حمایت پژمان جمشیدی از عادل فردوسی‌پور در «دورهمی» سانسور شد؟

شب گذشته پست کنایه‌آمیز مهران مدیری حاکی از ممیزی برنامه «دورهمی» با حضور پژمان جمشیدی بود.

حمایت پژمان جمشیدی از عادل فردوسی‌پور در «دورهمی» سانسور شد؟

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، شب گذشته و پس از پایان پخش «دورهمی» در صفحه رسمی مهران مدیری پستی منتشر شد که به نظر می‌رسید گلایه‌ای غیرمستقیم از سانسور این برنامه با حضور پژمان جمشیدی بود.

گفت‌وگوی میان مهران مدیری و پژمان جمشیدی که کوتاه‌تر از دیگر گفت‌وگوهای این برنامه بود و پلاتوی آخر مدیری که با «حرف آخر» به پایان می‌رسید و شب گذشته این بخش از برنامه روی آنتن نرفت.

از سوی دیگر پژمان جمشیدی که مانند دیگر مهمان‌های ویژه‌برنامه نوروزی «دورهمی» با لباس مشکی در برنامه حاضر شده بود و غمگین به نظر می‌رسید.

جمشیدی در گفت‌وگویی که با خبرورزشی داشته درباره یکی از بخش‌های گفت‌وگویش که دچار ممیزی شده با تأکید بر نقش مؤثر عادل فردوسی‌پور در تلویزیون و فوتبال گفته: «واقعاً جای عادل در تلویزیون خالی است، امیدوارم هر چه زودتر سوءتفاهم‌ها برطرف شود و بار دیگر شاهد حضور او در برنامه‌اش باشیم چون انصافاً بدون عادل فوتبال آن جذابیت همیشگی را ندارد.»

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بهلول
    0

    اين صدا وسيماى ناعادل.

  • ناشناس
    0

    صدا و سیمای میلی تا می سانسور

  • علیرضا
    0

    بابا حالا خوبه عادل فردوسی پور فعال سیاسی نیست. چرا حتی از تعریف و تمجید از او هم نگرانید ؟ نکنید این کارها رو . همین بچه بازیها و کارهای بظاهر ساده د ر جامعه بدبینی بوجود میاره. آخه مردم رو چی فرض کردید ؟ چرا اینقدر به خواست مردم و جامعه دهن کجی میکنید ؟ اگه فهمیدید ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا جای عادل توتلوزیون خالیه. ای کاش جای دشمنانش خالی میشد ودستشون از صدا سیما برچیده میشد

  • حسین
    0

    سلام اگردولت یامجلس طرحی قانونی اجرای میکرد که از هنرمندان یاورزشکاران یاسایرمشهورمجردهستند جلوی برنامه های تلویزیون بیارن که من بااین مجرد هستم ممنون کنند تاکنون افزایش سن مجرد بودن نمیشه

  • ازاد
    0

    کنار گذاشتن آقای فردوسی پور که به فساد در فوتبال وشفاف سازی می کرد کار درستی نبود ودر مورد میمانان باید در همه موارد از جمله خوانواده واخلاق باید در نظر گرفته شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها