    سرماخوردگی گرفته یک ماه مانده خانه میگه قرنطینه بودم !! جالب اینکه هیچ چیزی از کرونای خودش نگفته چون نداشته !! واسه اینکه بیشتر دیده بشه متوسل به کرونا شده واقعا که !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها