پیشنهاد ریدلی اسکات: همه چیز را کوپنی کنید!

ریدلی اسکات، کارگردان صاحب‌‎نام سینما، در گفت‌وگویی از مدیریت بحران شیوع کرونا توسط سیاستمداران و طرح کوپنی کردن اجناس سخن گفت.

پیشنهاد ریدلی اسکات: همه چیز را کوپنی کنید!

ریدلی اسکات، کارگردان با سابقه سینمای آمریکا، در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد سیاست‌مداران در کنترل بحران ویروس کرونا گفت: «این یارو کله نارنجیه (دونالد ترامپ) که بر ما حکومت می‌کند که دیوانه است، اینطور نیست؟ اندرو کومو، فرماندار نیویورک هم می‌خواهد از این جریان اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. اصلا به جمیع سیاستمدارانی که بر دنیا حکمفرمانی می‌کنند، نگاه کن. نصف آن‌ها احمق و نیمه دیگرشان مستبد هستند. منظورم این است که آدم درست و ارزشمند در این عرصه خیلی کم است. هر کسی که یک نصف مغز داشته باشد، نمی‌خواهد سیاسمتدار شود!»

او در واکنش به این پرسش که فکر می‌کند رهبران جهان الان باید چه کاری انجام دهند، پاسخ داد: «من بچه جنگم. ما در زمان جنگ جیره‌بندی داشتیم. مردم برای ذخیره غذا نمی‌توانستند حرص بزنند. یک دفترچه جیره‌بندی و کوپن وجود داشت و اقلامی که می‌توانستیم تهیه کنیم، محدود بود. الان هم باید همین کار را کنند چرا که مردم غذای زیادی را ذخیره می‌کنند که بیشترشان فاسد می‌شود. مانند همین سیاست در انگلستان هم باید انجام شود. اوه خدایا، بوریس جانسون کمی فکر کن! مثلا همین گوشی آیفونی که داریم به وسیله آن صحبت می‌کنیم می‌تواند بهترین وسیله برای کنترل توزیع اقلام باشد. ما باید نظم و آرامش داشته باشیم.»

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها