شبکه‌های آمریکایی ترامپ را به خاطر دروغگویی در مورد کرونا تحریم کردند

به تازگی ترامپ گفت که در عید پاک محدودیت های ایجاد شده برای مهار کرونا را لغو می کند، آن هم در حالی که کارشناسان حرفه ای همچنان هشدار می دهند. وی ادعای کذبی هم در مورد در دسترس بودن تست و داروی کرونا مطرح کرد.

شبکه‌های آمریکایی ترامپ را به خاطر دروغگویی در مورد کرونا تحریم کردند

در روزهای اخیر انتقاداتی در خصوص نشست های خبری روزانه ترامپ در مورد کرونا مطرح شده و همچنین وی درگیری هایی با خبرنگاران داشته است.

یک ایستگاه رادیویی ملی در سیاتل آمریکا اعلام کرده که از این پس نشست های مطبوعاتی روزانه دونالد ترامپ در خصوص کرونا را به طور زنده پوشش نخواهد داد زیرا در این نشست ها اطلاعات غلط و گمراه کننده ای مطرح می شوند.

بر اساس پیامی که ایستگاه رادیویی KUOW منتشر کرده آنها همچنان اخبار مربوط به کرونا را پوشش می دهند، اما پخش زنده سخنان رییس جمهور آمریکا در دستور کار نیست.

به تازگی ترامپ گفت که در عید پاک محدودیت های ایجاد شده برای مهار کرونا را لغو می کند، آن هم در حالی که کارشناسان حرفه ای همچنان در مورد تهدید ویروس هشدار می دهند. ترامپ ادعای کذبی هم در مورد در دسترس بودن تست و داروی کرونا مطرح کرد.

بر اساس گزارش دِدلاین؛ رییس جمهور آمریکا در یکی از نشست های خبری خود از سودمند بودن ترکیبی حاوی کلروکین برای درمان کرونا گفت و اِن بی سی نیوز گزارش داده یک مرد در ایالت آریزونا به دلیل استفاده از همین دارو فوت کرده و همسر وی گفته که آنها پس از تماشای نشست خبری ترامپ دست به استفاده از دارو زده اند.

بر اساس گزارشی از هیل؛ در همین حال سی اِن اِن و اِم اِس اِن بی سی هم نشست خبری روز دوشنبه ترامپ را قطع کردند و حاضر به پخش کامل آن نشدند. این اقدام آنها باعث خشم دولت ترامپ شد و سخنگوی کاخ سفید حرکت این شبکه ها را خجالت آور نامید.

حتی فاکس نیوز هم پیش از اینکه نشست خبری ترامپ به پایان برسد آن را قطع کرد.

در واکنش به اظهارات سخنگوی کاخ سفید، سی ان ان اعلام کرد که اگر کاخ سفید به وقت در شبکه نیاز دارد باید درخواست رسمی ارائه کند، در غیر این صورت شبکه همچنان در مورد برنامه های خودش تصمیم می گیرد.

سخنگوی اِم اِس ان بی سی هم گفت که این شبکه بیش از یک ساعت از نشست خبری را پخش کرده و آن را قطع کرده چون «دیگر به نظر نمی رسید که اطلاعات مفیدی در خصوص سلامت مردم مطرح شود.»

در روزهای اخیر انتقاداتی در خصوص نشست های خبری روزانه ترامپ در مورد کرونا مطرح شده و همچنین وی درگیری هایی با خبرنگاران داشته است.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها